לצאת מהמזגן: אטרקציות מומלצות לקיץ

נסיעה ברכבי שטח, טיולי אופניים לכל המשפחה, סדנאות קרמיקה למתחילים, טיולי ג'יפים בנחלים, רכיבת סוסים על ההר, סיורי לילה ועוד המלצות על אטרקציות משפחתיות מחוץ למזגן.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 13/07/2015

לנסוע במרחבים הירוקים, לדלג מעל אבנים בנחלים זורמים, לצאת להרפתקה לילית בלתי נשכחת או לפסל מזכרת יפה מחופשה קסומה. החופש הגדול כבר כאן ובמקום שהילדים יבלו שעות ארוכות מול מסכים מהבהבים אפשר להציע להם נופש מתובל בהנאות בחיק הטבע או משולב עם אטרקציות בסגנון אחר (שלא קשורות לאינטרנט אלחוטי או למכשיר טכנולוגי כלשהו). ריכזנו לכם מבחר אפשרויות לאטרקציות קיץ מומלצות במיוחד.  

טיולי הדן - סיורים קסומים בין הנחלים

שלווה ירוקה מחכה לכם במסלולי נחל הדן ואתם מוזמנים לבחור את הדרך שבה תיהנו מהנוף, הצמחייה העשירה וממקורות המים. חברת טיולי הדן מציעה מגוון טיולי רכיבה באופני שטח, אופניים חשמליים או רכבי גולף באחד האזורים היפים בצפון במפגש בין הנחלים דן, בניאס והחצבני לאורך פינות חמד מסתוריות.

חשוב לדעת: החברה מעניקה תדריך לפני יציאה וישנה אפשרות להעצים את ההנאה ולשכור ערכות קפה או ערכות פיקניק בתשלום נפרד. 

לטייל בין הנחלים

גם ברכבים חשמליים

טרקטורוני הצפון אקסטרים בגליל - חופש בדרייב

תנו גז, כי אתם יוצאים לנסיעה גדושת אדרנלין דרך יערות ירוקים ושבילים עוצרי נשמה עד לחופי אכזיב היפה. טרקטורוני הצפון אקסטרים בגליל מהמושב יערה מציגים לבחירתכם שני מסלולים - מסלול קצר שמשלב שתי נקודות תצפית בחופי הגליל המערבי ובראש הנקרה ומסלול ארוך שנמשך שעתיים וכולל שתי נקודות תצפית, כמו גם ביקור באתרים היסטוריים ושרידים ארכיאולוגיים דוגמת כפר מתקופה האימפריה הביזנטית. בכל מקרה, מדובר בטיולי שטח עם הרבה אנרגיות לחוויית אקסטרים משפחתית. 

חשוב לדעת: הטיולים מתאימים לגילאי 4 ומעלה וגם למי שמעולם לא התנסה בנהיגת שטח בעבר.

אקסטרים בגליל

רוד אפ - יוצאים לשטח

רמת הגולן בעונה החמה תפתיע אתכם בנופים ואווירה משגעת ואם יש דרך מיוחדת לספוג את האגמים המתמזגים עם פסגות ההרים הרי שזה באמצעות טיולי טרקטורונים או טיולי באגים. 

רוד אפ מארגנים לכם טיולי שטח מודרכים בליווי מדריכים מיומנים. נקודת הזינוק למסע היא בכפר מג'דל שמס השוכן במורדות החרמון ומשם תיהנו מדרך שעוברת בין מטעים, אגם מים טבעי, כולל תצפית מיוחדת על תל צעקות.  

חשוב לדעת: הטיול כולל גם עצירה של קפה ותה. 

הקפה כבר בפנים, רוד אפ

מסע באיזי - נוסעים מבוקר ועד לילה

מחפשים נהיגה אתגרית בשטח? ספורט מוטורי עם הרבה אנרגיות? מסע באיזי מארגנים טיולי רינג'רים ומיני ג'יפונים בין נופי הגליל המהפנטים. היכונו לנסיעה ליד נחל הבניאס, לשטוף את העיניים במטעי זיתים ומשמשים, תצפיות נוף על עמק החולה ועוד הפתעות בטבע.

חשוב לדעת: בחודשי הקיץ מקיימים גם טיולים מוטוריים בלילה.

רוצים לישון באיזור? לרשימה המלאה של הצימרים בשאר ישוב

לא כל הטיולים באיזי 

ג'ימי ג'יפ - מסע אתגרי בלתי נשכח

לא משנה מה תרצו לראות בגולן עם ג'ימי ג'יפ תקבלו חוויה משולבת של טבע, נופים

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים