לימן: פנינת נופש מערבית

מול נופים נחשקים, בריזות מהים, שקיעות רומנטיות ובקרבת האטרקציות השוות של הצפון. הישוב לימן מציע הרבה מעבר לחופשה בצימר רומנטי.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 20/09/2015

המושב כפר לימן הפך מזמן לפנינת נופש נחשקת בגליל המערבי, עטוף בנופים עוצרי נשימה. הוא שוכן בלוקיישן אידיאלי, קרוב לחופים היפים של בצת ואכזיב, מרחק נסיעה קצר מפארק גורן, מערת קשת, ראש הנקרה ומציג שילוב קסום בין מסלולי הליכה ונסיעת שטח המתמזגים עם שקיעות רומנטיות.

במושב לימן עצמו בין הפריחה המשגעת למרחבים הירוקים המטופחים באהבה רבה תגלו מסעדות משובחות, גלריות של אמנים מקומיים ושפע של צימרים מרהיבים ביופיים בסגנונות אירוח מגוונים מבקתות עץ בניחוח כפרי ועד אחוזות פאר צמודות בריכת שחייה פרטית. 

לפניכם מספר המלצות על צימרים בלימן לחוויית נופש בלתי נשכחת באחד המקומות היפים בגליל.

צימר בלב מטע הדרים

לכו בעקבת הניחוח הנפלא. בקתות סוויטות היוקרה בלימן ביקתפוז וקלמנטינה שוכנות בלב מטע הדרים ריחניי ולכל אחת מהן מרחב פרטי קסום עם כל הפינוקים האפשריים. הבקתות מחוברות לטבע מבוססות בעיצובן על חומרים דוגמת אבן כורכר, במבוק ועץ. מרפסות מקושטות בצמחייה עשירה ובפנים ג'קוזי רחב ידיים, מערכת קולנוע ביתית, מטבחון מאובזר היטב, פינת אוכל. במתחם החיצוני בריכה גדולה תחת כיפת השמיים וחצר מטופחת והאורחים נהנים מדי בוקר מארוחת בוקר עשירה ומפנקת. הנאה עד שיכרון חושים.

בלב מטע ההדרים, בקתפוז וקלמנטינה

הכי גבוה בפרדס

מוזמנים להעצים את החוויה ולקחת את הרומנטיקה לצמרות. שתי סוויטות בצמרות הפרדס מציעות לוקיישן מופלא בצמרות הפרדס במושב לימן מול נוף מהפנט. ברגע שתטפסו במדרגות לעבר הסוויטה בין אם בחרתם בהדרים או בסוויטת עץ, תגלו ריהוט אותנטי, ג'קוזי ענקי, מרפסת פרטית, מסך גדול וחלונות רחבים שיחשפו בפניכם את התפאורה הפסטורלית של הגליל המערבי. במתחם גם בריכת שחייה גדולה וניתן ליהנות מארוחת בוקר מפנקת.

הכי גבוה בפרדס, צילום סשה אלכוב

אינטימיות מהפנים ועד החוץ

שמם של הצימרים מבית היוצר של פנחס וגסטון בלימן הגיע למרחקים הודות לחוויית האירוח האקסקלוסיבית של ארבע סוויטות מסוגננות מאבן, שכל אחת מהן נראה כאילו יצאה זה עתה מקטלוג עיצוב. הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, מיטה גדולה עטופה במצעים צחורים, פינת ישיבה מפנקת, מסך טלוויזיה גדול, ג'קוזי, מטבחון וחצר עם בריכה פרטית מחוממת ולצידה ג'קוזי ספא תחת כיפת השמיים. כאן תתענגו על אינטימיות מושלמת ועל מגוון הפינוקים מהמיני בר הגדוש כל טוב ועד הקמין הדולק בעונה הקרה. 

 חוויה אקסלוסיבית במיוחד, צילום סשה אלכוב

אחוזה שכולה פינוקים

מלון הבוטיק אחוזת משכית בלימן הוא בדיוק מה שחפשתם לרוגע באווירה כפרית בדגש על יוקרה. ארבע סוויטות בשיק ספרדי כוללות ריהוט שיובא במיוחד מהולנד ומוצרי פינוק של חברת הטיפוח לאוקסיטן, דלתות הזכוכית של הסוויטה ייקחו אתכם למרפסת דק וחצר פרטית שהיא רק שלכם. באחוזה מתחם לאונג' מפואר עם כורסאות קטיפה וקמין ובמתחם גם בריכת שחייה הפונה אל הנוף הגלילי הקסום. אין ספק שגולת הכותרת של המלון הוא היכל הספא שמציג ליין שלם של טיפולים קלאסיים ואלטרנטיביים, בריכה מקורה ומחוממת בעלת מערכת סאונד תת ימית וסאונה פינית יבשה. ניתן להזמין גם ארוחות שף בלתי נשכחות מלוות ביין משובח. 

בוטיק של אירוח במשכית

פסק הזמן שחפשתם

בין צמחייה טרופית לבריכת תרמו מינרלית מחוממת תיהנו מרגעי אושר רבים. ארבעת הבקתות של מתחם צימרים אלמה בלימן מעוצבות בסגנון כפרי, מיטה זוגית, פינת ישיבה נעימה, מסך שטוח, מטבחון מאובזר היטב ובחצר בריכה באוויר הפתוח ובריכה תרמו מינרלית מקורה. מכל עבר, ערסלים ונד

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים