כפרי ומשובח: בקתות תכלת וארגמן

בקתות עץ מרווחות, ג'קוזי מבעבע, עיצוב כפרי וחם, בריכת שחיה עם פינות ישיבה סביב ואווירה מרגיעה. חוץ מזה לא צריך כלום. נופש בבקתות תכלת וארגמן.

writer
קורן דור צילום: סשה אלכוב תאריך פרסום: 03/05/2015

אין כמו לשקוע עמוק בג'קוזי מבעבע ולא לשבוע לרגע מנוף הפסטורלי שכולו מיזוג בין הרים וגבעות, ירוק ששוטף את העיניים המתערבבים בהרמוניה באווירה הרומנטית הקסומה מבפנים. 

בקתות תכלת וארגמן במושב חזון בגליל העליון הן המקום האידיאלי להוריד הילוך, להיפרד מטרדות השגרה ולהתמסר להנאה. ברגע שמגיעים למתחם בפסגת הר חזון מרגישים בעולם אחר, השלווה והיופי הטבעי והמארחים החייכנים מעלים מיד את מפלס האושר.

מושב חזון שייך למועצה האזורית מרום הגליל, משלב בין חיי קהילה של חילוניים ודתיים ועתיר נכסים גיאוגרפיים - נושק לאתרים ארכיאולוגיים ולמסלולי טיול משגעים כמו מאגר צלמון, בקעת בית נטופה, הר כרמון. חופשה חלומית בנקודה גבוהה החושפת בפני המתבונן נוף עוצר נשימה.

ברוכים הבאים לבקתות תכלת וארגמן

המתחם המטופח, צילום ארנולד בר

להתפנק בבקתות העץ

חמש בקתות העץ הכפריות של תכלת וארגמן מוקפות בוסתן הדרים ובנויות כחלל אחד ומרווח והעיצוב כפרי ורגוע המתחבר לטבע. הבקתות הזוגיות במתחם כוללות מיטת עץ הבנויה עץ מגולף ועטופה במצעים רכים ונעימים ווילונות העוטפים את החלונות לפרטיות מקסימאלית.

האורחים ייהנו ללכת יחפים על רצפת העץ, לדלג בקלילות בין פינת האירוח החמימה לג'קוזי הגדול – ולהביט מבעד לחלונות הגדולים אל תפאורה המרהיבה של הטבע הפראי וליהנות מכוס יין מפנק.

הבקתות הזוגיות כוללות גם טלוויזיה עם חיבור ללוויין, פינת אוכל ומטבחון מאובזר בכל מה שצריך כמו מקרר ומיקרוגל ובפינת הקפה מחכה לכם צלחת עם פינוקי הבית. 

 החדר המרווח והמאובזר, צילום ארנולד בר

 להביט אל הנוף מהג'קוזי המפנק, צילום ארנולד בר

מתאים גם למשפחות

הבקתות המשפחתיות מרווחות מאוד, ממשיכות את הקו הכפרי בעיצובן וכוללות מיטה זוגית ופינה תחומה בעץ לילדים עם מיטה נוספת. גם כאן תיהנו מג'קוזי מפנק, חדר רחצה ומרפסת עטופה בצמחייה עשירה ומחוץ לבקתות ממוקמת פינת בישול לרשות האורחים.

אם חשקה נפשכם, תוכלו ליהנות גם מארוחת בוקר ישראלית עשירה להתחלה אנרגטית של יום חדש. ארוחת הבוקר בתשלום נוסף, אז אל תשכחו להזמין אותה בתיאום מראש.

 פינות מוצלות ומקום למפגש משפחתי

בריכת שחייה בין עצי הפרי

החצר המטופחת של בקתות תכלת וארגמן מזמינה רגעים רבים של הנאה - ערסלים בין עצי פרי, שולחנות פיקניק ופינת ברביקיו (לא בשבת!) וגולת הכותרת - בריכת שחייה פרטית תחת כיפת השמיים מוקפת מיטות שיזוף וג'קוזי ספא חיצוני לטבילה מענגת. אם תתנו לעיניים לשוטט תקלטו את המראה המסנוור של הר הלל והר הארי המופתיים.  

 בריכת השחיה בחצר

 פעילויות בסביבה

אפשר לבלות זמן איכות ממושך בבקתות, בבריכה או בנקודות התצפית של המקום אך גם חובבי ההרפתקאות והריגושים יגלו סצנה אנרגטית מחוץ לצימרים. במרחק הליכה קצר תמצאו עצמכם בפסגת הר חזון המשקיף אל הכנרת וכ - 15 דקות נסיעה תוכלו להגיע לחופי הכנרת ומי שמעדיף את יער ביריה ייהנה מנסיעה בלתי נשכחת, ארוחה בחוות בת יער בליווי רכיבה על סוסים, טעימות של גבינות בגבינות המאירי או לגימות של יין ביקבים המקומיים כמו יקב לוריא או יקב רימון. 

 הנוף הקסום מרמז על הסביבה הנפלאה

לקבלת פרטים נוספים והזמנות ניתן להתקשר לבקתות תכלת וארגמן (לא בשבת).

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים