'האחוזה' בחד נס: חופשה חלומית

שש סוויוטות מרווחות ומוקפדות, בריכת שחיה גדולה בחצר, ג'קוזי ספא מפנק ונוף מהפנט של הכנרת ורמת הגולן. האחוזה מגדירה מחדש את מה שהכרתם בעולם הנופש הישראלי.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 18/06/2015

הפינוק מטפס לדרגת אקסטרים. אחוזת אבן ירושלמית מפוארת בדגש על כל הפרטים הכי קטנים מול הנוף המהפנט של מורדות רמת הגולן, מבט ישיר לעבר הכנרת הכחולה, טומנת בחובה אינספור פינוקים.

האחוזה בחד נס, אחד מכפרי הנופש היפים בצפון, היא היכל תענוגות אמיתי לאוהבים או למשפחות שמחפשות להעצים את חוויית החופשה. האחוזה היא מתחם נופש חדש יחסית שיודע לפרגן לאורחים שכבר ראו וחוו ולא מתפשרים על פחות מנהדר - בריכת שחייה גדולה בנויה מחוממת ומקורה בימי החורף ופתוחה בימי הקיץ מתמזגת עם הפסטורליה הירוקה אשר בחוץ, סוויטות רחבות ידיים מאובזרות היטב, ג'קוזי ספא ועיסויים לאיזון הגוף והנפש. הגעתם למעוז החיים הטובים.

עיצוב מושלם כיאה לאחוזות

חגיגה בסוויטות

ברגע שתיכנסו לאחוזה רוב הסיכויים שלא תרצו לצאת. תחושה ביתית משולבת ביוקרה מתבטאת בחשיבה העיצובית. 6 סוויטות גדולות המתאימות למשפחות מחכות לכם באחוזה, כל אחת מהן משתרעת על פני 35 מ"ר של יופי וחן.

הסוויטות מחולקות לשני חדרי שינה מסוגננים - מיקס של אריחים בהירים שמשדרים ניקיון וברק עם עמודי אבן ירושלמית מאסיביים המקנים תחושה של אצילות וניחוח נוסטלגי, ריהוט כפרי מלכותי, פינת ישיבה מפנקת ומיטה זוגית גדולה בעלת קונסטרוקציה מעץ. הג'קוזי המרווח של כל סוויטה ימשוך אתכם מיד להתמסר לבועות ולקצף, זרמים משחררים שישילו את טרדות היומיום והלחצים.

הסוויטה באחוזה

 

בכל סוויטה מקלחון, מטבחון מאובזר הכולל מקרר, מיקרו ומכונת קפה, פינת אוכל, מסך טלוויזיה lcd ועיטורים דקורטיביים מקשטים את הקירות. יציאה פרטית מרעננת תוביל אתכם ישירות לחצר הקסומה בה תוכלו לתפוס שלווה ולשטוף את העיניים בתפאורה המהפנטת.

לאתר הבית 053-6113104

אולי יעניין אתכם גם

מדורים