אחוזת אלישבע: יוקרה באווירה פסטורלית

דמיינו את החופשה הבאה שלכם עם כוס יין משובח - מול הנוף, על המרפסת או על שפת הבריכה. בכל מקרה הנופים הפסטורלים מסביב יעטפו אתכם באווירה נעימה ובריזה רכה של הגליל המערבי. אחוזת אלישבע - ככה נופשים.

writer
קורן דור צילום: ארנולד בר תאריך פרסום: 04/09/2016

וילות היוקרה כובשות בשנים האחרונות את מרחבי ארצנו ומיועדות למי שרוצה להתפנק ובגדול. בין הכוכבות החדשות על המפה ניתן למצוא את וילה אחוזת אלישבע המרהיבה ביופייה, שמעצימה את חוויית העונג ולוקחת אותה עד לאקסטרים הן מבחינת שטח האחוזה והן מבחינת העיצוב וההקפדה בתכנון עד הפרט האחרון. הוילה שוכנת במושב הפסטורלי עמקה בלב הגליל המערבי ופונה לנוף עוצר נשימה אותו תוכלו לגמוע למרחקים בעודכם עומדים באחת המרפסות הפנורמיות עם כוס יין ביד ופשוט נהנים מהחיים. 

מתחם יוקרתי לאירוח, אלישבע.

אלישבע - יוקרה מרהיבה

להתמסר ליוקרה - בחרו את הסוויטה המבוקשת

אחוזת אלישבע היא אחוזה גדולה אידיאלית למשפחות או זוגות שרוצים לחגוג ביחד בקומפלקס מפואר. בוילה סוויטות מסוגים שונים בסגנון מודרני המשלבות בין אבן לעץ: בסוויטות סטודיו הזוגיות (כל אחת 40 מ"ר) מיטה רחבת ידיים עם מזרן אורטופדי, מסך טלוויזיה, פינת קפה בתוך החדר עם מכונת קפה, מיני בר, ג'קוזי וחדר רחצה עם ראש גשם. 

חדר אירוח מפנק במיוחד

סוויטות טופ הזוגיות המתפרשות כל אחת על פני 65 מ"ר ובהן תיהנו מטבילה בג'קוזי, ספת ישיבה מעוצבת הפונה לנוף, מיטה זוגית עם מזרן יוקרתי, שולחן אוכל, מקרר, פינת קפה וחדר רחיצה מרווח. כמו כן, יש באחוזה שתי סוויטות מיני משפחתיות (כל אחת 75 מ"ר), הכוללות מטבח, חדר שינה, סלון גדול עם ספת ישיבה הנפתחת לשתי מיטות, חדר רחצה עם אמבט זרמים ובסוויטות המשפחתיות הגדולות (85 מ"ר כל אחת עם מרפסת גן) תגלו סלון עם ספות נפתחות, מטבח ופינת אוכל, חדר שינה עם מיטה זוגית וחדר נוסף עם מיטת קומתיים וכמובן חדר רחצה. 

להשקיף אל הנוף

הנוף המרשים חודר פנימה

אבל מעבר לחללים האקסקלוסיביים והנוחים של מרחבי האירוח, אין ספק שגולת הכותרת של כל סוויטה שתבחרו היא מרפסת אינטימית הצופה אל נוף גלילי מהפנט של מטעי זיתים ואבוקדו - בימים טובים אפשר לראות מכאן גם את מבצר יחיעם המרשים. בסוויטות מיני משפחתיות מדובר במרפסת ענק 100 מ"ר ובסוויטות המשפחתיות הגדולות במרפסת נוף עם גינה ומתחם ברביקיו. 

מרפסת המשקיפה אל הנוף

כל ההנאות במקום אחד

החצר המטופחת של האחוזה המוקפת גדר למקסימום פרטיות היא מרחב שלם של הנאות: בריכה ענקית בגודל 15 מטר אורך הממוקמת תחת כיפת השמיים מוקפת במיטות שיזוף וערסלים, רחבת דשא ויש גם פינת ברביקיו אם תרצו להכין אוכל על האש. מתחם הספא כולל ג'קוזי ספא עם 8 מקומות ישיבה, סאונה יבשה ומרפסת פאטיו לרגיעה טוטאלית מול התפאורה של המרחבים הירוקים. ניתן להזמין מראש עיסויים לסוויטות וארוחות בוקר. 

חצר מרווחת לארוחת הבוקר

מי שמעוניין לשדרג עוד יותר את חוויית האירוח יוכל גם להזמין ארוחות גורמה של שפים מקומיים שירקחו מטעמים מיוחדים - האחוזה כוללת חדר אוכל משותף עם שולחן אבירים ומטבח מאובזר היטב. ניתן לערוך באחוזה גם אירועים משפחתיים או עסקיים קטנים עד 50 מוזמנים בין אם מדובר בשבת חתן, ימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונות או ימי גיבוש.

שולחן אוכל מרווח

טיולים ואטרקציות בסביבה

רוב הסיכויים שעם כל הפינוקים של וילת אלישבע לא תרצו לצאת לאף מקום, אבל אם בכל זאת חשקה נפשכם לתבל את החופשה הרומנטית או המשפחתית בקצת אקשן – מדובר בלוקיישן מושלם. מושב עמקה ממוקם כ-10 דקות נסיעה מנהריה וסביבו אטרקציות ומסלולי טיול רבים. כך למשל, תוכלו לסייר במבצר יחיעם ההיסטורי, לקפוץ לביקור חווייתי בראש הנקרה, לתפוס בטן-גב ולעבו

אולי יעניין אתכם גם

מדורים