10 צימרים מול הנוף המושלם

מול פסגת החרמון, היער הירוק, גלי הים שמתנפצים עם הרוח או העמק הפסטורלי הישראלי. צימרים שהנוף הניבט מחלונם יהיה חלק בלתי נפרד מהחופשה הבאה שלכם.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 26/01/2015

פסגות הרים שכמעט נוגעות בשמיים, מרחבים ירוקים, ים אינסופי, בתים ציוריים. תפאורה הררית שמתחלפת בגלים שוצפים, שקיעות רומנטיות בלתי נשכחות ונוף שנלכד בזווית העין כמו ממעוף הציפור. אחת התשוקות שלנו בתור אורחי צימרים היא להחליף אווירה ולהתענג על נוף עוצר נשימה. זה יכול להיות המדבר בשיא תפארתו או עמקים פסטורליים, שדות של חיטה או דיונות לבנות מתמזגות עם הכחול העמוק של הים התיכון. יש צימרים חלומיים שמציעים נוף מסנוור שהוא חלק בלתי נפרד מהחוויה, משקיט את הנפש, מעורר תיאבון, מעלה את מפלס החשק. היכן תיהנו מנוף מושלם בשילוב חוויית אירוח אקסקלוסיבית?

שוויץ אצלכם בסוויטה: נוף שוויצרי

מבריכה כחולה השוכנת תחת כיפת השמיים, דרך ג'קוזי ספא הפתוח אל עבר הרי הגליל העליון ועד סוויטות מפנקות מאובזרות במיטת אפיריון, פינת ישיבה מלכותית ועינוגים כמו מכונת קפה וג'קוזי פנימי. נוף שוויצרי בכרם בן זמרה הוא מתחם שמביא את אווירת הרוגע הלבנה והעוטפת אל אחת הנקודות היפות על המפה, מרחבים שעוצבו בהשראה אלפינית, נוף פנוראמי אל פסגות החרמון ומרום הגליל. אין כמו לסעוד ארוחת בוקר עשירה מול התפאורה הססגונית הזו או לטבול בג'קוזי ולתצפת אל היופי המהפנט שנשקף מכל עבר.

שוויץ, לא?!

להתענג על הנוף מחיפה ועד הגולן: הבית של שירי 

בפרטיות מוחלטת, בתוך בוסתן, שוכן הבית של שירי באמירים. זו היא סוויטה יוקרתית מעוצבת בידי אומן תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר מבריכת ספא דרך קמין ועד מיטת אפיריון, קישוטים מסוגננים, מרפסת חלומית עם מיטת קונכייה קסומה. הנוף כאן מסנוור את כל החושים - מבט שנע מחיפה ועד הגולן, כשהצימר מרחף מעל המרבדים הגליליים, מוקף עצי תאנה ופקאן. ללגום את יין הבוטיק שמוגש במטבח, לעבור לנעלי בית רכות ולחלוקים מלטפים וליהנות מהחיים.

מקום המציע נוף ואוכל משובח

היופי המדבר, כפי שטרם הכרתם: חוות נאות

בלב הנגב, כשמסביב אווירה קדומה ותפאורה בראשיתית של הרים שזופים ומרחבים חומים, ברוגע אינסופי, שוכנת חוות נאות. כאן תחוו אירוח מיוחד בבקתות מבודדות, בריכות טבילה מהטבע, ארוחות בוקר עשירות ושלווה אין קץ. אל תפספסו טעימה מהגבינות שמיוצרות בחווה וקחו גם את הרכב או את האופניים לטיול בלתי נשכח ברחבי המדבר.

מול המדבר, חוות נאות

חלום שהתגשם: פנינת החלומות

תשכחו רגע ממה שחשבתם על נופי הדרום, כאן בפנינת החלומות ירוק יותר ועם זאת, נשמרת השלווה העוטפת של הקרבה למדבר. בריכה שתטבלו בבריכה הפתוחה או תשבו במרפסת העץ ותשקיפו רחוק, לא תרצו לעצום את העיניים. פנינת החלומות שוכן בפעמי תש"ז ומציעה צימרים על טהרת הגוונים הלבנים, מיטת אפיריון, ג'קוזי ועוד שלל פינוקים וכמובן נוף שמיימי.

חלום של פנינה

נוף ממעוף הציפור: פסגת היער

דמיינו לעצמכם אתכם יושבים עם כוס קפה ופרוסת עוגה ביתית בחצר ענקית הצופה לנופי הגליל המערבי, ירוק מכל כיוון ואתם גבוה למעלה משקיפים על היופי הזה. נכון שמתחשק לכם להיות שם? בפסגת היער בכפר ורדים תחוו את העונג הזה לאורך כל שעות היום, בקתות עץ עם ג'קוזי בנוי, נדנדה בחצר וריהוט כפרי המשרה חמימות. פשוט ממכר.

פסגת היער, כפר ורדים

 הים במרחק נגיעה: סוויטת ימים

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים