דווקא עכשיו: חוויית האירוח הדרוזי

אוהל ססגוני בחצר, מטעמים שיוצאים מהטאבון, תה חם וריחני ומארחים שמבינים עניין ויודעים אירוח איכותי מהו, אירוח דרוזי בכל רחבי הארץ, הכי מומלץ כל עונות השנה.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 06/08/2014

אין כמו לשבת בתוך אוהל צבעוני ולהשקיף אל הנוף, המטעמים לא מפסיקים להגיע, הפתות החמות והפינג'ן עם הקפה בתנועות עירבוב קלות... אין ספק שהאירוח הדרוזי הוא חוויה אותנטית חמה, מחבקת ועשירה בטעמים ובשנים האחרונות ניתן למצוא אתרי אירוח רבים בכפרים וישובים דרוזיים, שונה מאוד מלינה באוהלים ופונה יותר לבקתות עץ ובתי אבן מסוגננים ואלגנטיים עם כל הפינוקים העדכניים. הייחוד הוא שבמסגרת האירוח, תיהנו מהכרות מרתקת עם העדה הדרוזית ותצאו עם זיכרונות טובים ומה שבטוח, לא תישארו רעבים.

אירוח רחב לב (צילום מתוך אירוח עדי הכרמל)

לפניכם המלצה על מספר אתרי אירוח של העדה הדרוזית בצפון הארץ.

להתפנק עד העננים

בקתות עץ בין העננים בכפר הדרוזי המטופח והפסטורלי בית ג'אן, יציפו אתכם בנוף משגע מכל הכיוונים. מכאן תוכלו להשקיף עד הכנרת, לעבר הרי ירדן ולראות אפילו את החרמון ואת הצד הסורי. ארבעת הבקתות עצמן משלבות בין עץ לאבן, מיטה זוגית גדולה, אמבט ג'קוזי פינתי, פינת ישיבה נעימה אל הנוף ומרפסת גדולה. הבקתות מתאימות הן לזוגות והן למשפחות עד 7 נפשות. גולת הכותרת היא ארוחת בוקר בסגנון דרוזי ומסעדה בה תוכלו ליהנות ממבחר מאכלים מסורתיים, קובה, סיניית חציל ממולאת, מג'דרה, ממולאים ועוד.

המיקום והנוף ללא תחרות (בקתות עץ מעל העננים)

שופינג, טיולים והנאות

דלית אל כרמל הוא הישוב הדרוזי בו תיהנו גם משווקים תוססים המוכרים שלל תמונות ועבודות יד. בצימרים של אירוח בדליה בישוב, מחכים לכם 4 חדרי אירוח נעימים על רכס הכרמל בלב הפארק הלאומי הקסום. ריהוט בעיצוב כפרי, ג'קוזי ואוכל טוב, לצד מתחם טיפולי ספא (בתוספת תשלום). זה המקום האידיאלי לצאת ממנו לטיולים וגם להכיר משפחה דרוזית מקסימה.

אירוח בדליה, בלב מרכז השופינג

נופש מלכותי

חובבי הנוף, לא יוכלו להישאר אדישים לנוכח הנוף המרהיב שנשקף מהצימרים של לגעת בשמיים בבית ג'אן. 6 צימרים, חלקם עשויים אבן אותנטית והאחרים עץ כפרי חם ונעים, כוללים ג'קוזי, סלון, חדר שינה מפנק וחצר פסטורלית עם שפע של משחקים לילדים. זה המקום האידיאלי להירגע, להתנתק מהשגרה ואף להשתתף באחד מהסיורים המודרכים שמוצעים לאורחי הצימרים על העדה הדרוזית תוך ביקור באתרים סמוכים.

האירוח דרוזי, הנוף כחול לבן

ליהנות מנוף הכרמל

עדי הכרמל הוא קומפלקס קסום בכפר הדרוזי דלית אל כרמל הכולל 8 יחידות אירוח, 5 סוויטות זוגיות ועוד 3 סוויטות משפחתיות. כל היחידות נהנות כאן מנוף מהפנט ומחוויית אירוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר, חדר שינה מפנק, טלוויזיה, חדר רחצה נעים, מטבחון מאובזר. במתחם יש בריכה וארוחת הבוקר כאן הין בין העשירות והמגוונת. 

אירוח דרוזי עם עיצוב מודרני ברמה גבוהה, עדי הכרמל

חופשה בלבן

הלבן יעטוף אתכם ברכות מכל הכיוונים בסוויטות white במג'דל שמס. באזור שופע מטעי דובדבנים ותפוחים, ישנן ארבע סוויטות ששונות מכל מה שחשבתם על האירוח הדרוזי האותנטי – הן מוד

אולי יעניין אתכם גם

מדורים