RZR בר – אקסטרים בשטח

אין כמו לצאת להרפתקת שטח על גלגלים בחודשי החורף, כשהצפון פורח מכל הכיוונים. דרך אנרגטית וגדושת אדרנלין במיוחד לעשות זאת היא טיול רייזרים.

writer
מערכת weekeend תאריך פרסום: 04/01/2016

מדובר ברכבי שטח בטיחותיים וידידותיים למשתמש, שמאפשרים לנהג ולנוסעים להרגיש את המרחבים הפתוחים ולחוות נהיגה מהנה בסגנון ספורטיבי עם הרבה אקשן בצורה הבטוחה ביותר. 

בחורף תנאי השטח לא פחות אטרקטיביים לנסיעת רייזרים ואולי אפילו מפרגנים במיוחד לחובבי הריגושים, כשניתן לפרוץ את שבילי הבוץ ולנסוע לצד הנחלים שוצפים, הטבע בשיא תפארתו.

רכב בטיחותי וידידותי, צילום רייזר בר

 כשאקסטרים ובטיחות נפגשים 

rzr בר היא חברת טיולי רייזרים מובילה בצפון המציעה נסיעת שטח ברייזרים של חברת פולריס האמריקאית המתוחזקים היטב. הרייזרים מצוידים בהגה כח, תיבת הילוכים אוטומטית ומערכת בלמים מתקדמת, מנוע עוצמתי, כיסאות מרופדים בעלי משענת ראש למקסימום בטיחות ונהיגה מלהיבה. ברגע שתיסעו ברייזר תבינו את היכולות והביצועים שמאפשרים לכם לצלוח באמצעות הרייזר מכשולים רבים במעברי שטח מאתגרים.

ביצועים ברמה גבוהה, צילום רייזר בר

 טיולי אקשן – לראות את הצפון תוך כדי תנועה

הטיול ברייזרים עם רייזר בר מתחיל בצומת כח, קרוב לאגמון החולה, אחד המקומות היפים ביותר בצפון, מצטיין בשבילים מאתגרים ומרגשים ובנופים הציוריים של המושבים, הקיבוצים והמרחבים סביב. בחורף תוכלו לחצות עם הרייזרים נחלים, שלוליות ענק, להרגיש איך הגשם מציף את האדרנלין. 

הטיולים של רייזר בר מתחילים משעה ורבע של רכיבת שטח מהנה ויכולים להגיע גם לטיולים של 24 שעות! כל הטיולים ועוברים בחורף במעברי מים גדושי בוץ עם עליות מקפיצות ברכס רמת הגולן ובאזורים נוספים. תוכלו לבחור מתוך מגוון מסלולים, ביניהם: מסלול אקסטרים מיוחד סמוך לשמורת החולה ועין פג'ר תוך כדי עלייה ל"שביל המוסכים" שנקרא כך בגלל העיקולים והסלעים הרבים לאורך הדרך, מסלול אקסטרימי יותר הוא אקסטרא אקסטרים, שעולה לכיוון רכס הרי נפתלי, ציר מתפתל ושיפועים רבים. 

טיולי שטח משולבים מים

טיולי שטח בכל מזג אוויר

למשפחות, קבוצות או זוגות

רכיבת שטח עם רייזר בר יכולה להתאים גם למשפחות עם ילדים קטנים והנסיעה בשטח תהיה ספורטיבית אך רגועה יותר במסלול במשפחתי שמהווה אטרקציה כייפית בצפון (הטיול מתאים לילדים מעל גיל 5 ). משפחות עם בני נוער או קבוצות ייהנו מנסיעות שטח קצת יותר פרועות אך יחד עם זאת בטוחות מאוד בזכות סוג הרכבים והצוות שמקצועי שילווה אותם במסלול.

חברת רייזר בר מציעה חבילות מיוחדות לזוגות שרוצים לשלב טיול שטח רומנטי עם שילוב של מסעדה, ארוחת שטח, כרזות מזל טוב, הצעת נישואים ועוד. 

צוות מקצועי שמלווה של קבוצה

כל המסלולים משולבים עם מים והם כוללים נקודות תצפית ועצירה במקומות היפים ביותר של הצפון: נחל דישון, חופי הכנרת, הדן והחצבני, שדה אליעזר, התפאורה המרהיבה של בקעת דרום הלבנון, החרמון ורכס הר דב ועוד.

מי שירצה יוכל לבחור במסלול מזורז בן שעה וכמו כן, חברת רייזר בר מציעה גם טיולי שטח לקבוצות, ימי כיף וגיבוש וחבילה מיוחדת המחברת בין טיול ביום או בלילה ולינה בצימרים בצפון או בקמפינג, לפי בחירתכם. 

יציאה בקבוצה היא חוויה מהנה במיוחד

מזכרת שלא תשכחו

כדי להעצים את החוויה, מציעים לכם ברייזר בר שדרוגים כמו צילום הטיול המיוחד במצלמת גו פרו וסרטון ערוך למזכרת, התאמה אישית של הטיולים בהתאם למסלולים המבוקשים, אורך הטיול והרכב המשתתפים. צוות מדריכים מקצועי ילווה אתכם במהלך הטיול. ניתן להזמין מראש טיול קונספטואלי הכולל ארוחות שטח, יין ואפילו שלט עם מסר אישי למשתת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים