בוטיק של מקום

עיצוב משובח, בריכה פרטית בתוף חלל החדר, כורסאות מפנקות, ארוחת בוקר עשירה ונוף גלילי פראי וירוק בכל עונות השנה. מקום יוצא דופן, המקום.

writer
ליאת שומן תאריך פרסום: 11/05/2015

כשיוצאים לחופשה בארץ מגיעים עם ציפיות מסויימות. ציפיות לרמת האירוח וליחס, ציפיות לגבי ארוחת הבוקר וכמובן ציפיות לחדר או הסוויטות. לעיתים, מספר מאפיינים עולים על הציפיות ולפעמים פחות, אך מלון בוטיק המקום בנטועה מצליח לעבור את הציפיות בכל המאפיינים. 

לכל סוויטה מרחב משלה

ככה מול הטבע הפרטי

כבר מהדרך המופלאה מוקפת ההרים, מבינים ש"המקום" הוא לא עוד מתחם נופש רגיל, אלא קסם עטוף בנופים וטבע. הנסיעה לישוב נטועה, שבגליל המערבי, כוללת דרך עקלקלה, שמרגישה כמו ביבשת רחוקה עם הרים ירוקים הסובבים את הכביש והמבט עובר מנקודה אחת לאחרת, המצלמה לא מספיקה לצלם והדחף לעצור את הרכב לקחת נשימה עמוקה מהאוויר הצלול, להירגע וליהנות מהנוף, חזק ממך. 

המלון ניצב בקצה הישוב, כשהקבלה והמסעדה הם הגבוהים ביותר ומשקיפים אל פני הנוף הגלילי. את פנינו קיבלה ימית, נציגת הקבלה וההזמנות, עם חיוך לבבי ו- 2 כוסות מיץ תפוזים סחוט, את חדר הקבלה מעטרים תמונות מתקופת הקמת מלון הבוטיק המציגים כיצד הכל התחיל, כיצד הוקם המקום בעבודה קשה וכיצד הוגשם החלום ליצור מקום יוקרתי וללא פשרות. 

בלב הטבע

מהחקלאות דרך החזון והאהבה לאירוח

רחל מנהלת ומקימת מלון הבוטיק המקום, מספרת כי היא ועמוס בעלה, מגיעים מעולם החקלאות ואת "המקום" הם הקימו בדיוק על פי החזון שלהם, מתוך משפחתיות, אהבה ורצון להקים משהו אחר עם אירוח ברמה אישית. עמוס עיצב את המבנים בעצמו עד הפרטים הקטנים והיא דאגה לעיצוב הפנים המפנק של הסוויטות והמתחם. את השם הם בחרו בישיבה משפחתית כשיסמין, האחיינית הציעה את ההצעה שהפכה למציאות. 

ההשראה מגיעה מהנוף

למשפחות עם ילדים או לחופשה רומנטית

במתחם 13 סוויטות המתאימות לזוגות ולמשפחות כשכל אחת עם פרטיות מלאה וקרוייה על שם ציפור אחרת. אנו מציעים לכם להשאיר מאחור את כל מה שחשבתם עד כה על סוויטות ומלונות בוטיק, כי הסוויטות של המקום בנטועה הם ברמה אחרת לגמרי - כל פרט ופרט נקבע לאחר מחשבה והקשבה לצורכי האורח, כל רהיט מעוצב ויוקרתי, כך למשל, את השלטים של שמות הסוויטות עיצב הפסל הישראלי הידוע, ראובן גפני.

דלת הכניסה לסוויטות יוקרתית בנוייה מעץ מלא, עם ריצפת פרקט וחלונות בלגים גדולים. כל סוויטה מחולקת לחלל ענק עם מיטה זוגית, קמין, טלוויזיה, פינות ישיבה נעימות עם שוקולדים ועיתון היום, כורסת מסאג'ים ווילונות ארוכים. חדר נוסף בסוויטה כולל את המטבחון המאובזר ומפנק הכולל מכונת קפה עם קפסולות, מתקן לשתייה קרה וחמה, מיני מקרר מלא בכל טוב, פינת אוכל עם עוגיות ויין ופינת ישיבה נוספת. 

הסוויטה בעיצוב מוקפד

תקשיבו טוב, הבריכה בתוך החדר!

כל הפאר הזה לא נגמר כאן! לכל אחת מ- 13 הסוויטות קיר זכוכית יפייפה וממנו יציאה לבריכה הפרטית והג'קוזי הפרטי של הסוויטה. הבריכה הינה בריכת זרמים גדולה ונעימה, מחוממת בחורף ומוארת בלילה וג'קוזי עגול מרווח ומפנק. כל המתחם מקורה ועם קירות זכוכית המשקיפות אל הנוף המדהים והחצר הפרטית והמטופחת של הסוויטה. 

זה אמיתי. הבריכה בתוך החדר

ארוחת בוקר להשלמת האירוח

מארוחת הבוקר תיהנו במסעדה החדשה שהוקמה במלון ממש לפני מספר חודשים כשמוזיקה רגועה מתנגנת ברקע, שולחנות עץ וחלונות אל הנוף. הארוחה הגלילית, עשירה במגוון מטעמים וצבעים, מבחר גבינות, חביתות, מטבלים, לחמים, שתייה חמה וקרה וכמובן קינוחים שחייבים לטעום (גם אם הבטן כבר לא יכולה להכיל). רחל מספרת שהמסעדה הוקמה מתוך רצון להעניק מענה נוסף לאורחים את ארוחת הבוקר הם הרכיבו מתוך דרישות האורחים אשר כל הזמן הם ערים לשינויים ולצרכים המשתנים, כך שהבוקר במלון יהיה חלק בלתי נפרד מחווית החופשה. 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים