הילדים גדלו: מה עושים בשבת בבוקר

הילד כבר גדול, ולא מתאים לו להצטרף לפעילות בשבת. בכל זאת, מה הוא יגיד לחבר'ה, שהלך עם אבא ואמא לפיקניק בשבת? פאדיחה. זה הזמן לסוויצ' בעלילה. פיקניק במקום מפתיע? סיור בעיר העתיקה עם חומוס? קבלו את ההמלצות שיעזרו לילדים להתעורר מוקדם גם בשבת

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 01/01/2020

בחירת פעילות שמתאימה גם לילדים גדולים עשויה להפוך את הזמן המשותף לזמן איכות, עם חוויות שיותירו אותם עם טעם של עוד ובעיקר, עם הרגשה שאתם מבינים לליבם ומתאמצים להתאים את השבת גם להם.

אז מה אפשר לעשות בשבת עם הילדים הגדולים?

בול בשביל ילדים גדולים - טיול טרקטורונים ללא מדריך בדרום

על הפעילות הזאת הילד בטוח ירצה לחבר'ה,  כאן תוכלו להשכיר טרקטורון לפי שעה מקרית גת שבנגב ולצאת לטיול טרקטורונים מדליק. במקום יחכה לכם צוות הדרכה מקצועי ישתדרך אתכם לפני שתצאו לדרך. צוות ההדרכה יהיה זמין לכם לאורך כל הדרך ובמרחק קריאה קצרצר לכל צורך.
את המסלול תוכלו לבחור לבד ותוכלו להעזר בהמלצת הצוות המקצועי של טרקטורוני לכיש, בקיצור, רעיון מדליק לכיף גדול במיוחד לאנשים שאוהבים לנהל את הזמן שלהם בלי מדריך או קבוצה שיכתיבו לכם מתי לעצור, איפה ואחרי מי לסוע.

טלפון: 053-6113940

הכיוון שלכם דרום? לרשימה המלאה של האטרקציות בדרום

טיולי טרקטורונים ללא מדריך - היחידים בדרום: טרקטורוני לכיש

חדרי בריחה לכל המשפחה 

חדרי הבריחה יחסית חדשים בשוק, מיד כשהם הגיעו הם הטריפו את כולם ובצדק. החוויה מגבשת ומדליקה, קצרה וקולעת שכוללת מגוון עצום של חדרי בריחה כך שתוכלו למצוא בקלות את החדר שידבר אליכם ולילדכם. ולא רק זה - הם גם פזורים ברחבי הארץ כך שאם תרצו להשאר קרוב לבית זה לגמרי אפשרי.
תוכלו לבחור בדחרי בריחה ברמות קושי שונות, מגוון הז'אנרים עצום והחוייה מגבשת ומהנה. 

טיפ: ישנם מקומות כמו "אסקייפלנד" שמציעים מספר חדרי בריחה במתחם אחד. תציצו במקומות מהסוג הזה ותמצאו בקלות חדר רלוונטי וזמין 

מוכנים לאתגר? בתמונה: "אסקייפלנד"

שופינג וחומוס באוירה אוריינטלית

שווקים הם בילוי מושלם לכולם. השילוב בין חדש לישן, בין חנויות ובתי קפה, מסעדות קטנות וחנויות של מציאות. 

בעכו שוכן בזאר טורקי שמעניק בדיוק את התחושה הזו. חנויות קטנות של אומנים ובהם הזדמנות לרכוש מזכרות קטנות. העיר העתיקה של עכו שומרה ושופצה וההליכה בסמטאותיה היא תענוג שמשלב בין צבעים, ריחות של תבלינים ומוזיקה ערבית.  השוק פתוח בכל ימות השבוע עד השעה שש בערב. 

טיפ: תתחילו בכמה תמונות שהילד שלכם יוכל לשלוח לחברים ולספר שנסעתם לטורקיה לסופ"ש. המשיכו במזכרת וממתקים באחת החנויות הרבות ואל תשכחו לסיים בניגוב של חומוס. 

כנסו לרשימה המלאה של הצימרים בגליל המערבי, בעכו והסביבה וגם כל הצימרים בצפון.

הבזאר הטורקי בסימטאות עכו, צילום קוקושקה, יח"צ

פיקניק מושקע במקום מפתיע

בשבת שטופת שמש, וכאלה לא חסרות לנו, אפשר לצאת לפיקניק ליום שלם. לפתוח בארוחת בוקר טובה עם לחמים, ירקות וגבינות תוצרת בית.  בצהריים תשלפו את התחמושת האמיתית. אם הגדול שלכם אינו צמחוני אז זו הזדמנות לחגיגת בשרים וסלטים. אם הוא ואתם לא חובבי בשר תוכלו לצלות ירקות על הגריל, להביא פשטידות או להביא חומוס. אפשר גם להכין שקשוקה, שטעמה בשטח תמיד טוב יותר מאשר במטבח הביתי. 

את הפיקניק הזה תכוונו למקום שהילדים יוכלו לבלות בו: הגן הלאומי גן השלושה, או בשמה הנפוץ, הסחנה, היא מקום מושלם לבילוי שכזה. הסחנה היא למעשה בריכות הנובעות מנחל עמל שחוצה אותן. השמורה כולה סובבת סביב הבריכות הללו, שטמפרטורת המים בהם חמימה וקבועה בכל ימות השנה. בשמורה מרחבי דשא שולחנות לפיקניק, שירותים ומלתחות ואף חניון לילה.  בנוסף יש את חוות גזית הנמצאת במרחק קצרצר מהאיזור ומציעה בנוסף לפיקניק גם חוויה של טיולי סוסים

טיפ: חוות גזית נמצאת בסמוך לאיזור ומציעה מתחם לטיולי סוסים וג'יפים מהנים במיוד העוברים דרך נופים יפיפיים

להשלמת החוויה: חוות גזית

להעלות את האדרנלין בנהיגת שטח

כמה שהם היו רוצים כבר לנהוג. אז למה שלא תתנו להם. נהיגת שטח בריינג'רים או טרקטורונים היא כיף אמיתי והזדמנות עבורם לחוות קצת את הגז והברקס. טוב, אולי במקרה שלהם זה בלי ברקס. טיולי טרקטורונים אפשר לערוך בחברות מסודרות שמבצעות אותן בשטח, במסלולים בטבע שהוכשרו לכך.  בצפון הארץ תוכלו למצוא אותם במרחבי הגליל העליון והגולן, ובדרום, בנגב הצפוני ועד הערבה. 

אחד המקומות המומלצים לרכיבת שטח הוא עם חברת רייזר בר המציעה רכבי שטח זריזים במיוחד וטיול פראי אך בטיחותי בשבילים היפים ביותר של רמת הגולן.

טיפ: על מנת למנוע עוגמת נפש, בררו מראש מאיזה גיל הילד שלכם יוכל לנהוג בעצמו, ואם יצטרך מלווה.

להעלות את האדרנלין בשטח, רייזר בר

לרחף בין שמיים לארץ

אם הילדים שלכם חובבי אקשן רציניים קחו אותם לחוויה חד פעמית בכדור פורח מעל שמי הארץ, מעל הנחלים וצמרות העצים.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים