השכרת קרוואנים: חופשה בקצב אחר

לחופשה מול הים או בחורשה מטופחת, בצפון או בדרום הכי רחו - טרנד הקרוואנים בישראל מתרחב ומשפחות רבות בוחרות לנפוש בדרך קצת אחרת. מהיום גם בישראל.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 14/07/2016

טיולי קרוואנים הם מזמן לא פעילות שנהנים ממנה רק מעבר לים. בשנים האחרונות קרוואנים להשכרה בישראל הם טרנד שמתפשט בקרב משפחות רבות וזוגות שבוחרים לנסוע בין לוקיישן ללוקיישן או פשוט לחנות קרוב לימת הכנרת, לחופי הים או לצד מסלולי הטיול הפסטורליים של הצפון ולשלב כך בין חוויית אירוח ייחודית על גלגלים ובין גישה נוחה לאטרקציות השונות. 

קרוואנים בכל הרמות (בתמונה: קרוואן על הים)

דמיינו שאינכם צריכים לפרוק מזוודות כל פעם שאתם עוברים למלון או לצימר הבא, יש לכם את כל מה שאתם צריכים במגורים הניידים הזמניים שלכם ובמקום להניע את הרכב הילדים יכולים לישון שעות נוספות או לשחק בקרוואן בעוד אתם מנווטים בנינוחות לעבר התחנה הבאה. אם אתם בטיול רומנטי, תוכלו להזמין ישירות לקרוואן עיסויים, לערוך בתוך או מחוץ ארוחת ערב לאור נרות וליהנות מזמן איכות זוגי באווירה אינטימית מופלאה.  

בהתאם למגמה התיירותית והביקוש הרב להשכרת קרוואנים בארץ, נפתחו חניוני קרוואנים מוסדרים רבים בישראל וכן חברות רבות מעמידות קרוואנים להשכרה מסוגים שונים, מאובזרים היטב לפינוק של האורחים המשתמשים בקרוואן בין אם לסופ"ש בלתי נשכח או לטיול קרוואנים ארוך יותר ברחבי הארץ. למרבה השמחה, מדובר בחוויה נגישה לקהל הרחב - אין צורך בניסיון קודם בנהיגת קרוואן ועד מהרה תתרגלו לתפעול הפשוט וגם לנוחות הגבוהה בה הכל זמין לכם במהלך הטיול. 

צימר על גלגלים

הקרוואן הוא כבר מזמן סוג של צימר נייד איכותי ומזמין עם פסיליטיס מהשורה הראשונה כשיש קרוואנים מאוד מפוארים שלא היו מביישים צימר אקסקלוסיבי. במרבית הקרוואנים תמצאו פינת קפה מסודרת, מטבחון עם כיריים גז, כיור, מיכל מים גדול, פינת אוכל, מקלחון, ארונות, תאורה, מזגן, מערכת סולארית האחראית לחשמל סולארי ללא תלות בגנרטור, טלוויזיה ואף מערכת מולטימדיה משוכללת בפינה סלונית משותפת, מיטות נפתחות (או מיטות קומותיים) וכן חלונות גדולים המאפשרים לכם ליהנות מהנוף החולף תוך כדי נסיעה. 

איבזור מלא בקרוואן

ספות ופינת שינה (קרוואן על הים)

תוכלו אף להזמין קרוואנים המצוידים מראש גם בשולחנות, צליות, כיסאות, מנגל, כך שכל עצירה ניתן להפוך לפיקניק קסום באוויר הפתוח. יש קרוואנים בגדלים שונים כאלה שמתאימים לזוגות או למשפחות עם מספר ילדים – חשוב לברר מראש גודל ומרחב, מספר מיטות, ציוד ואבזור פנימי וכולי. 

פינות זולה מחוץ לקרוואן (קרוואן הגלבוע)

שימו לב: אתם בוחרים אם לשכור קרוואן ולנסוע אתו לנקודות שונות לאורך המסלול הנבחר או מראש להזמין קרוואן שיחכה לכם בחניון כלשהו, למשל בגלבוע הירוק או באחד מחופי אילת המטופחים. השכרת נגררים זמינה עבורכם בחברות הקרוואנים השונות בעלויות אטרקטיביות, במיוחד אם משווים את העלות של קרוואן ללינה ממוצעת בצימר או בית מלון. שלא לדבר על היתרונות של קרוואנים להשכרה במיוחד בכל הנוגע לטיולי משפחות – פרטיות ללא ההמוניות שמתלווה לאירוח במתחמי אירוח גדולים וכמובן העובדה שהילדים מרגישים כמו בבית בזמן שאתם נוהגים או נוחים ולא חייבים למצוא להם תעסוקה מחוץ לחדר. 

טיולי קרוואנים בארץ – היכן חונים?

מצאתם קרוואן מבין קרוואנים להשכרה ועכשיו אתם רוצי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים