נופשים? 8 ארוחות בוקר שוות בצימרים

ירקות הגדלים בגינה מחוץ לצימר, ביצים אורגניות, קישים לא מהעולם הזה, גבינות תוצרת בית, לחמי מחמצת עם תוספות מפתיעות ועוד מגוון דברים שלא חלמתם עליהם, הצימרים המגישים את ארוחות הבוקר השוות ביותר שישאירו לכם טעם של עוד.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 29/01/2015

אקולוגי גלילי: דארנא בגליל

דארנא בגליל הוא מתחם אירוח אקולוגי ומושקע המציע שתי סוויטות מעוצבות לזוגות בלבד ואורחת בוקר בלתי שגרתית והנאה צרופה לחייך . מרבית האוכל שיוגש לכם לארוחת הבוקר נקטף שעה קלה לפני ההגשה מגן הירק האורגני. הביצים מגיעות מלול תרנגולות קטן המאכלס רק "עלמות חן באלאדיות" והארוחה כוללת סלט ירקות ערבי ועוד כשלושה סוגי סלטים משתנים, פלטת גבינות בעיקר עיזים וכבשים וגבינות רכות כמו לבאנה תוצרת בית. בנוסף מגיעה גם גברת טחינה, זיתים הנכבשים במקום, ריבות תוצרת בית, יוגורט עם פירות וגרנולה, מגוון לחמניות באפייה ביתית חביתות ירק ולימונדה טרייה וטבעית.

מחיר ארוחת הבוקר לזוג היא 100 ₪ בלבד ושווה כל שקל.

 ארוחת בוקר אקולוגית גלילית, (צילום הגר דופלט)

ארצישראלי: אחוזת פלטרין

באחוזת פלטרין שבדלתון ניצבות שתי סוויטות המארחות זוגות ומשפחות ופרט לנוף המהמם הניבט מהמתחם כאן מוגשות ארוחות בוקר מושקעות במיוחד.   

בתפריט ארוחת בוקר תפגשו שקשוקה חביתת ירק ושלושה סוגים: סלט יווני עם בולגרית, סלט קצוץ וסלט חסה עם צנון מגורד ועגבניות שרי. בנוסף מבחר גבינות, טונה, אבוקדו, חלווה, חמאה, ריבת תותים ולקינוח יוגורט עם סירופ מייפל וגרנולה, מבחר מיצם טבעיים, לחמים ובימי שבת תקבלו גם ג'חנון, בורקס גבינה וביצים קשות. 

הכי מיוחד בארוחת הבוקר היא קערת פירות מקולפים ועוגות אישיות מעוצבות.

אפשר להזמין ארוחות בוקר ב 100  ₪ לזוג. ניתן להזמין ארוחות עשירות ומגוונות יותר במחיר של 200 ₪ לזוג.

שקשוקה ומגוון סלטים, אחוזת פלטרין

גולת הכותרת בבוקר: בקתות בוקר טוב

מתחם כפרי הכולל חמש בקתות עץ המתאימות לאירוח זוגות או משפחות עם ילדים. גולת הכותרת של האירוח בבקתות בוקר טוב הוא ארוחת הבוקר כמון.

אז מה בתפריט? קודם כל גיוון ומקוריות ועל כן הארוחה משתנה מבוקר לבוקר כיד הדמיון הטובה ובכל בוקר נולד משהו חדש ולא שיגרתי. מרכיבי ארוחת הבוקר יהיו תמיד משולבים בשמן זית איכותי, ירקות טריים, מבחר עשבי תיבול וקמחים מלאים ואיכותיים.

את רב הארוחה מכינה מיקי (שפית ותזונאית במקצועה) והיא כוללת כמובן מגוון לחמים ופוקצ'ות, גבינות, מטבלים, ריבות תוצרת בית, מאפים, קישים וסלטים מורכבים שונים.

הארוחה מוגשת על מרפסת הצימר מול הנוף והיא כלולה במחיר האירוח.

הייחודיות של המקום היא ארוחת הבוקר , בקתות בוקר טוב

חלום שהוגשם: מרגנית בגליל

הבקתות של מרגנית בגליל הוקמו כשניתה ומיקי רווה החליטו להגשים חלום. הן משקיפות אל הנוף המדהים וכוללות בריכת שחיה בימי הקיץ וג'קוזי ספא לימים הקרים.

בתפריט ארוחת הבוקר של המקום מגישים סלט ירקות חתוך טרי, סלט טונה, זיתים שנקטפו ונכבשו לבד, לבנה מעשה בית, ריבות תוצרת ביתית, מיני גבינות וממרחים, אומלט עם ירקות, קינוח מפירות עונה/גביע פירות מהודר, לחמניות מכמה סוגים. 

הכי מיוחד הוא מעשה ידיה של ניתה - מאפה תפוחים/אפרסקים (בעונה) ולילדים עוגת שוקולד רכה.

מחיר ארוחת הבוקר הוא 140 ש"ח לזוג בנוסף למחיר האירוח.

חלום שהתגשם, מרגנית בגליל

ממטבח השף: מלון בוטיק שאטו גליל

מלון בוטיק שאטו גליל נפתח בקיץ האחרון ומציע אירוח יוקרתי ומוקפד שלא נראה עד כה באיזור. במלון הבוטיק חמישה חדרי אירוח מעוצבים, ספא מפואר ומרתף יין עשיר הכולל הדרכות למתעניינים.

ארוחת הבוקר המוגשת במל

אולי יעניין אתכם גם

מדורים