חג ארוך? המלצות לפעילויות עם הילדים

רוצים להתחיל את השנה עם אדרנלין מבעבע או אולי בהפרחת עפיפונים או טיול על אופניים חשמליות? כל האטרקציות הכי טובות שתתחיל לכם את השנה הזאת בכיף!

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 10/09/2014

ראש השנה זאת הזדמנות נהדרת לקחת את המשפחה לבילוי מגבש ומהנה, קבלו כמה המלצות ממש שוות איתם תוכלו להתחיל את השנה. 

עפיפוניאדה: גן גורו בקיבוץ ניר דוד 

גן גורו האוסטרלי, בו ניתן לפגוש חיות מאוסטרליה הרחוקה, כגון לורים, קואלות, קזואר, קנגורו ועוד, מזמין אתכם למפגן עפיפונים ייחודי בראש השנה.

המפגן ייערך בסימן סמלי החיילות והחטיבות שהשתתפו במבצע 'צוק איתן', כהצדעה לצה"ל וליישובי קו העימות. בנוסף למפגן, תוכלו להפריח בעצמכם עפיפונים עם שמות כל יישובי קו העימות ועפיפונים עליהם ייכתבו משאלות וברכות הילדים לשנה הבאה. ניתן להגיע לגן גורו עם עפיפון מהבית או לבנות עפיפון ולקשטו במקום. עפיפונאים מקצועיים יסייעו במשימה ואף יזמינו אתכם להשתתף בסדנה לבניית עפיפונים. בנוסף, בפארק המעיינות הצמוד, בניית סירות מפרש שעליהן יתנוססו שמות יישובי עוטף עזה. המשט יתקיים בבריכת הטחנה החדשה כסמל לתקווה לשקט ושלום לתושבי הדרום.

מקשטים את השמיים, מפגן העפיפונים בסימן צוק איתן

מתי ואיפה? יום שישי ה-26 בספטמבר בין השעות 09:00-17:00. אירוע הפרחת העפיפונים כלול במחיר הכניסה לגן גורו, (המפגן יתקיים בין 14:00-17:00. בנוסף הציבור מוזמן להגיע משעה 09:00 בבוקר ולהפריח עפיפונים).

מחיר כרטיס כניסה: 46 ₪ למבוגר/לילד מגיל 2 ומעלה. 

מחירי פארק המעיינות: רכב לארבעה לשעתיים 175 ₪, רכב לשישה 255 ₪ לשעתיים, אופניים 50 ₪ לשלוש שעות. 

*לתושבי קו העימות הכניסה לגן גורו והשכרת רכבים בפארק המעיינות ב-40% הנחה, עלות הסדנא לבניית עפיפונים וקישוטם: 15-25 ₪ 

הצנחנייה: צניחה חופשית בגליל המערבי

מכירים דרך טובה יותר להתחיל את השנה? התרגשות, אדרנלין ותחושת שחרור אדירה- זה מה שתרגישו כשתנסו לגעת בשמיים ותנסו לעוף... הצנחניה מאפשרת לכם להתחיל את השנה בחוויה מרגשת בצניחת ההכרות 'טנדם', בליווי צמוד של מדריך מנוסה ולקפוץ מגובה של 11,000 רגל. אל דאגה, תקבלו הדרכה מקיפה במקום, למרות שהמדריך יישאר צמוד אליכם גם במהלך הצניחה.

מתי, איפה ולמי? במועדון הצנחניה בקיבוץ שמרת, גליל מערבי ובכל זמן שתבחרו, בתנאי שאתם מעל גיל 16, בריאים ולא בהיריון.

הנחות ומחירים: 15% הנחה על חבילת צניחה + סלפי  

טירוף של חוויה, הצנחנייה

לדווש מבלי להתאמץ: שטיין טיולי אופניים חשמליים

טיול של התחלות לראש השנה על אופניים חשמליים עושים בקיבוץ רמת דוד.  תחשבו על טיול, בו אתם נמצאים בשדות העמק, סביב מאגרי המים ונחלי הסביבה, וזה לא חלום אלא מציאות עמק יזרעאל. שטיין טיולי אופניים מציעים לכם מסלול מעגלי לכל הגילאים, הסיור מתחיל בשדות הכותנה הפורחת ובעצי הזית והשדות במרחבים הנחרשים. 

אורך המסלול כשעה וחצי ורק אתם קובעים את הקצב. החוויה מתאימה לכל המשפחה. במרכז השטח מקבלים המטיילים הסברים, קסדות והדרכת בטיחות באווירה רגועה ועל כוס קפה ויוצאים לסיור.

טיולי אופניים של שטיין, מתאימים לכל המשפחה

מתי ואיפה? בשבתות בין השעות 10:00-16:00 (מומלץ להזמין!)

 ראש השנה 25-27/9  10:00-18:00  סוכות  9-18/10  10:00-18:00

* ימי שישי 10.10, 17.10: 9:00-13:00

עקב העומס הצפוי בחגי תשרי, מומלץ להזמין מראש!!

הבהרה: <

אולי יעניין אתכם גם

מדורים