229: אירוח בוטיק עם נשמה אקולוגית

מודרניות, אומנות, פינוקים מיוחדים, שירותיות ברמה שמעולם לא פגשתם, עיצוב מוקפד, כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אינטימיות ופרטיות וגם בריכות אקולוגיות פרטיות, הם רק חלק מהסיבות שלכם להגיע לסוויטות המפתות שמחכות לכם ב- 229

writer
רון פינקלמן תאריך פרסום: 10/08/2014

מיד כשמגיעים לחד נס 229 מבינים שכל מה שחשב עליו בעל המקום הוא איך להגיש לאורחיו את החיים הטובים במנות נדיבות ועם הרבה סטייל. שלושת הסוויטות, המבודדות זו מזו, מספקות עולם שלם של הנאה ופינוק, ללא פשרות וללא שום ויתור על איכות ואווירה.

אירוח בוטיק אקולוגי

חד נס 220 - מישהו מטפל בך?

229 מעניק יחס אישי ושירות ברמה גבוהה ומעמיד לרשות אורחיו צוות אדיב וקבוע שכל מטרתו הוא לטפל בכל צרכיכם ומאווייכם, קטנים כגדולים... ניקוי הסוויטות נעשה פעמיים ביום, הכיבוד בחדר מורכב ממוצרים ייחודיים מקומיים כדוגמת שוקולדים תוצרת רמת הגולן, סיידר אלכוהולי שמגיע הישר מקיבוץ אלרום, מכונת קפה איכותית, פיצוחים, בר שתייה, עוגיות מאפה ועוד.

מנקים פעמיים ביום

חדר מוקפד ונעים

מטרת העל ב- 229 הוא לחזות כל צורך שלכם מראש, אוהבים לישון עם מאוורר תקרה או מזגן? תחליטו במקום כי שינהם בנמצא... רוצים עוד פינוקים? קבלו ג'קוזי זוגי, גינה פרטית וירוקה, מיטת ענק רכה ונוחה שעטופה במצעים ייחודיים איכותיים ועוד ועוד.

במפלס המשפחתי דואגים לכם לכל האבזור הנדרש, מבלי לפגום בעיצוב המוקפד ובאווירה היוקרתית. לרשות האורחים מטבח מאובזר בכלי אוכל, מקרר ושפע הפתעות לילדים ולמבוגרים. 

פינות חמד בתוך החדר

יוקרה אירופאית זה כאן!

מתחם הסוויטות היוקרתיות והמרווחות ממוקמות על שטח של, לא פחות, מדונם ומחולק למפלסים. המפלס התחתון מיועד לזוגות בלבד ואילו המפלס העליון למשפחות, כך שהפרטיות, השקט והשלווה נשמרים כל העת. הריהוט הקלאסי והאירופאי הוא בקווים נקיים והעיצוב המאופק משרה אווירה נעימה ורגועה במיוחד. בכל קירות הסוויטות מככבת האומנות הישראלית במיטבה ועל הקירות תמצאו תמונות של אומנים ידועים כקדישמן.

אם חיפשתם עוד ייחודיות, יופי ופרטיות תוכלו למצוא אותם בבריכות הפרטיות שבמקום. לכל סוויטה בריכה פרטית, כולן אקולוגיות (ללא כלור וכימיקלים). הבריכות כולן מוקפות בנוף המדהים של הכנרת, הרי הגולן ורכס אלמגור, וסביבן סלעי בזלת וצמחייה ירוקה ומרשימה.

כאן מקפידים על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל

החוץ והנוף משלימים את האווירה

חוויה קולינרית של בוקר

229 מציע לכם ליהנות מבר קפה ובו מוגשת לכם גם ארוחת הבוקר העשירה והבלתי מתפשרת, כי כמו שכבר ציינו, כאן כל פרט חשוב...ארוחת הבוקר מורכבת מריבות תוצרת בית מקומיות, גבינות עשירות תוצרת חוות בודדים 'גדיה', קוראסונים שנאפים במקום, ממרחים איכותיים, ירקות טריים ועוד. והכל מוגש ישירות לשולחן ובמנות קטנות של הנאה (שמעתם פעם על ארוחת בוקר במנות מדורגות?) ולפי שלבים. לא, לא התבלבלנו ב 229 לא שמעו על בופה ארוחת בוקר ומתעקשים לפנק ולהגיש את כל הטוב הזה ישירות לשולחן, לפי מנות כשהכל עטוף בכלי אוכל יוקרתיים, כמובן.

מיקום מושלם לאכול את ארוחת הבוקר

הכי מרגיע בשעות הלילה

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים