בפעם החמישית: פסטיבל ים של גליל מערבי

סיורים מודרכים, אירועי רכיבה על אופניים, הופעות של אמנים מובילים, פעילויות ספורטיביות, מופעי מחול ומוסיקה ועוד. פסטיבל הגליל המערבי מתקרב בפעם החמישית.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 14/04/2015

הגליל המערבי מציג זו השנה החמישית את פסטיבל ים של גליל מערבי המציע סופי שבוע     מלהיבים במהלך חודש מאי עם מגוון פעילויות. אז מלבד צימרים בגליל המערבי ושלל אטרקציות מקומיות, תוכלו בתקופת הפסטיבל ליהנות גם ממרוצי רכיבת אופניים, משחה מסורתי באכזיב, מופעים מוסיקליים, סיורים ועוד מגוון פעילויות באתרי התיירות. ריכזנו עבורכם את מגוון האירועים הבולטים.

מדוושים מול נופי הגליל והים

אירוע האופניים הגדול "גלגליל" מציע לכם לרכב במסלולים בדרגות קושי שונות מול הנופים המסנוורים של הגליל המערבי. תוכלו לבחור בין מסלול קצר של 7 ק"מ שעובר במטעי בננות ובשדות לבין מסלול באורך 15 ק"מ המשלב רכיבה בחורש טבעי ומסלול באורך 24 ק"מ שחוצה את נחל געתון וכולל גם גיחה למבצר יחיעם ועין יעקב. 

מתי: שבת, 2.5 בשעה 07:00 בבוקר

היכן: יציאה מחניון השיירה בגליל המערבי. לפרטים :   050-8807548  

ספורט כיפי, צילום עידן פלד

מקצי שחייה באכזיב

אחד מהמשחים האהובים בשנה הוא משחה אכזיב שמציע לכם לקפוץ אל המים הצלולים של אכזיב ולהשתתף במשחה עממי משפחתי שאורכו 750 מטר או במשחים תחרותיים באורך 5000, 1500 ו-3000 מטרים. 

מתי: שבת, 9.5

היכן: בננה ביץ' אכזיב. לפרטים ורישום 054-3269861. 

משחה אכזיב, צילום טלי דיגיטלי

הופעות ליליות בנקרות

אין כמו מיקס מהפנט באתר ראש הנקרה בין הנקרות ובין הופעות של אמנים ישראליים מובילים. ברדת החשיכה אתם מוזמנים לצאת למסע חווייתי הכולל ירכיבה ועליה ברכבל וביקור בנקרות. הופעות הליליים יתקיימו בין המצוקים לים - קרן פלס תופיע ב-7.5, דודו טסה ב-14.5, עידן עמדי ב-21.5 ומטבוחה פרוג'ט ב-4.6. היכונו לחוויה רב חושית יוצאת דופן. תחילת המופעים בשעה 21:30. 

קרן פלס, צילום גיא כושי ויריב פיין

טוויסט קלאסי מוסיקלי

פסטיבל ים של גליל מערבי מציע לכם גם תוכנית מוסיקלית עשירה עם שני קונצרטים מיוחדים שיתקיימו באולם בקשת אילון. הראשון הוא של קולות וצבעים חדשים של אנסמבל טמפרה שייקחו אתכם להרפתקה מוסיקלית מרעננת עשירה בעיבודים מיוחדים ליצירות מופת שיתקיים ביום ו' ה- 8.5 בשעה  21:00.
והמופע השני הוא קונצרט של התזמורת הסימפונית חיפה עם סולני קשת אילון -יום ה', 4.6.

לפרטים והזמנות: 04-9858191/131.

קרנבל החיות בכפר המחול

החוויה התרבותית לא שלמה בלי מופע מחול! להקת המחול הקיבוצית תעלה את ההפקה קרנבל החיות מאת רמי באר אודות עכבר שבורח מהחורף הקר. זו היא יצירה לכל המשפחה מתובלת בחרוזים, תלבושות מרהיבות ומוסיקה סוחפת. 

מתי: חמישי, 14.5

היכן: אולם זכרי, כפר המחול געתון. לפרטים והזמנות: 04-9858737

סיורים חווייתיים

אחד מההיי לייטים של הפסטיבל הוא שמדי שבוע בימי שישי ושבת ייערכו סיורים מודרכים ללא תשלום לנקודות התצפית ולמקומות מובחרים בגליל המערבי. כך למשל, תוכלו ליהנות מסיור אל רחבי עכו העתיקה, שווקיה התוססים, הגן הבהאי ובתי האפנדים, טיול בעין חרדלית ובעין כובשים, מסע אל רכס אדמית ותצפית מהר אדיר והכל בליווי הסברים מרתקים על תוואי השטח, ההיסטוריה ואנקדוטות מעניינות.

לפרטים והרשמה מוקדמת - 054-5600105. 

עכו, צילום יח"צ

משחק ניווטים תחרותיים

כמעט בכל אתרי הגליל המערבי המשתתפים בפסטיבל תינתן לכם הזדמנות ליהנות ממשחקים אתגריים מרתקים הכוללים ניווט באתרים באמצעות מפת משחק מיוחדת. תחרות הניווטים תתקיים בשעות הבוקר במשך 4 שעות בימי הפסטיבל. 

לפרטים נוספים, תשלום והרשמה: בטלפון 050-7630644.

&

אולי יעניין אתכם גם

מדורים