בצפון הקרוב: 6 אטרקציות שוות

סדנאות בישול במגוון סוגים, קרקס בחיק הטבע, צניחה חופשית, דייג במתחם ענק המתאים לפיקניקים, רכיבת שטח ועוד. ריכזנו לכם כמה המלצות לאטרקציות שוות הנמצאות בצפון הקרוב.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 19/05/2015

לפעמים לא חייבים לנסוע עד הקצה הצפוני של המדינה כדי לשנות אווירה. מרחק קצר יחסית מהשרון והנופים מתחלפים לגבעות ירוקות, הרים קסומים, שלווה שכובשת את הלב ואינספור אטרקציות ופעילויות אנרגטיות למשפחות שרוצות לבלות סופ"ש או ימי כיף הכוללים גם לינה בצימר בלי לבזבז זמן על נסיעות ולא מתפשרות על ההנאה.

אזור הגלבוע מהווה מוקד משיכה אטרקטיבי ומעבר למסלולי ההליכה מציג חוויות מיוחדות, עמק יזרעאל מוצף ריגושים והגליל התחתון כולו הפתעות ועינוגים. מכל עבר תגלו צימרים , וילות וסוויטות עם פינוקים ואקשן בסביבה.

דג בכפר: חוויה שתופסים בחכה  

יוקנעם היפה מזמנת אינספור חוויות מנחל השופט דרך מושבה קסומה משופעת בבתי קפה ומסעדות ועד התנסות בדיג! בפארק הדיג הייחודי דג בכפר ביוקנעם תוכלו להשליך חכה וללמוד כיצד לדוג דגים באגם המים ובבריכת הדגים וגם סודות על עולמם הקסום של הדגים. כמו כן, מחכה לכם פינת ליטוף, בריכת כדורים ומתנפחים במתחם של ג'ימבורי. אם חשקה נפשכם לטייל בסביבת השמורה הפורחת הגדושה בעצים ובפלגי מים, תוכלו להשכיר רכבי גולף או אופניים. האטרקציה ממוקמת רק 30 דקות מחיפה ו-50 דקות מתל אביב. 

למי מתאים: למשפחות

כמה עולה: כניסה מבוגר : 29 ₪, ילד (מגיל 2 ועד 14) : 46 ₪, חכה להשכרה  20-25 ש"ח, דייג לילה 46 ש"ח למבוגר וילד, אופניים 75 ₪ ואפשר גם להישאר ללינת שטח במתחם בעלות סימלית של 85 ש"ח לאדם.

דג בכפר, לא רק דגים

הקרקס החקלאי: שעשועים בחיק הטבע

ברוכים הבאים לעמק יזרעאל, שדות ומרבדים של צבעוניות מתפרצת, מסעדות בניחוח כפרי, צימרים נעימים ופעילויות לילדים. הקרקס החקלאי יעניק לכם הזדמנות להתחבר לעולם הטבע והחקלאות באמצעות קרקס והפעלות ייחודיות.

כאן, במושב יוגב, שוכן אוהל ענק ובו נערכים מופעי קרקס משעשעים עם פעלולים מרהיבים. בני המשפחה מוזמנים לקחת חלק בסדנאות קרקס חווייתיות עם ג'אגלינג ונסיעה על חד אופן, לרכוב על אופניים נטולי פדלים, לצאת למסע בעקבות כתב חידה. מבחינת הכרת האדמה והעיסוק בחקלאות, מחכה לכם קטיף עצמי, פינת זריעה ועוד.

הילדים בוודאי יתאהבו במשק החי בו ברווזים וחמורים בעוד ההורים נהנים מעמדת קפה ותה בשירות עצמי תוך כדי שהם מתצפתים לעבר הרי מנשה. 

למי מתאים: משפחות, קבוצות וארגונים.

כמה עולה: בקופה ביום האירוע (ללא הרשמה מוקדמת) 48 ש"ח לכל אחד מעל גיל שנתיים. בהרשמה מוקדמת מחיר כרטיס 43 שח מעל גיל שנתיים.

חוויה בלב הטבע

פיינטבול חוויה בגלבוע

מי שלא התנסה עוד בפיינטבול לא יודע מה הוא מפסיד - קרב צבעוני ומלהיב בו שתי קבוצות מתחרות זו בזו תוך כדי שהמתמודדים מתחבאים ומכוונים את יריית הצבע לעבר היריב כדי לנצח במשחק.

פיינטבול בגלבוע שוכן באחד המקומות היפים באזור, זו היא למעשה חווה מבודדת ליד הישוב נורית בה שטח מיוער הטובל בירוק ומציע מלבד שטח בפיינטבול בנוי עם אפקטים מתקדמים גם רכיבה על טרקטורונים, קיר טיפוס, חץ וקשת, סנפלינג, טיולי קונספט בג'יפים או באופניים חשמליות. יש כאן פארק חבלים מאתגר ואומגה לריחוף בין שמיים וארץ ועוד. פאן באקסטרים.

למי מתאים: מסלול אתגרי לגילאי 5 ומעלה, פיינטבול לגילאי 11 ומעלה, משפחות, קבוצות וארגונים.

כמה עולה: 100 כדורים ראשונים - 85 ש"ח (מינימום 12 משתתפים) או 150 כדורים ראשונים ב 100 ש"ח (ללא מינימום כמות משתתפים).

לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים