חוויה בכדור פורח: לטוס מעל העננים

אם אתם אוהבי אקסטרים וסקרנים לדעת איך נראית הארץ היפה שלנו בגובה של 5000 אלף רגל מבלי לעלות על מטוס - טיסה בכדור פורח בשמי עמק יזרעאל היא אחת מהאפשרויות העומדות לרשותכם ואם אפשר להציע נישואין או מחווה רומנטית אחרת, אתם עומדים לחוות חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה.

writer
הדר מסלטון תאריך פרסום: 18/11/2015

חברת התעופה לכדורים פורחים skytrek מקיבוץ בית השיטה, מקשטת את שמי עמק יזרעאל בכל עונות השנה עם שלושה כדורים פורחים, שונים זה מזה ומתאימים לטיסות חוויה, החל מזוג נוסעים המעוניינים בחוויה פרטית ורומנטית ועד 16 איש בטיסה אחת. מבין הכדורים שברשותם, תמצאו גם את "פאפא" - הכדור הפורח הגדול ביותר במזרח התיכון שהספיק לצבור שיאים אישיים כמו להטיס אישה כבת 100 ושיאים נוספים עליהם יספר לכם מהטייס במשך הטיסה. 

חוויה מלאה אדרנלין עם פאפא, צילום סקיי טרק

לא רק טיסה בכדור פורח

חווית הכדור פורח אינה מתחילה ומסתיימת באוויר אלה עוד הרבה קודם, קיימות מספר נקודות מפגש בין הצוות לנוסעים שהופך את החוויה להרבה יותר מרגשת.  

ניפוח הכדור לפני ההמראה, צילום הדר מסלטון

 נקודת המפגש הראשונה עם האורחים שטסים תהיה במתחם המפגש משם הם יעלו על ג'יפים שייקחו אותם לנקודת ההמראה. לטסים הנרגשים תחכה בנקודת ההמראה קבלת פנים חמה וטעימה הכוללת שתיה חמה ומאפים ביתיים, כרבוליות שיחממו אתכם בשעה הבוקר המוקדמת, הדרכה מלאה מהטייס וצפייה בתהליך ניפוח הבלון, טיסה קסומה בשמי הארץ בשעת הזריחה הנמשכת כשעה-שעה וחצי, טקס הרמת כוסית שמפניה בנחיתה, כיאה למסורת של כדורים פורחים – הטייס כבר יספר לכם מה עומד מאחורי זה, ארוחת בוקר עשירה ואיך אפשר בלי מזכרת מהחוויה שאין שניה לה? כל נוסע בכדור יקבל תעודת נוסע בכדור פורח שיוכל לתלות על הקיר בבית ותמונת סלפי קבוצתית שצולמה מהאויר על רקע נופי עמק יזרעאל. 

אם אתם רוצים לנפוש בסביבה תוכלו לישון באחד מהצימרים הרומנטים בצפון.

במרומים

מובילים בכדורים הפורחים

sktrek - חברת התעופה המובילה והבטוחה ביותר בישראל לכדורים פורחים הוקמה ע"י אמיר שמר עם רזומה של יותר מ-1500 שעות טיסה, בשנת 2011 ומתמקדת במתן שירות ברמה בינלאומית ומעניקה חוויה פרטית או קבוצתית בלתי נשכחת.

החברה שמה דגש מיוחד על נושא מקצועיות אנשי הצוות והטייסים, בטיחות הציוד והטיסה ולא שוכחת את הפרטים הקטנים והפינוקים המרכיבים את החוויה לשם השארת זיכרון מתוק ונעים לשותפים למסע.  

חוויה חד פעמית, צילום יח"צ

אז כמה עולה החוויה?

 לקראת החורף הנחות מיוחדות של 36%  על כל הטיסות, וילדים עד גיל 13 יקבלו מחיר מיוחד (בליווי הורים כמובן). 

חבילת חוויה הכוללת טיסה + ארוחת בוקר + שמפניה + צילום ועוד פינוקים

670  ש"ח לטיסה באמצע שבוע לאדם (במקום 1,050 ש"ח)   

820 ש"ח לטיסה בסוף שבוע לאדם (במקום 1200 ש"ח )

ילדים מתחת לגיל 13 בליווי זוג הורים - 250 ש"ח (כל ימות השבוע) במקום 650 ש"ח.

לפרטים נוספים והזמנות התקשרו ל  072-3340849

 מבט מהמרומים, צילום הדר מסלטון

אולי יעניין אתכם גם

מדורים