מהערבה ועד אילת: אטרקציות חורף בדרום

צניחה חופשית מעל הים, שייט בים האדום, נסיעת שטח פראית בנופי הערבה הקסומים, או סיור באטרקציות מדבריות נדירות. חמש המלצות לאטרקציות מרגשות בדרום.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 04/12/2014

העונה הקרה היא לא סיבה לוותר על ההנאה. בדרום הארץ, באזור הערבה והעיר אילת, מזג האוויר שמשי ונעים ברוב ימות החורף ובכל מקרה, כשביתר אזורי המדינה גשומים או קרירים, בדרום הארץ תיהנו ממסלולי טיול בטבע הפראי, בין נופים בראשיתיים למצוקים מרהיבים ומרשימים, אטרקציות בכל הסגנונות ולכל הגילאים. אז אם אתם מחפשים רעיונות להעצמת החוויה בחופשה משפחתית בחורף, יש לנו כמה המלצות שיוציאו אתכם מהבית ישירות אל המרחבים הפותחים וגם המלצות לצימרים באזור הדרום ובאילת כמובן.

לאקסטרימיסטים בנשמה: צניחה חופשית באילת

אין סוף לריגושים שהעיר האדומה מציעה למבקרים בה. אתם יכולים לגלוש, לצלול וגם לרחף ולצנוח! תמיד דמיינתם איך נראה מפרץ אילת מלמעלה? עכשיו תוכלו להפסיק לדמיין ופשוט להתנסות באטרקציה גדושת אדרנלין בשמי העיר. במהלך ה"בילוי" האקסטרימיסטי הזה, אתם כמובן תעברו הדרכה מקיפה ולאחר מכן, תוכלו לקפוץ ממטוס בגובה של כ-8000 רגל. 

מועדון צניחה חופשית באילת נוסד על ידי רוי ריטר וכולל נבחרת מקצועית של מדריכים מנוסים, דגש והקפדה על בטיחות וציוד מתקדם לצניחת טנדם עם מדריך, כך שלא שאתם מוזמנים לצנוח ולהרגיש טוב עם עצמכם. הצניחה מלווה באופוריה נפלאה ורוב מי שצונח רוצה לעשות זאת שוב ושוב.

ואם כבר הגעתם עד אילת והאדרנלין שלכם בשמיים, תוכלו להישאר לישון איזה לילה או שניים בצימרים באילת המציעים אירוח אינטימי ברחבי העיר. 

חוויה מרגשת עם אדרנלין בשמיים, צניחה חופשית

אושן מאסטר: לשוט בים האדום

הים האדום המרהיב ביופיו הוא אחד מהלוקיישנים הנפלאים והאטרקטיביים ביותר לשיט. הים רגוע יחסית והנופים שנשקפים מכל עבר פשוט מהפנטים. בבית הספר המקצועי לשיט אושן מאסטר ocean master באילת ניתן לעבור קורס או חוג לשיט לפי סגנון השיט המועדף עליכם, בין אם זה קורס סקיפרים ליאכטות או שיט בסירה מהירה ואפילו נסיעה בין הגלים באופנוע ים. ניתן גם לשכור סירות ויאכטות ולארגן לחברים שייט חלומי באחת מהיאכטות המפוארות של החברה, אלה משופעות בפינוקים דוגמת סלון מרווח, פינת אוכל ועוד. 

יאכטות מפנקות בלב ים

חוויות מוטוריות בעין יהב: לנסוע בשטח בדרום

הרוגע של הערבה לפעמים מטעה. אומנם בהחלט אפשר לנוח כאן ולהתענג על שלווה אינסופית, אבל בכל זאת, מדובר באזור גדוש באטרקציות עם הרבה אנרגיות באוויר. המדבר קורא לכם ובכל עונות השנה, כולל החורף, תוכלו לנסוע כאן בשטח וליהנות מהרפתקאות מוטוריות מרגשות. 

חברת חוויה מוטורית בעין יהב, אחד מהישובים היפים בערבה, מציעה נסיעות אתגריות בשטח ברכב מסוג תומקאר, סוג של באגי שצולח את האתגרים בתנאי השטח. ניתן לצאת לטיול עצמאי או מאורגן ובכל מקרה, האזור שופע דרכים קסומות כמו נסיעה בנחל נקרות, נחל נמייה, מאגר עין יהב משולבים בירידה מהרכב, אוכל או לינה בשטח, נקודות תצפית מסנוורות.

עין יהב מספקת לא רק אטרקציות מוטוריות אלה גם מגוון צימרים בעין יהב בהם תוכלו ללון ולהתחיל את הבוקר שלמחרת עם כוחות מחודשים באווירה המדברים הקסומה הזו. ואם אתם מאלה שמעדיפים לנפוש תחת כיפת השמיים תבחרו בחאן אירו<a href="https://www.weekend.co.il/%d7%97%d7%90%d7%9f_%d7%95%d7%

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים