בסוכות תשבו שבעת ימים - או שתצאו ותיהנו ממגוון פעילויות

פסטיבל עכו המציע רפרטואר תאטרונאי רחב, מוסיקה בים המלח, פסטיבל בציר ביבנה, היכרות עם בבל העתיקה, טעימה אומנותית במרכז גוטמן ועוד. כל מה שנעשה בחג סוכות הזה.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 08/09/2014

סוכוטבע: קמפינג בחמת גדר

מתחם הנופש והאירוח חמת גדר מציע עצמו בחופשת סוכות כמתחם קמפינג ענקי עם שני סוגים ורמות של אירוח שטח וגולת הכותרת - לא צריך להביא את האוהל מהבית!  במתחם יוקמו כ 400 אוהלים מרווחים אשר יפוזרו בשטח והם כוללים מזרנים, כסאות ושולחנות עם אפשרויות שדרוג נוספות. אורחי הקמפינג יקבלו כניסה חופשית לכלל האטרקציות בחמת גדר, פארק המים, חוות התנינים, מופע התוכים ועוד והכל בכרטיס אחד ובמחיר קבוע וידוע מראש.

המחיר: טווח המחירים ללילה נע בין 399-599 ש"ח לחמישה איש באוהל.

חמת גדר, מתחם אירוח חווייתי לכל המשפחה

 פסטיבל אבוריג'ינים בגן גורו

בגן גורו זו כבר מסורת שמתקיימות ארבע שנים ברציפות, וגם השנה מזמינים אתכם לחגוג את הפסטיבל האבוריג'ינים האוסטרליים הכולל מופעי קצב ותרבות לצד סדנאות יצירה, הכרות עם התרבות האבוריג'ינית, נגינה על כלי נגינה שבטיים והמון כיף והנאה לכל המשפחה.

מתי? חוהמ"ס בין התאריכים 12-13-14/10 בין השעות 09:00-17:00

כמה עולה? 46 ש"ח מגיל שנתיים (חלק מהסדנאות בתשלום נפרד)

פסטיבל צבעוני וססגוני בגן גורו (צילום אילן לורנצי)

איפה: גן גורו שבקיבוץ ניר דוד

ברווזים ברווזים בואו הביתה

בכפר ברוך שבצפון תמצאו את מרכז המבקרים ברווזים בכפר. כאן ניתן ללטף, לחבק, להאכיל, ללמוד ולהכיר את העולם של האפרוחים הזהובים והמתוקים האלה ויחד איתם להתרגש עם בקיעתם מהביצה.

במקום מגוון סיורים רבי חושים, משק חקלאי פעיל, פינות ליטוף ויצירה וסיורים מודרכים בתיאום מראש. 

מתי פתוח? בימי שבת וחג בין השעות 10:00-15:00

ברווזים בכפר

 

תרבות, תיאטרון ואומנות: פסטיבל עכו

פסטיבל עכו לתיאטרון ישראלי  הפך למסורת רבת שנים, והשנה הוא כולל פעילויות מגוונות ובהן: הצגות תיאטרון בבכורה, תיאטרון רחוב, תיאטרון אינטראקטיבי, מחול, מיצגים, וידאו-ארט, מופעי מוסיקה, יריד אמנויות ופאנלים חברתיים-תרבותיים. בנוסף, מופעי קרקס ולהטוטנות,  מופעי אקרובטיקה אווירית על חבל, במות מוסיקה קצביות וקסומות, מופעי מחול, פסלים חיים, והצגה שטה מיוחדת לילדים: "האוצר", ההצגה השטה משלבת תיאטרון והפלגה בים כאחד ונמצאת בפעם הראשונה בנמל עכו.

מתי ואיפה? 11-14.10.14 חוה"מ סוכות, בעיר עכו.

מנותקים, פסטיבל עכו (צילום יוהן שגב)

מול נופי ים המלח: פסטיבל התמר 

פסטיבל התמר ה - 15, פסטיבל מוזיקה ישראלית שמארח את גדולי הזמר מארצנו הקטנה. בהיכלי הטבע המקסימים, על מדשאות הגן הבוטני בעין גדי, במצדה וביישובי כיכר סדום, ישירו במשך ארבעה ימים מיטב האמנים, ובהם: שלומי שבת, אהוד בנאי, עברי לידר ושלומי שבן, אברהם טל, התקווה 6, הדג נחש, מטבוחה פרוג'קט, אביב גפן, מוש בן ארי ומוקי, בית הבובות, שלמה ארצי, אריאל זילבר ומתי כספי, נורית גלרון ועוד.

מתי ואיפה? בחול המועד סוכות 11-15 באוקטובר, בהיכל מצדה, פסגת מצדה, עין גדי ויישובי כיכר סדום.

לפרטים נוספים: בטלפון: 6226* או 8918* 

לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים