אחוזת משכית - אחוזת החלומות

אחוזה מפוארת במושב הקסום לימן היא מסוג המקומות שלוקחים אתכם למחוזות אחרים, כמו אחוזות הענק של הדרום בארה"ב או המרחבים הירוקים של טוסקנה. סוויטות יוקרה עם עוצמה שמשלבת את החיבור הטבעי לשורשיות הישראלית הבאה לידי ביטוי במעטפת האירוח ובקונספט המנצח של Suites & Spa

writer
קורן דור תאריך פרסום: 31/07/2016

אין כמו להרגיש חו"ל כאן בארץ. באחוזת משכית המפוארת תוכלו להפליג למחוזות אחרים, רחוקים אך להישאר כאן בצפון הקרוב שלנו. כאן תוכלו להתמסר לחלוקים המלטפים וליהנות מהמרחב הייחודי שיצרו באהבה רבה בני הזוג אבי ושרית. הוא יזם נדל"ן והיא עזבה את עבודתה הקודמת כדי לטפל במסירות ולייצר חוויית אירוח אקסקלוסיבית במלון הבוטיק בקונספט המנצח של suites & spa.

להרגיש חו"ל כאן בארץ

סוויטה עם הרבה סטייל

ארבעת הסוויטות של אחוזת משכית מעוצבות כל אחת בסגנון שונה ומוקפד - סוויטת מאיה הפריזאית ממנה נשקפים שני גנים פרטיים ובריכת השחייה. סוויטת אדוריההמעוצבת בסגנון הרפתקני וגם ממנה ניתן להשקיף אל הגן והבריכה, סוויטת ג'יין המוקדשת לתקופה הרומנטית והסוויטה של טס המוקדשת לכוח הנשי.

הסוויטות כוללות מיטה מפנקת עם מזרן אורטופדי איכותי, מסך טלוויזיה 60 אינטש, מערכת קולנוע ביתית, קמין, מטבחון מאובזר היטב עם מקרר, מיקרוגל, פינת קפה וגולת הכותרת היא מקלחון חיצוני פרטי בחיק הטבע לחוויית רחצה מרגשת במיוחד תחת כיפת השמיים. 

 אחת הסוויטות באחוזת משכית

סוויטה עם הרבה סטייל

עם חשיבה על הפרטים הקטנים

טיפולי מים וארוחות גורמה

אחרי הירגעות מענגת בסוויטה אתם מוזמנים לגלות את נפלאות המקום המטופח בצמחי תבלין, גפן, זיתים. השיקו את החופשה במתחם הלאונג' בו פינות ישיבה מסוגננות, שולחן אוכל רחב ידיים, מחשב עם גישה חופשית לאינטרנט ואליו גם ניתן להזמין ארוחות שף גורמה גליליות לחוויה קולינארית משובחת מול הנוף המהפנט ובמקביל, האורחים מתעוררים לארוחות בוקר בלאונג' בניחוח ספרדי המוגשות ישירות לשולחן עם מטעמים כמו מוזלי מרענן, שקשוקה, אומלט גבינות עזים, סלט ירקות עשיר ועוד. 

 

קולינריה לבחירתכם

בריכות פסיפס צוננות וטיפולי מים מרגיעים

באחוזת משכית גם שתי בריכות פסיפס, אחת מהן היא בריכה חיצונית מוקפת במיטות שיזוף ופינות ישיבה ופינות חמד מטופחות והשנייה היא בריכה מחוממת עד 34 מעלות השוכנת במתחם הספא ובה ניתן לקחת פסק זמן מטרדות היומיום ומהקצב המהיר של השגרה וליהנות מטיפולי מים ומוסיקה תת ימית שסוחפת מיד לרגיעה טוטאלית. במקביל, אפשר להתפנק כאן באחד מהעיסויים המוצעים לאורחים כמו עיסוי שוודי, אבנים חמות, פילינג גוף, טיפול בשמן זית וכמובן טיפולי המים הייחודיים – וואטסו להפגת מתחים או ג'אהרה המומלץ מאוד לנשים הרות.

טיפולי ספא מפנקים

בריכת שחייה צוננת

יוצאים לטייל בגליל

אחוזת משכית מהווה לוקיישן אולטימטיבי לאירועי בוטיק מפתיעים מסדנאות גסטרונומיות דרך חתונות כסף ועד סדנאות, אירועי השקה יוצאי דופן ועוד אירועים ליום כיף או חופשה חלומית קונספטואלית במתחם של האחוזה תוך שימוש במתקנים השונים.

האחוזה ממוקמת בקצה לימן שנחשב לנקודת זינוק אידיאלית לטיולים ואטרקציות בצפון: מטיולי טרקטורונים, דרך השכרת אופניים ורייזרים בגליל. אפשר לקפוץ לנסיעה ברכבל של ראש הנקרה ולסיור בנקרות המסתוריות, לתפוס שקט בחוף המרהיב של אכזיב, לצאת לטיול בניחוח של פעם בעכו העתיקה בעקבות האבירים בין אם אתם בהרכב זוגי או משפחתי. 

 לדווש בסביבה, חוויה גלילית מול נוף מרהיב

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים