לקרוא ולשמור: האיזורים הכי אטרקטיביים לנופש בישראל

ליד הים, מול ההרים או בלב המדבר - חמש המלצות לאיזורים התיירותים הפופלרים ביותר בישראל, אם לא ביקרתם עד היום אז סמנו את החופשה הבאה שלכם.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 09/03/2016

מהרי גולן המרהיבים וימת הכנרת דרך הפסטורליה של הגליל המערבי ועד המסתוריות המהפנטת של המרחבים המדבריים. התיירות הכפרית בישראל לא מפסיקה להפתיע ולרגש במגוון מסחרר של צימרים קונספטואליים בסביבה נופית מיוחדת עתירת אטרקציות לחובבי האקסטרים או למי שחשקה נפשו בשלוות נפש. לא חייבים לצאת מגבולות המדינה, בארץ תיהנו ממחוזות אחרים בעלי אופי אחר ואווירה שטרם הכרתם מצפון ועד דרום, מהירוק ועד חום אדמה, מטבילה בנחלים ואגמים, טיפוס הרים או רכיבה על גמלים וחוויות ספא מענגות. בכל אזור כפרי הנאות ייחודיות למקום. 

תיירות כפרית ישראלית. בתמונה: אור הקרן בחד נס

לפניכם המלצה על האזורים האטרקטיביים ביותר לחופשה כפרית בישראל, בחרו את הלוקיישן האולטימטיבי לחופשה הבאה שלכם. 

ים המלח – הכי נמוך, הכי טוב

איזור ים המלח ידוע כאחד מאזורי הנופש התיירותיים הטובים ביותר בעולם כולו, ובמרחק נסיעה קצר ברכב נוכל לנפוש בו, ללא צורך במטבע זר או דרכון. מלבד בתי המלון שניצבים לאורן קו החוף ישנם צימרים בים המלח שמציעים חופשה כפרית איכותית. הישובים התיירותיים הבולטים באיזור שמציעים אפשרויות אירוח הם צימרים בנאות הכיכר וצימרים בעין תמר המציעים מגוון צימרים ובקתות עץ כפריות לאירוח זוגות ומשפחות. הקרבה לים המלח מהווה אטרקציה בלעדית ומיוחדת, אך בישובים הסמוכים ניתן גם ליהנות מבריכות שחיה ומסלולי טיול רבים וכן מסלולי טיול לרכיבה על אופניים לאוהבי השטח.

הכי שווה כאן: המלח כמובן ומגוון טיפולי הספא אותם ניתן להזמין בכל מקום בו תתארחו.

בשבילנו ים המלח תמיד יהיה מפלאי העולם

הכי נמוך והכי טוב, . בתמונה: רכיבת שטח בסביבת ים המלח

חד נס – מעצמת תיירות ברמת הגולן

הכפר הקהילתי ברמת הגולן נהנה מתפאורה מסנוורת המשלבת בין הרי גולן והכנרת, הוא מצטיין באווירה אינטימית ובצימרים מפנקים בסגנונות שונים כמו וילות מפוארות, בקתות עץ, בתי אבן וביניהם מסעדות, בתי קפה, בריכה מטופחת של היישוב ומהווה נקודת זינוק למסלולי הטיול האהובים בצפון כמו נחל זוויתן, יער שוויץ, נחל דליות ועוד. 

בחד נס פועלות חברות המציעות אטרקציות שונות, הפריקים של אדרנלין יוכלו לצאת למסע ג'יפים או לטיולי באגי או טיולי רכיבה על סוסים, חובבי היצירה מוזמנים להשתתף בסדנאות אומן בסטודיו חרסינה אשר בישוב, לטעום חוויות גסטרונומיות אצל שפים מקומיים או לנסוע מרחק קצר לכנרת, לכבוש את אחד החופים, ליהנות מבילוי משפחתי בלונה גל ולשוב לחיק צימר מאובזר היטב. בחד נס גם פועל יקב בוסתן המשושים בו לבקר וליהנות מסיור מודרך בעקבות תהליך הכנת היינות וכמובן להתענג על טעימות. 

הייחודיות של חד נס מגיעה מהנוף המרהיב הנשקף ממיקומו, על גדתו המזרחית של הירדן, מהריכוז הגבוה של אפשרויות אירוח, מגוון עצום של צימרים בחד נס לזוגות ולמשפחות וממגוון האטרקציות והקרבה למסלולי טיול ולחוויות בגולן ובכנרת. 

הכי שווה כאן: מגוון האופציות ליהנות ביישוב עצמו מבלי לצאת החוצה בין אם בטיולי שטח, מסעדות או צימרים. 

האווירה השקטה של התיירות בחד נס. בתמונה: אורן הקרן

עד האופק ובחזרה. בתמונה: ברטמנס בחד נס

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים