עם הילדים: פעילויות קיץ 2015

תערוכת הכרישים, סיורי לילה מרתקים, סיורים חינמיים בטבע, הופעות מוזיקליות, בריכות מים טבעיות ועוד. ריכזנו עבורכם את ההמלצות הטובות של הקיץ.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 12/07/2015

סיורי לילה בגן גורו

במהלך יולי אוגוסט יתקיימו סיורי לילה בגן גורו, גן החיות האוסטרלי בניר דוד. בחודשי הקיץ הגן יהיה פתוח למבקרים עד 20:00 בערב והמבקרים יוכלו להצטרף לפעילויות האכלת החיות. בנוסף יהיה ניתן לשלב לינת שטח במקום תוך השתתפות במגוון פעילויות שהמקום מציע: התבוננות בפעילות הלילית של בעלי החיים, מדורה עם כיבוד קל, לינת לילה באוהלים וארוחת בוקר קלילה לאורחים.

מתי? מידי יום חמישי בחודש יולי ובימים שלישי וחמישי באוגוסט.
כמה עולה? מחיר 130 ₪ לאדם (מעל גיל 2 ומעלה).
אקסטרות: המבקרים יוכלו לטייל ברכבים הירוקים או באופניים ולהשתכשך במעיינות בפארק המעיינות הסמוך לגן גורו ב- 50% הנחה (עד 10:00 בבוקר).

סיורי לילה בגן גורו

בלי פחד: תערוכת הכרישים  

תערוכה ייחודית המשלבת הנאה עם חשיבות השמירה על איכות סביבה –  התערוכה עוסקת בעולם הכרישים המיסתורי ומטרתה לשמור את המיתוסים והסטיגמות השגויות על עולמם. בתערוכה יוצגו עשרות דגמים של סוגים רבים של כרישים וישולבו מייצגי מולטימדיה מרהיבים. התערוכה עוצבה באופן סוחף ומרתק והיא מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד.

 איפה? ביתן 2 בגני התערוכה

מתי פתוח?  ראשון-חמישי: 9:00-20:00 שישי: 9:00-15:00 שבת: 9:00-20:00

כמה עולה? מחיר מלא: 119 ₪  כרטיס משפחתי (2 הורים + 2 ילדים): 280 ₪ 

 לאהוב את הכרישים, צילום יח"צ

כמו בכל העולם: פארק הלגו

כמו בכל העולם עכשיו גם בישראל מוצג פארק הלגו אשר סוחף אל עולמו את הילדים בכל הגילאים ומשאיר את ההורים במבנה ממוזג ולא גדול במיוחד כך שאין חשש לאבד את הילדים. המתחם מציע חוויה הכוללת פינות יצירה והרכבות של לגו, גלגל ענק (אבל לא ענקי), רכבת הרים חביבה לקטנטנים ומגוון רחב של משחקי מולטימיה מרהיבים, מבוך עם קרבות לייזר, פינות צילום ועוד.

איפה: ביתן 2 בגני התערוכה

כמה עולה:  89 ₪ לאדם, יש מבצעים ומחיר קבוצתי למשפחה

מתי? עד ה 29/8 בין השעות 09:00-20:00

עולמו של הלגו

מבצר נמרוד לאור ירח

סיורים שמתאימים לחובבי הרפתקאות ולאלה שאוהבים מסתורין וחושך, מוזמנים לסיור עששיות הכולל סיפורי מעשיות במבצר נמרוד. סיורים חווייתיים ובלתי שגרתי בנבכי המבצר לאור הירח, הכוכבים והעששיות. 

איפה: גן לאומי מבצר נמרוד 
מתי:  בימים שני עד שישי בחודש יולי.
כמה עולה: מבוגר 50 ₪, ילד 40 ₪; מנויים: מבוגר 45 ₪, ילד 35 ₪.
הרשמה מראש ותשלום בטלפון 3639*

 תוכלו לבחור מקום לינה בצפון וליהנות מכמה מהאטרקציות בסביבה 

מבצר נמרוד, התמונה באדיבות רט"ג

קיסריה העתיקה מציגה: "ארוחת טעימות"

סיור האורך כ 45 דקות והכולל טעימה היסטורית וארכיאולוגית מקיסריה המרתקת. למנה ראשונה קבלו את העיר הצלבנית, למנה עיקרית יוצגו סיפורי המלך הורדוס, ולקינוח המתוק ביותר תקבלו את  הים המפואר.  את הסיורים בקיסריה ידריכו מתנדבים של רשות הטבע והגנים והם יצאו משער הנמל (השער הצלבני) ומשער התיאטרון (השער הדרומי).  

איפה: גן לאומי קיסריה
מתי: ימי שבת ביולי בשעות 11:00, 12:00, 13:00
כמה עולה? ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים