נוף 10: לא רק הנוף עשר

המיקום המעולה, האירוח הנעים, הצימר היוקרתי, הפינוקים הבלתי פוסקים והנוף עוצר הנשימה, הם בהחלט רשימה חלקית בלבד של נוף 10.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 08/02/2015

את היישוב אמירים אשר נמצא בגליל העליון כבר אין צורך להציג, ובכל זאת למהססים שבנינו, זהו הכפר התיירותי הראשון בארץ, שהוקם ככפר  צמחוני - טבעוני עם מודעות בריאותית גבוהה מאוד כדרך חיים בו רצו לקדם את התזונה הבריאה. את רוב פרנסתם הם משיגים, עד היום, מתיירות הצימרים וניתן למצוא בו גם מסעדות צמחוניות. נוף 10 הוא צימר יוקרתי וחמים, שנמצא במיקום מעולה באמירים ומאפשר לנוף 'לדבר' בעד עצמו, לא סתם ציירים ואמנים רבים בוחרים להגיע אליו.

נוף 10

קצת על גיתית וערן

הם הקימו יחדיו באהבה גדולה את הצימר, כאשר להקמה קדמו חלומות ופנטזיות רבות על הצימר המושלם. לבסוף הם עשו זאת, פרשו ממשימתם החשובה כאנשי חינוך והמשיכו להעניק בדרך אחרת של נתינה, פינוק ואהבה. ההשקעה בפרטים הקטנים כגדולים מורגשת מיד ובכל פינה נמצאת השלווה, היופי והרגיעה. 

אירוח עם דגש על הפרטים הקטנים

כאן ישנים רומנטיקנים

במתחם האירוח בקתות עץ רומנטיות במיוחד וסוויטות אבן עם מרפסת פרטית. הבקתות ממוקמות על פסגת הר אמירים וכוללות נוף פנורמי אל הכנרת. הבקתות עוצבו במינימליזם, שמאפשר לטבע להשתלט כתמונה מהממת בצבעים של כחול וירוק. ההתנתקות מטרדות היום יום היא מידית, ממש בלי להרגיש. הבקתה האלגנטית מאובזרת בג'קוזי ובמרפסת, כמובן מול הנוף הגלילי המושלם. בנוסף, גיתית וערן דואגים לפנק ללא די ומציעים לכם מטבחון מאובזר ובו יין, שוקולד, מכונת קפה, עוגיות בריאות, פרות יבשים ועוד.

הסוויטות הרומנטיות משלבות עץ, מתכת ואבן ויוצרות מראה עשיר ומיוחד ומשתלבות עם חלונות הענק המקיפים את הסוויטה ומזמינים את הנוף פנימה. הג'קוזי מוקף לבני אבן ומשקיף, אף הוא לטבע. להשלמת ה'ארמון' המיטה הזוגית והרחבה, מעוטרת בגימורי פרזול מעשה ידי אומן ומעניקה תחושה מלכותית ונוחה במיוחד.

הסוויטה בנוף 10

ג'קוזי מול הנוף

לפנק בלי חשבון...

היחידות המעוצבות למשעי מקרינות הרבה מאוד אינטימיות ואהבה, ומאובזרות בכל מה שצריך כדי לא להיות חייבים לצאת מן החדר... מלבד פינוקי הבריאות הטעימים, לרשותכם מערכת קולנוע ביתית ומגוון סרטים, חלוקי ספא, ארוחות בוקר עשירות וטריות ומרכז ספא, שכולל את כל מגוון העיסויים שרק תחלמו עליהם. לגיתית וערן חשוב מאד לפנק עד בלי די ולהתאים את החופשה שלכם למידות המדויקות שלכם, מה זה אומר? שתפו אותם מה סגנון הבילוי המועדף עליכם והם יארגנו עבורכם טיולי ג'יפים, טיול יקבים, ועוד.

פינוקי ספא

יוצאים לנשום אוויר

אמירים הוא יישוב אטרקטיבי כשלעצמו וכולל מסעדות צמחוניות ונופים גליליים מושלמים, מיקומו במרכז הגליל, מאפשר לכם להגיע ליעדים רבים באזור. אז האפשרויות הן באמת בלתי נדלות, למשל: כנרת, נחל עמוד, רחבי רמת הגולן, צפת, שביל הפסגה בהר מירון, נחל צלמון (מסלול מוצל הכולל בריכות מים), פקיעין, צוק מנרה, ראש הנקרה, הר מצפה הימים הנמצא במעלה ההר עם תצפית נוף עוצר נשימה ועוד.

שבילי אמירים, למשל, מתאימים במקרים בהם מתחשק לכם טיול קצר, ברמות קושי שונות. כמובן שניתן לשלב בין מספר מסלולי הליכה ולהאריך את הטיול.

 בדגש על הנוף, כבר אמרנו?

אולי יעניין אתכם גם

מדורים