מרכזי מבקרים: עם (וגם בלי) הילדים

שמן זית אקולוגי, מרבדים של תבלינים, הכנת צמחי מרפא, סדנאת חימר ואפילו חללית אחת מול נופי הנגב. אספנו לכם כמה המלצות על מרכזי מבקרים המתאימים ליום חופש זוגי וגם עם הילדים.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 11/11/2015

הקיץ עבר, הים והבריכה כבר מחוץ לפרוטוקול ובכל זאת צריך מידי פעם לעשות משהו קצת אחר, עם הילדים ולפעמים גם בלי. ריכזנו עבורכם כמה מרכזי מבקרים מעניינים מצפון ועד הנגב.

בית הבד של הגולן: כאן מכינים שמן זית אקולוגי

מפעל אקולוגי שנמצא בקצרין ומייצר ללא הרף שמן זית איכותי תחת הקפדה יתרה על איכות הסביבה. במרכז המבקרים האורחים יצאו למסע מרתק בעקבות הבית ויצפו בתהליך הייצור של מגוון המוצרים שמיוצרים כאן. הסיור כולל סרט חוויתי והתנסות בהכנת סבון גרגירים המיוצר מזיתים, ביקור במעבדות השונות ובמפעל מוצרי הטיפוח.

מתי פתוח?  שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-18:00, ו' 09:00-15:00 

כמה עולה? 14 ₪ לאדם (משך הסיור הוא כשעה)

מתכננים טיול לגולן? כנסו לרשימה המלאה של הצימרים בגולן.

כאן מייצרים שמן זית אקולוגי

 

 מרכז המבקרים של טבע: רק בריאות

במפעל טבע שבנאות חובב הממוקם ליד באר שבע נמצא מרכז המבקרים שמזמין את כולם לחוויה לימודית בה ניתן ללמוד על דרכה של התרופה – החל משלבי הפיתוח הראשונים ועד הרגע שהיא נמצאת על המדף בבית המרקחת. הסיור כולל סרט והסבר כללי על הסיור ועל חברת התרופות טבע, וחלק אינטראקטיבי הבנוי מסרט פנורמי נוסף, משימות מדעיות לפיתוח ומשחקים אינטראקטיביים על מסכי מגע ענקיים

מתי פתוח?  ימים א׳-ה׳, בין השעות 08:00-16:00, בתיאום מראש.

כמה עולה? בחינם.

כנסו לרשימה המלאה של הצימרים בנגב והסביבה.

רק בריאות, טבע

סדנאות חימר בראש פינה

נוסעים לחופשה בצפון? מחפשים מה לעשות עם הילדים? בסטודיו לקרמיקה של ענבר רסקי בראש פינה תוכלו לעצור לכמה שעות כדי לעבור סדנת חימר מהנה בה תתנסו בעבודה באובניים, בעיצוב ופיסול  כל כלי חימר אותו תיקחו כמובן אתכם. הסדנא מתאימה לכל הגילאים ומותאמת לכל הרמות ומתאימה גם לקבוצות וגם לזוגות או משפחות.

מתי פתוח? ימים שני – חמישי 10:30- 14:30  ובשישי ושבת עד 16:30

ממלא את הנפש באנרגיות טובות, חימר

ברא צמחים: הכנת צמחי מרפא מן הטבע

מי מאיתנו לא השתמש לפחות פעם אחת בחייו בתרופות מצמחי מרפא, כיום ילדים ומבוגרים כאחד מוצאים ברפואה האלטרנטיבית פיתרון יעיל למגוון בעיות ומחלות. אז איך מכינים את כל הטוב הזה? ברא צמחים מזמין אתכם לחוויה מעשירה הכוללת ביקור בגן צמחי המרפא, צפייה בתהליך הכנת המוצרים והמחשה לתהליך הפיכת הצמח למוצר הסופי שעוזר לנו לחזק את הגוף ולהתמודד עם מגוון תופעות.

מתי פתוח? בימים א'-ה' בתיאום מראש בלבד

איפה? רחוב העתיד 1, יקנעם 

כמה עולה?  ילדים עד גיל 14 בחינם ומבוגרים בעלות של 20 ₪ 

צמחי מרפא- מהגידול ועד המדף בחנות הטבע

צבעוני וריחני: חוות התבלינים בבית לחם הגלילית 

מרכז מבקרים הממוקם בלב השדות של בית לחם הגלילית ומציע חוויה רב חושית של 700 תבלינים, צמחי מרפא, תערובות גורמה לבישול, מגוון חליטות ועוד. כל התבלינים מלווים בהסברים לגבי תרומתם לבריאות ואף מציעים רעיונות שימוש בבישול. המקום מתאים לביקור של יחידים, משפחות וקבוצות שיכולות להזמין מראש סדנאות והרצאות. בתקופות של חגים המקום עורך מגוון פסטיבלים בטעם וריח אחר בכל פעם. מחוץ למרכז ניתן לערוך פיקניקים מול הנוף

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים