לויט האוס: לחיות את החיים הטובים

וילה חדשה ויוקרתית, 3 קומות עם סוויטות מעוצבות, בריכת שחיה מטורפת מול הנוף ולובן צחור בכל מקום. קבלו את לויט האוס LEVIT HOUSE. וילת נופש מושלמת לחופשה מקומית ליד הכנרת.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 24/06/2015

אי אפשר שלא להתרגש מלויט האוס levit house במושבה כנרת. וילה חלומית שמבריקה בלובן נוצץ על רקע הכנרת הזוהרת מקרוב, נראית כאילו היא יצאה הרגע מתפאורה של סרט הוליוודי - בריכת שחייה ענקית, חלונות עצומים הפתוחים לנוף ומכניסים פנימה את תכלת השמיים, ריהוט יוקרתי שרואים שנבחר בקפידה ואינסוף פינוקים לאורחים. 

לויט האוס, מרשים ומושקע! (צילום אלברט אדוט)

על קצה המזלג, כך תיראה החופשה שלכם

מתעוררים בבוקר לכוס אספרסו ארומאטית ומקבלים מיד זריקת מרץ, ממשיכים לטבילה מענגת בבריכה, מתמסרים לשיזוף תחת כיפת השמיים ומקנחים בסעודת מלכים באחת המסעדות המשובחות בסביבה. אין ספק שזה הוא הניתוק המושלם מחיי היומיום. למרבה השמחה, ממש כאן בארץ אבל מרגיש כאילו אתם בריביירה אירופאית.

הבריכה והנוף, אי אפשר להישאר אדישים (צילום אלברט אדוט)

חוויית אירוח מרגשת

הלבן הוא הגוון הבולט בוילה המודרנית שמשרה תחושה אוורירית ומרגיעה בשיק אורבאני. חדרי שינה מרווחים בעיצוב מינימליסטי ששומר על מרחב יקבלו את פניכם עם מיטות עטופות במצעים צחורים וריהוט משלים בלבן ואפילו המטבח בסלון כולו לבן. 

רצפת העץ הבהירה ואריחיה הדקורטיביים מתמזגת בהרמוניה בכל סוויטה וכל אחת מהן מוארת היטב בשל הפתחים הגדולים והויטרינות שמעניקות הצצה לעבר הנוף המשכר סביב.

הסוויטה, אחת מתוך חמש 

בוילת levit house לויט האוס  5 סוויטות המשתרעות על פני 3 מפלסים - שתיים מהן השוכנות בקומת קרקע מאפשרות יציאה ישירה לבריכה והשלוש האחרות ממוקמות בקומה העליונה וכוללות מרפסת פרטית עם ריהוט הסבה מפנק. יש מי שמעדיף את האפקט של הגובה ויש מי שמעדיף להישאר קרוב לבריכה. 

מרפסת פרטית לכל סוויטה

בכל מקרה, לא משנה מה בחרתם, הדגש כאן הוא על מקסימום נוחות והנאה מהבחירה במזרן אורטופדי ומקלחון בעל ראש זרמים דרך מסך שטוח ומערכת קולנוע ביתי, חלוקים רכים ונעלי בית מלטפות, בקבוק יין ושוקולדים שימיסו לכם את הלב. ולכל זה מצטרף היחס החם והליווי האישי של סוזן בר מנהלת המתחם.

 יוקרה מבפנים ומבחוץ

המרחב המשותף של הווילה מזמן אף הוא שפע של תענוגות. סלון ענק ומפנק עם טלוויזיה גדולה ומטבח ענקי מאובזר במכונת אספרסו, בר מים, תנור, כיריים חשמליים ועוד.

מטבח מרווח, מאובזר וחכם

בחוץ מחכה לכם בריכת שחייה (מחוממת בחורף) נמתחת לאורך החלל החיצוני תחת השמיים וכוללת ספסל פנימי מובנה לישיבה נעימה בתוך המים. מסביב לה פזורות מיטות שיזוף אופנתיות, פינות ישיבה מוצלות על ידי שמשיות ויש גם עמדת גריל לחובבי המנגל, מרבדי דשא ירוקים והעין המתבוננת נמשכת ישירות לכנרת. מי שמעוניין לשדרג את ההנאה בוודאי יזמין גם ארוחות שף פרטיות או עיסויים לפי בחירתכם. 

איזה רוגע...

 אטרקציות והנאות בסביבה

הלוקיישן של לויט האוס levit house במושבה כנרת ששופעת צמחייה עשירה, עצי דקלים גבוהים ופרחוניות ססגונית של מורדות הרי פורייה, מאפשר לכם ליהנות מחופשה אקטיבית או רגועה, תלוי בכם. תוכלו לצאת לטיול מיולים חווייתי או לאטרקציות ימיות בכנרת וכמובן אם תרצו לשלב מסלול טיול אז סביב הכנרת יש שפע מסלולים.

את הארוחות שלכם תוכלו לבשל בכיף במטבח המאובזר ברמה גבוהה וכולל כלים רבים או למנגל בפינת המנגל המקצועית שממוקמת בחצר. מי שבכל זאת מעדיף להתפנק במסעדה יוכל לבחור מבין שפע המסעדות שנמצאות במרחק דקות נסיעה ספורות מהוילה.

 פינת מנגל מושקעת, מי צריך יותר

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות הכנרת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים