פותחים עונה בצימרים: 10 בריכות שחייה שוות

עגולה או אובאלית, מרוצפת פסיפס או עטופה במשטח עץ - לקראת הקיץ ריכזנו עבורכם 10 בריכות שחיה ממש שוות בצימרים. שווה לקרוא ולשמור.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 13/05/2015

בריכות השחייה בצימרים הופכים לאטרקטיביים במיוחד בתקופה זו כאשר הטמפרטורות רק עולות. בעלי הצימרים הפנימו את האטרקטיביות, ומעמידים לרשות אורחיהם בריכות שחייה מושקעות במיוחד. אספנו עבורכם את מיטב הבריכות המוצעות בצימרים בארץ. הסדר אקראי, הפינוק מקסימלי, האחוזות מדהימות והבריכות מושקעות במיוחד.

קבלו את מצעד הבריכות המובילות בצימרים.

אחוזת רנסנס – ראש פינה

אחוזת רנסנס היוקרתית חובקת חצר גדולה וירוקה, אשר במרכזה בריכת שחיה מקושטת פסיפס אומנותי ובתוכה ג'קוזי עגול. מהג'קוזי יוצאים מפלי מים הנשפכים היישר לבריכה. החוויה המשלימה מושגת על ידי מיטות שיזוף ופינות ישיבה מוצלות, סאונה יבשה וג'קוזי ספא גדול תחת פרגולת עץ. עוד בחצר גינות נוי, תאורה לילית צבעונית, בריכת דגי נוי נדירים וצמחיה עשירה וירוקה.

בריכה בנויה פסיפס, צילום אלברט אדוט

אחוזת הדר - ראש פינה

באחוזת הדר היוקרתית מתחם חוץ משותף לסוויטות עם בריכת שחיה רחבת ידיים וייחודית מפסיפס, מוקפת מדשאה מטופחת ובה מיטות שיזוף ועמדת ברביקיו איכותית. כל זאת לצד נוף עוצר נשימה.

 מול הנוף של ראש פינה

אחוזת הכורמים - חד נס

מתחם הוילה אחוזת הכורמים משתרע על שטח של דונם וכולל בריכה גדולה מרשימה (4x13 מ', כולל מפל) ומשותפת לכל המתחם בו ניצבת וילת אירוח ענקית ושתי סוויטות בודדות. בנוסף ישנה חצר מהנה ומפנקת עם מיטות שיזוף, אזור מוצל, שולחן פינג פונג, כדורגל שולחן ושולחן ביליארד.

וילה מרווחת ומעוצבת ובריכה ענקית, צילום רועי חן

אהבה בכפר  - כפר חיטים

הצימר אהבה בכפר בכינרת מאובזר בג'קוזי ספא ענק, וכולל גם בריכה גדולה ומרעננת, וסביבה פזורות מיטות שיזוף נוחות, פינות ישיבה, ג'קוזי ספא מפנק, גינה מטופחת וגם פינת מנגל.

מיטות שיזוף סביב, אהבה בכפר

משק יגורוב – יבניאל

מתחם האירוח משק יגורוב כולל בריכת שחייה פרטית עם ג'קוזי ספא ענק וג'קוזי זרמים. כל זה לצד גן טבעי ירוק להפליא, עם תצפיות נוף ופינות ישיבה יפיפיות.

מתחם כפרי ובריכה מפנקת, צילום אלברט אדוט

אחוזת אורין – דלתון

לצימר היוקרתי של אחוזת אורין חצר מטופחת ובה מרפסת אינטימית, פינת ישיבה ומדשאה עם נדנדות וערסלים. שבילי הגישה מובילים אל מתחם בריכת השחייה המשותפת לאורחי הצימרים, גודלה 5*9 מטר.

בריכה פרטית לאורחי המתחם, צילום אמנון אוזר

חלום בגליל – גורן

בחלום בגליל חצר גדולה ובה בריכת שחייה מרווחת בגודל 6*12 מ' , סביב הבריכה &nbs

אולי יעניין אתכם גם

מדורים