חופשה רומנטית: דווקא עכשיו כשסתיו

כשהאווירה הסתוויות מתקרבת זה סימן לחזק את הרומנטיקה ולהשקיע בזוגיות. גם אם יש לכם ילדים קטנים, מותר לכם לפרוש כנפיים ולעוף לכמה ימי חופשה שקטים כדי לחדש כוחות ולמלא מצברים, כי כולנו זקוקים לחופש מהחופש ומהחגים. אז הנה כמה המלצות לנופש רגוע, שליו ומהנה למבוגרים בלבד!

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 28/09/2014

הילדים שלנו, כולם, מקסימים, מצחיקים וחכמים. הם ממלאים אותנו בהרבה אור ואהבה אבל... אחרי חופשת קיץ ארוכה ותקופת חגים צפופה, אנחנו חייבים לעצמנו קצת זמן לבד. אז לפני שאתם 'מאחסנים' אותם אצל סבא וסבתא, קראו את ההמלצות שלנו לנופש זוגי ורגוע.

הכי לזרום בחופשה

זוגיות במלון בוטיק בית שלום במטולה

מלון בוטיק שלום מעוצב עם נגיעות מודרניות וגוונים עתיקים. השילוב הנדיר נעשה בעזרת עיצוב מודרני של בתי אבן עתיקים, בחצר עתיקה רוויית עצים ירוקים ומטע דובדבנים. כל זאת אל מול הנוף הקסום של החרמון, עמק עיון והחולה, יותר מזה?

במלון 13 יחידות אירוח, מתוכם שלוש יחידות הממוקמות במבנה עתיק מהמאה הקודמת שעבר שימור יוצא דופן ועשר יחידות נוספות במבנה המודרני. מעבר ליופי דואגים לכם גם לפינוקים: ספא טיפולים, אירוח נדיב, מזג אוויר נעים ומרענן, מסלולי טיול פסטורליים ומסעדה טובה. במקום מוצגת תערוכת אומנות של מרים, בעלת המקום. גולת הכותרת- המלון מותאם לזוגות בלבד וניתן לחוש את השקט בכל פינה.

מלון בוטיק בית שלום

אחוזת בת אורן בנוף כנרת

אחוזת בת אורן הינה מלון בוטיק יוקרתי שנמצא בין צפת לראש פינה ומעניק לכם חוויה זוגית בלתי נשכחת. הסוויטות מעוצבות בחמישה סגנונות שונים ויפים: צרפתי, מקסיקני, יפני, יווני ומרוקאי. אחוזת המלון ממוקמת מול נוף פנורמי מדהים, אל מול רמת הגולן והכנרת. בסוויטות ג'קוזי ענק מוקף זכוכיות, שלא תפספסו לרגע את הנוף... מטבחון מאובזר, מכונת קפה, מיני-בר, יין טוב, פירות, ארוחת בוקר עשירה, מתחם טיפולים ועוד שלל פינוקים. תוסיפו את שלל האטרקציות ומקומות הבילוי ומסלולי הטיול באזור וקיבלתם נופש מושלם. אה, וגם כאן לא תפגשו ילדים.

אחוזת בת אורן

רומנטיקה בוילה גליליי בצפת

מלון בוטיק וילה גליליי בצפת, נמצא בראש הר כנען ומשקיף על הכנרת, הר מירון ושכונות העיר צפת. המלון הוקם במתחם מבנה עתיק מן המאה שעברה ומשלב את המראה העתיק עם בנייה מודרנית שכולה 'צרפת'. וילה גליליי מזמין אתכם לחוויית אירוח עם מגוון טעמים, נופים וריחות נפלאים. המלון היוקרתי מעוצב להפליא עם שפע רהיטים קלאסיים אירופאים, וכולל מסעדת שף צרפתית איכותית, ספא עם חדרי טיפולים זוגיים, בריכה אינטימית ואווירה זוגית חד פעמית. ואם אתם כבר כאן, אל תוותרו על טיול רומנטי בעיר צפת, יש בה משהו ממגנט, ציורי וקסום במיוחד.

מגוון חדרי אירוח, מלון בוטיק וילה גליליי

אהבה בכפר חיטים

אהבה בכפר הוא מתחם יוקרתי המיועד לזוגות בלבד, והוא כולל שלוש סוויטות אבן רומנטיות המשקיפות לכנרת ולהרי הגולן. בסוויטות תמצאו ג'קוזי זוגי, מטבחון מאובזר, פינת ישיבה ומרפסת, ובמתחם האוהבים – בריכה, מיטות שיזוף, גינה מטופחת וג'קוזי ספא גדול. עוד פינוקים- ארוחת בוקר מפנקת, עיסויים ושפע אהבה.

אהבה בכפר, עיצוב נקי ואווירה נעימה

אינטימיות בשושן הגליל בכחל

<a href="https://my.weekend.co.il/%d7%a9%d7%95%d7%a9%d7%9f_%d7%94%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%9c/"

אולי יעניין אתכם גם

מדורים