המקום בנטועה: חלום של חופשה

סוויטה בגודל 150 מ"ר, בריכת שחיה פרטית בתוך החדר, פרטיות מלאה, נוף אל היער הפראי, מרפסת עם פינת זולה וערסלים - מלון בוטיק בסטנדרט אחר המתאים גם למשפחות.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 19/07/2015

תשכחו מכל מה שהכרתם עד היום: סוויטות המקום בנטועה הן סטנדרט אחר לגמרי. מתחם אקסקלוסיבי במושב נטועה היפה שנטוע בגליל המערבי הכולל 13 סוויטות אבן גלילית מרווחות המעוצבות ביד אומן מיומנת הכוללות גם בריכה פרטית וג'קוזי ספא באינטימיות מוחלטת. 

כל סוויטה מתפרסת של 150 מ"ר

זוגות אוהבים שמחפשים את הניתוק המושלם מחיי היומיום, מוזמנים להתמסר להנאה ולהתענג על כל רגע עם מגוון הפינוקים המחכים מעבר לדלת אך גם משפחות עם ילדים ימצאו עצמם בחוויה מרגשת במיוחד. רחל, בעלת המקום והצוות יעניקו לכם יחס vip בכל המובנים וכל שנותר זה פשוט לבלות מבלי להסתכל על מחוגי השעון. בכל זאת, צימר כזה לא רואים כל יום אז עדיף למקסם כל רגע.

המרחבים מסביב

מהג'קוזי לבריכה - זמן איכות בסוויטה מדהימה

הסוויטות של המקום מתפרשות על פני 21 דונם על צלע הר - סוויטות לזוגות וסוויטת דו משפחתית. הסוויטה הזוגית היא 150 מ"ר של סטייל מבחוץ כלפי פנים, ממעטפת האבן הגלילית ועד הקלאסיקה האירופאית.

הסוויטות הזוגיות בנויות משלושה מפלסים על הקרקע - חדר שינה רחב ידיים ובמרכזו מיטה זוגית שעוצבה בידי אומני ברזל עטופה במצעים צחורים וכוללת מזרן קינג קויל אורטופדי הניצבת מול מסך טלוויזיה פלזמה 50 אינטש תלוי על הקיר מעל קמין גז איטלקי ולצידה כורסת אמריקן קומפורט עם מערכת עיסוי מתקדמת, כך שבכל ישיבה תוכלו ליהנות מעיסוי עם ויברציות נעימות. 

הסוויטה שלא תרצו לצאת ממנה

חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחון מודרני גדול עם תמרוקים ורוב הסיכויים שמיד תפשטו את הבגדים הרגילים ותעברו לחלוקים המלטפים ולנעלי הבית רכות.

גולת הכותרת של כל סוויטה הוא המפלס של הבריכה והג'קוזי שמואר בימים באמצעות חלונות בלגיים (לא לדאוג יש וילונות לכיוון רמת הפרטיות). כאן תגלו בריכת זרמים מחוממת בנויה עם תאורה ורמקולים פנימיים ולצידה ג'קוזי גדול אף הוא עם תאורה לחוויית טבילה מופלאה. רצפת עץ נעימה לפסיעה מפרידה בין הבריכה לג'קוזי ספא ובצד מיטות וכיסאות לאתנחתא בין שכשוך לשחייה.

גולת הכותרת, אבל לא העיקר

החלל השלישי הוא מרחב סלוני מושקע עם ספה מפנקת ומטבחון מאובזר היטב הכולל גם בר מים ומכונת קפסולות של נספרסו ואם התיאבון עולה אפשר לנשנש מהשוקולדים, היין והעוגיות אשר במטבח. 

הסוויטה הדו משפחתית היא תענוג צרוף ומבוססת על עיצוב ארכיטקטוני דומה בסטנדרטים הגבוהים ביותר - כוללת שני חדרי שינה, שתי מקלחות ושתי גלריות לילדים עם סלון מרווח ופינת אוכל, מטבחון מצויד היטב וכמובן בריכה פרטית וג'קוזי ספא.

כל הפינוקים במקום אחד

אם חשקה נפשכם לנשום אוויר גלילי, תוכלו לפסוע לחצר הפרטית שלכם המקושטת בצמחייה עשירה או להתנדנד על הערסל תחת כיפת השמיים ולהריח את התבלינים המבשמים את האוויר או לשבת במרפסת העץ ולהשתזף.

אתם מול הנוף

ארוחת הבוקר המפנקת מוגשת במסעדה בסגנון כפרי אלגנטי הפונה אל הנוף וכוללת מטעמים מרעננים מסלטים דרך לחמים טריים ועד גבינות טובות - ניתן בתוספת תשלום להזמין את ארוחת הבוקר ישירות לסוויטה. 

להעצמת חווית העונג שכבר ממילא מרקיעה שחקים, מגוון טיפולי ספא ועיסויים ישירות לסוויטה בתוספת תשלום מעיסוי ארומאטי לגוף, דרך טיפול בשמן שקדים חם ועד עיסוי איירוודי. 

ארוחת הבוקר, מוגשת מכל הלב וכוללת כל טוב

אטרקציות - לפני ואחרי

רוב מי שיגיע למקום לא ממש יחשוב על לצאת עד שהגיע הזמן לפנות את הסוויטה, אבל בדרך הלוך או חזור בהחלט יש איך והיכן לבלות. סוויטות המקום שוכנות בסביבה עתירת לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים