קסם הצפון: לא רק בחורף

חופשת סקי ברמת הגולן, בריכות מים חמים, רכיבה על סוסים, ייקבים הפזורים בדרך, נופים פתוחים ושמים כחולים העוטפים את האיזור. מקבץ המלצות לטיולי חורף אביביים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 03/02/2015

חופשת הסקי עליה פנטזתם מתעוררת לתחייה באתר החרמון. מרחבים צחורים של שלג, שמיים מבריקים, מזחלות ורכבל שמעביר את הגולשים ממקום למקום, ילדים מתרוצצים על מגלשיים או מפסלים איש שלג מתוק ונהנים מכל רגע. עכשיו זה הזמן לנצל את השמש הזורחת ואת היופי הלבן שמציף את הרמת הגולן באתר החרמון והסביבה כדי לצאת להרפתקה או פשוט ליהנות מנופש חלומי באחד האזורים היפים במדינה. יש כל כך הרבה חוויות שמחכות לכם ביישובי רמת הגולן, דווקא בחורף כששמש אביבית זורחת מעל. אספנו את מסלולי הטיול המומלצים לעונה ואת האטרקציות הבולטות המתאימות ליום כיף משפחתי עם הילדים.

פינוק - חופשת חורף מענגת

השלווה החורפית שמתחלפת עם שמש מאירה מגישה את התנאים האידיאליים לחופשה זוגית או משפחתית בצימר בסביבת החרמון, בנווה אטי"ב, קלע, חד נס ועוד שלל יישובים פסטורליים שממוקמים מרחק נסיעה קצר מהחרמון ומכל אתרי רמת הגולן המציעים שפע של מסלולי טיול ופעילויות.

אז מה מתאים לכ? בקתות עץ בסגנון כפרי, מבני אבן רומנטיים או דווקא וילה המתאימה לכולם יחד. חופשה קצרה בה תוכלו להתנתק מהשגרה ולתבל את החופשה באטרקציות מסביב, מסעדות טובות,ייקבים, טיולים בחיק הטבע או פשוט מנוחה שתחזיר לכם את האנרגיות לחיים. 

ייקב אורטל, אחד המעניינים באזור

חמת גדר – מתחם אטרקציות לכל המשפחה

פרט למלון הבוטיק ספא וילג' שבחמת גדר, המקום מציע שפע אטרקציות לכל המשפחה הכוללות חוות תנינים עצומה, מופעי תוכים מרהיבים, שטחי פארק ירוקים, פינת ליטוף, בריכת מים טרמומינרלים חמים, עתיקות, בתי קפה ועוד. מתחם חוייתי שאפשר לבלות בו יום שלם מבלי לשים לב שהזמן עובר.

חוות התנינים בחמת גדר, וזו רק ההתחלה...

פאן - להתגלש לחרמון

מי שלא ראה מבוגרים גולשים או ילד שנוגע בשלג בפעם הראשונה לא יודע באיזו הנאה צרופה מדובר. חיוך על הפנים, קסם של משהו שקורה רק בעונת החורף. החרמון הוא אתר השלג הישראלי וזירת הגלישה הטבעית היחידה בארץ. 2,432 דונם של מסלולים בדרגות קושי שונות תחת כיפת השמיים. חוץ מגלישה חובבנית או מקצועית, תוכלו להתנסות כאן במזחלות שלג שנוסעות במורדות המפותלים ומגלשת הרים אקסטרים למי שמחפש חוויה גדושת אדרנלין וכמובן אינספור שעשועי שלג כאוות נפשכם. באתר גם מסעדה, חנות ציוד סקי ונסיעה ברכבלים שתחשוף בפניכם נוף עוצר נשימה. ההר המושלג מחכה לכם!

החלום של כולם, בובת שלג מושלמת 

חוויה על גלגלים - רכיבה על סוסים או נסיעה בטרקטורונים

אין כמו לרכב על סוסים בין נופים קסומים שכובשים את הלב. בחוות הבוקרים של מרום גולן תוכלו לרכב בין הר בנטל להר אביטל, בין עדרי בקר למטעי פירות, לגוון את האווירה ואת המראות המשכרים שנלכדים בעין. הילדים ייהנו מרכיבה על סוס בחווה והמבוגרים מוזמנים לבחור רכיבה רומנטית לאור השקיעה. אם אתם מעדיפים לגוון את חוויית הנסיעה - טרקטורוני היער והגולן מציעים לכם נסיעה בטרקטורונים בתנאי שטח על מצוקי רכס רמים ואם אתם רוצים גם מדריך שטח אז ג'ימי ג'יפ מגבעת יואב ילווה אתכם ויתבל את המסלול בשפע סיפורים והסברים על השטח.

טיולי ג'יפים בשטח עם ג'ימי ג'יפ

מטעמים - משוקולדים מתוקים ועד יינות זורמים

מי לא אוהב שוקולד? מרקם קטיפתי, מתיקות שמתפשטת בתוך הפה, אופוריה שקשה להסביר במילים. בדה קרינה, קרוב לקיבוץ עין זיוון מסתתר עולם שלם של פרלינים ודברי מתיקה משוקולד עם חנות בה תוכלו לקנות הפתעות הביתה וסדנ

אולי יעניין אתכם גם

מדורים