פסטיבל מוסיקה בהרצליה: קיץ במרינה

הופעות מוסיקליות, בריזה מהים, בתי קפה ומסעדות עד אמצע הלילה, אירועי תרבות, שוק איכרים, חוף ים צמוד ואפילו קבלת שבת. כל אירועי הקיץ בפסטיבל אחד, בהרצליה.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 29/06/2015

 פסטיבל מוסיקה על המים הינה גולת הכותרת של אירועי הקיץ במרינה בהרצליה, כולל במסגרתו גם השנה הופעות מוסיקליות מיוחדות במינן, המתקיימות ברחבת המרינה עצמה ונערכות אחת לשבוע בשעות הערב. הפסטיבל, שמתקיים בעיר זו השנה ה – 11, מושך אליו חובבי מוסיקה רבים מהארץ ומהעולם ומפגיש את הצופים עם ניחוחות מוזיקליים ים תיכוניים, אירופאיים, מקסיקנים ועוד. 

המרינה בהרצליה, צילום אבי אוחיון

מופעים מרכזיים

"המנון לאהבה" - הפסטיבל יפתח ב – 7 ליולי במופע גדול ומרהיב של זמרת השאנסונים – בריז'יט חביב, שתופיע במקום יחד עם להקתה ותבצע מבחר רחב של שאנסונים מוכרים בצרפתית ובעברית. 

אווירה של מסיבה על החוף

"ויווה מקסיקו" - שבוע לאחר מכן  ב – 14 ליולי תתקיים חגיגה מוסיקלית צבעונית עם שירי עם מקסיקנים.

"הללויה" - ב  21/7 יתקיים מופע מחווה לשיריו של לאונרד כהן עם היוצרים והזמרים הישראליים: ארי גורלי, סיוון טלמור וגיל גיסמן. 

"מסע מוסיקלי ים תיכוני" -  ב 28.7 יתקיים במרינה מופע מוסיקלי ים תיכוני עם הזמרת לימור עובד בהשראת המוסיקה הספרדית, המוסיקה היוונית, המוסיקה הישראלית ועוד. 

"שעת הצוענים" - את הפסטיבל יחתום ב – 4 לאוגוסט מופע "שעת הצוענים" עם שירי עם צוענים וסיפורים מהתרבות המסתורית והמיוחדת הזו. את השירים יבצעו ילנה גרישקוב ואילן ליבוביץ לצד תזמורת של נגנים. 

מתי ? המופעים יתקיימו בשעה 20:00 בתאריכים שמצויינים  

איפה?  במרינה בהרצליה.

כמה עולה?  הכניסה חופשית.

חגיגה בסגנון מקסיקני, צילום יח"צ

קצת אומנות לנשמה: יריד אומנים

כמו בכל שנה בקיץ, גם השנה יתקיים במרינה בהרצליה יריד אמנים ססגוני ומרהיב – "marina art market", במסגרתו יציגו את עבודותיהם אמנים מכל תחומי האמנות, יוצרים בתחילת דרכם וגם יוצרים ואמנים וותיקים. ניתן יהיה למצוא ביריד מבחר של דוכני אמנות צבעוניים ומיוחדים, כמו דוכני תכשיטים, דוכני בגדי ילדים, דוכני שעונים עבודת יד, דוכני תמונות וכן דוכנים של עבודות יצירה נוספות.

מתי?  במהלך חופשת הקיץ ועד אחרי החגים: בימי ה' – בשעות 17:00-23:00, בימי ו' בשעות 10:00-19:00, בשבתות – בשעות 10:00-23:00. הכניסה חופשית.

קבלת שבת מול הבריזה

מדובר במסורת חדשה ומפתיעה – קבלת שבת חגיגית, שתתקיים במהלך חודש יולי אחת לשבועיים באוויר הפתוח, ברחבת המרינה.

האירוע, אותו מארגנת עיריית הרצליה בשיתוף עם בית תפילה ישראלי, פתוח לקהל הרחב וההשתתפות בו איננה בתשלום. את קבלת השבת ינחו נציגי בית תפילה ישראלי, ארגון הפועל למען יצירת חברה יהודית ישראלית פלורליסטית ועושה זאת בעזרת אירועים חינוכיים וחווייתיים שונים, הנערכים בכל רחבי הארץ.  

מתי?  קבלת השבת תתקיים אחת לשבועיים בתאריכים הבאים: ב – 03.07.15 וב – 17.07.15, מהשעה 18:15 ועד 19:50.

היכן ? ברחבת המרינה בהרצליה.  הכניסה חופשית.

 באווירה לילית, צילום אור מני

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים