יערות המונפורט: כפר נופש קסום בגליל המערבי

כפר נופש ייחודי בישראל ממנו לא תצטרכו לצאת כי יש בו הכל: מגוון וילות, סוויטות ובתי עץ מאובזרים בשלמות, חצר ענקית, בריכה חצי אולימפית, פארק מים, ספא ועוד...

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 08/03/2015

כפר הנופש יערות המונפורט ממוקם בגליל המערבי, במושב גורן, ליד שמורת נחל אכזיב ומול מבצר מונטפורט. הנוף כבר קיים, המקום עבר שדרוג משמעותי ומציע יוקרה ללא פשרה ושירות מעולה, אז יש נופש יותר מושלם מזה?

המתחם הפסטרולי של יערות המונפורט, צילום ארנולד בר

איפה הכל התחיל? 

הכל התחיל במושב גורן שבגליל המערבי, בצפון הירוק והקרוב לראש הנקרה. במושב המטופח והססגוני הזה הוקם כפר הנופש 'רוח הגלילית', שעבר שדרוג משמעותי, הן מבחינת עיצוב ותחזוקה והן מבחינת היצע מגוון השירותים במקום, וזכה לשמוע החדש 'יערות המונפרט'. הנוף נשאר אותו נוף גלילי מהמם שמציץ ונחשף מכל פינה בכפר הנופש. מלבד העיצוב היוקרתי, משולבים השירותים המבוקשים לטובת הקהל הרחב ובכללו: בריכת שחיה, אולם כנסים, בית כנסת, חדר אוכל עם ארוחות בוקר גליליות ופארק מים. 

מתאים למשפחות, קבוצות וזוגות

האטרקציה המרכזית היא פארק המים בעונה, צילום שגיא אפריאט

כאן ישנים

סוויטות מפוארות ובקתות עץ רומנטיות ומפנקות, עם מגוון יחידות אירוח לזוגות, משפחות וקבוצות. במתחם: 10 וילות נופש, 8 סוויטות פאר, 5 בקתות עץ ובקתת ספא אחת.
בכל יחידות האירוח מיזוג אוויר, מיטה מרווחת, ג'קוזי מפנק, טלוויזיה עם חיבור לכבלים, מערכת שמע מתקדמת, מטבחון מאובזר עם מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי ופינת קפה, חדר רחצה מאובזר עם תחליבי רחצה וחלוקים רכים.
בסוויטות הפאר: מיטת אפריון, קמין, ג'קוזי גדול, חדר ילדים נפרד ומרווח, מטבחון מאובזר ומרפסת פרטית עם פינת ישיבה. 

סוויטת הפאר במתחם המונפורט, צילום ארנולד בר

וילות הנופש כוללות 4 וילות מוקפדות, עם 5 חדרי שינה, במתחם אחד ובו חצר רחבת ידיים, בריכת שחיה מקורה ומחוממת, פינות ישיבה, עמדת ברביקיו ושולחן פינג פונג. וילות הנופש כוללות גם 2 וילות כפריות, האחת עם 4 חדרים והשנייה עם 3 חדרי שינה, גם במתחם זה בריכת שחייה מקורה ומחוממת ועמדת ברביקיו.

שתי וילות הפרמיום הזהות, כוללות 4 חדרי שינה ומאובזרות אף הן למשעי, כולל שולחן סנוקר, גינה ירוקה ובריכת זרמים. וילת הפנטהאוז כוללת 3 חדרי שינה, מאובזרת לפי הקו היוקרתי המנחה והמפנק, ובכל הטוב של 'אחיותיה'. 

הנוף מהסוויטות

וילת המלון כוללת 9 חדרי שינה מרווחים ומאובזרים וכן במטבחון, שולחן סנוקר ובריכה פנימית. מתחם בקתות העץ כולל 5 בקתות כפריות ממוזגות ובהן: מיטת אפריון, ג'קוזי גדול ומפנק, סלון, מסכי lcd עם חיבור ללוויין, מטבח מאובזר ומרפסת פרטית עם פינת ישיבה. סוויטת הספא, האחרונה והחביבה, כוללת גם סלון עם פינת ישיבה נוחה, ג'קוזי גדול ומפנק , טלוויזיה עם חיבור ללוויין ומכשיר dvd, שני חדרי שינה עם שירותים וחדר רחצה צמודים, וחדר שינה נוסף לילדים עם 4 מיטות ומסך טלוויזיה.

המטבח המאובזר באחת הוילות

וילת המלון

הערך המוסף של המקום

אין ספק שהיתרון הבולט של כפר הנופש הוא בהיותו רחב ידיים, יוקרתי וכולל שפע של פעילויות ואטרקציות מקומיות ללא צורך לצאת מן הכפר. תוסיפו לכך את הנוף הגלילי המשכר והבלתי נשכח ולא תמצאו מושלם יותר...

כפי שכבר צוין לעיל, חצר המתחם במקום מזמינה, ירוקה ומטופחת ובעלת מדשאות וצמחיה עשירה. בחצר בריכת שחייה חצי אולימפית, מיני פארק מים עם מגלשות, בריכה לפעוטות, פינות ישיבה ומיטות שיזוף. ועוד לא הזכרנו את שלל הפינוקים הנוספים בווילות, בבקתות ובמתחמים היוקרתיים!

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים