ארועי פורים: שמח ומבדח ברחובות

לכבוד חג הפורים מוצעים ברחבי הארץ שפע פעילויות מהנות וצבעוניות: פסטיבל פורים במיני ישראל, פגישה עם עליסה בארץ הפלאות, קונצרט קרקס מיוחד לפורים במוזיאון ת"א ועוד, אז פתחו יומנים וסמנו את האירועים הכי שווים של פורים 2015

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 16/02/2015

קרנבל פורים בחמת גדר

במתחם חמת גדר חוגגים את פורים בקרנבל ססגוני וכיפי הכולל שחקנים ולהטוטנים שילמדו את הקהל ללכת על הגובה ויעבירו סדנאות עם כל אביזרי הלהטטנות, דמויות על קביים, סדנאות יצירה, הפעלות לילדים, סיורים ברחבי הפארק, הליכה על חבל ועוד מגוון עצום של הפתעות מעבר לפעילויות הנמצאות בפארק.

מתי? בין התאריכים 5-7 במרץ החל מ 10:0 בבוקר ועד 16:00

חוייה לכל המשפחה בחמת גדר

גן גורו ופארק המעיינות בניר דוד

במתחם ניר דוד יקיימו לכבוד פורים מגוון פעילויות משמחות לכל המשפחה. בין הפעילויות תהיה סדנת איפור פנים אבוריג'יני, סיורי בדיות ורעשנים ומגוון סדנאות פורימיות.

בפארק המעיינות  הסמוך למתחם תתקיים פעילות "חתול במגפיים" בשביל הרטוב שבפארק. כמו כן, איפור חתולי לילדים בכניסה לשביל וטיול במגפיים בתוך השביל עצמו כ"חתולים"!

מתי? ביום שבת ה 7 במרץ החל מ 10 בבוקר.

סדנת איפור מדליקה, גן גורו

פורים בפארק "מיני ישראל" 

פסטיבל פורים  2015 בהשראת אגדת הילדים "עליסה בארץ הפלאות", יכללו מגוון פעילות ויפגשו, לרגל 150 שנה לסיפור 'עליסה בארץ הפלאות' את הדמויות השונות. במגרש הקריקט, יפגשו את מלכת הלבבות שתשחק עם הילדים קריקט קיפודים עם מחבטים בצורת פלמינגו. במטבח הדוכסית יכינו הילדים עם הטבחית אוזני המן מבצק סוכר. במסיבת התה, יפגשו את הכובען ועליסה שיארחו אותם למסיבת תה וממתקים, סביב שולחן גדול ומרשים מלא בכלי פורצלן, מגשי ממתקים ועוד. בנוסף, תתקיים תחרות תחפושות- מן האגדות נושאת פרסים, ויתקיים מופע סטנד-אפ לילדים של הקומיקאי אילן וויס. ואם כל זאת לא מספיק, אז יהיו גם סיורים מודרכים מדי יום בשעות 12:00 ו-14:00, תחרויות משפחתיות ומשחקים מאתגרים (כולל משחקי אפליקציה- חינם). 

היכן? פארק מיני ישראל

מתי? במהלך חופשת פורים, 4-7 במרץ, בין השעות: 10:00-16:00 בימי חול וב10:00-14:00 ביום שישי *יתכנו שינויים עקב מזג אוויר.

כמה עולה? 69 ₪ מגיל שנתיים ומעלה. כרטיסים בהנחה דרך חברות האשראי.

מיני ישראל, צילום דרור זיסמן

פורים בנתניה: בסימן 'ארץ הפלאות'

חגיגות פורים המסורתיות של נתניה השנה, גם הן בסימן "עליסה בארץ הפלאות", הפסטיבל השמח יתרחש בליווי שחקני 'אוהל' שיגלמו את דמויות הסיפור, אמני רחוב, בובות ענק, אקרובטים ואמני קרקס, נגני קבוצת מארש דונדורמה הירושלמית, מלכת הילדים רינת גבאי, כוכבת הילדים והנוער שירן סנדל מ"גאליס" ועוד הפתעות ומופעים סוחפים לכל המשפחה.

היכן? כיכר העצמאות החדשה ומדרחוב הרצל, נתניה

מתי? יום חמישי 5.3.15, 11:00

כמה עולה? הכניסה חופשית- הקהל הרחב מוזמן.

פורים עם ראשת העיר, צילום יופי ערן כהן

מוזיאון האדם והחי: "קריקטורות מחופשות לחיות"

הדרכה בסגנון פורימי וצבעוני, הכוללת הצגת תערוכה חדשה "המדריך הזואולוגי לפוליטיקה הישראלית" מנוסי  קריקטורות פוליטיות משעשות. בנוסף, תערוכת הקבע "בעקבות ההולכים על שתיים.. האדם הקדמון" , וכן הצצה אל התצוגה "לאה גולדברג המשוררת שאהבה לצייר"- שנמצאת ממש לפני סגירה . בתערוכה מוצגים איורים ליצירותיה לילדים של לאה גולדברג מתקופות שונות  – "המפוזר מכפר אז"ר", "כובע קסמים", "הילד הרע", "מה עושות האיילות", "איה פלוטו", "דירה להשכיר" ועוד.

היכן? מוזיאון האדם והחי, הפארק הלאומי רמת-גן

מתי? ביום חמישי 5.3.2015 ובשבת  7.3.2015  יזכו המבקרים במוזיאון בהדרכה ללא תוספת תשלום לכניסה. ההדרכה תתקיים בשעות: 11:00 ו- 12:00 ביום חמישי, 12:00 &n

אולי יעניין אתכם גם

מדורים