לשרוד את אוגוסט: מגוון אטרקציות מרעננות

עבור הורים רבים הספירה לאחור כבר החלה: החופש הגדול בעיצומו, בשלב זה ככל הנראה כבר הייתם במקומות הכי שווים וסימנתם וי על האטרקציות שתיכננתם, אבל גם בישורת האחרונה (בואו נודה באמת) - יש לנו עוד הרבה ימים חמים לפניכם. ריכזנו לכם כמה המלצות לעבור אותם בשלום.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 04/08/2015

הבעיה היא שמזג האוויר בחוץ לא בדיוק משתלב עם התוכניות של מסע הרפתקני בלב המדבר תחת השמש הקופחת וגם התקציב כבר כמעט אזל לכן, חשוב להיות יצירתיים בהתאם לאקלים ולמצב העו"ש ולמצוא פעילויות מהנות בעלות מינימאלית או ללא תשלום כלל שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים שלכם ושל הילדים ויסבו לכם אושר תוך כדי תנועה. 

מחפשים מקורות קירור מחוץ לבית

למרות החום, לא חייבים להיצמד למסכים, אפשר להתאוורר גם מהנוחות של המזגנים ולצבור חוויות שייקחו אתכם כל הדרך לתחילת שנת הלימודים. אחת האפשרויות היא לצאת לצימרים באוגוסט. חופשה בצימרים עם בריכה או בילוי יומי בבריכה השכונתית אבל ריכזנו לכם כם כמה הצעות לבילויים חינמיים אותם תוכלו לנצל במהלך אוגוסט.  

טבילה נעימה - בריכות שכשוך בחיק הטבע

בחום הזה אין כמו לקפוץ לבריכת שכשוך בחיק הטבע ולמרבה השמחה, המדינה הקטנטונת שלנו שופעת פינות חמד עם מים זורמים וצוננים. תוכלו לטבול רגליים בבריכה של פארק אפק במרכז, מעיינות סלוקיה ברמת הגולן יפתיעו אתכם בפלגי המים המפכפכים והילדים בוודאי ישמחו לדלג בין האבנים ולשכשך רגליים, נחל כזיב אף הוא מציע מסלול הליכה חווייתי במים בצפון שמוצל בחלקים נרחבים ואם אתם בין ירושלים לים המלח - אל תפספסו את מעיין עין מבוע-נחל פרת בו מחכים לכם מי נחל מרעננים להפליא. 

נחל כזיב, צילום איל שפירא

אירוח לילי על החוף 

לכל מי שמחפש אלטרנטיבה לפיקניקים לוהטים בצהריי היום ביערות או בפארקים - חופי ישראל היפים (בין אם המוכרזים והמטופחים ובין אם המבודדים) מציעים את הזירה המושלמת להירגעות. מרחבים חוליים של דיונות ומפרצונים מסתוריים במכמורת, בית ינאי, חוף הצוק או פלמחים. 

חוף השרון, רצועת חוף מושלמת ומבודדת לפיקניק ערב, צילום דורון ניסים לרט"ג

אל תשכחו להצטייד מראש במשחקי ים לילדים, צידנית מקוררת עם אוכל טעים, מחצלת והמון מצב רוח טוב. אם אתם מחפשים אירועי לילה מדליקים בסביבת הים, תוכלו ליהנות מלילות קיסריה שמציע ערבים מוסיקליים באוויר הפתוח, דוכני מזון ודוכני יצירה לילדים עם נוף מסנוור לגלים.

אם בא לכם לנפוש קרוב לבית, כנסו לרשימה המלאה של צימרים בקיסריה  שמציעים אירוח ליד חוף הים.

 

שיק אורבאני - פעילויות בלב העיר

מעוניינים לשלב בין ארוחה טובה, גלידה טעימה ובילוי חינמי במרחב העירוני? הגעתם למקום הנכון. בתל אביב ובערים רבות אחרות מפרגנים למשפחות בבילויים ללא תשלום מהופעות לקהל הרחב, דרך הקרנת סרטים על מסכים ענקיים ועד שירה בציבור מלהיבה והצגות לילדים. 

כך למשל, בנמל תל-אביב תיהנו במהלך חודש אוגוסט מקבלת שבת לאור השקיעה מלווה במוסיקה, מדי יום ו', החל מהשעה 18:30, משחקי ילדות וארגז חול (17-28.8 בין 17:00-20:00), שירה בציבור מדי יום ב' בשעה 20:00 ומיצג מזרקות מים מרהיב שיתקיים עד ה-13.8 מדי חצי שעה עגולה בין השעות 18:45-22:15.

שיק אורבני בנמל תל אביב, צילום אורן גבאי גולן

בעיר חיפה יצאו בפרויקט "חמבגן" במסגרתו יתקיימו שעות סיפור ופעילויות של ליצנים, קוסמים ועוד מפעילים במגוון גנים ציבוריים ברחבי העיר והכל ללא תשלום. לדוגמא: השלגלגים ב-19 באוגוסט בגן הולנד בדניה והילה הררי בגן שמואל ב-27 באוגוסט ועוד.
כמו כן, במרינה הרצליה תיהנו מדי ערב יום ג' מפסטיבלים של מוסיקה על המים.  

אולי יעניין אתכם גם

מדורים