נוסטלגיה: אירוח בוטיק בניחוח משובח

מתחם אירוח מופקד במיוחד עם סוויטות לזוגות ולמשפחות שמחפשות חוויה באווירה אותנטית עם נגיעות מודרניות וצבעוניות. בריכת שחיה בנויה אבן, ג'קוזי ספא, מטבחון מאובזר וציוד נוסף שיקנה לחופשה שלכם אווירה מושלמת.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 08/09/2016

התשוקה לתרפק על תקופת העבר באה על סיפוקה במסע מרגש במנהרת הזמן שמחכה לכם בנוסטלגיה - אירוח בוטיק ביסוד המעלה. בין המרחבים הירוקים והנוף הגלילי, מסתתר מתחם סוויטות מושקע בעיצוב וניחוח כמעט כמו של פעם. כאן המרתון של החיים מתחלף באווירה רגועה ומרעננת ואתם מוזמנים לקחת הפסקה יזומה מהקצב האינטנסיבי של החיים ולהתמסר להנאות בין קירות אבן מקושתים שמזמנים פנימה אל החלל וישירות ללב שלכם תחושה שהזמן עצר מלכת.

להתחבר אל העבר

להתפנק באווירה רומנטית

במבנה משוחזר המיועד לשימור ששמר על אופי עתיק, ניצבות 3 סוויטות רומנטיות ומפוארות המתאימות לזוגות או למשפחות עד 3 ילדים. הסוויטות מעוצבות בשיק צרפתי קלאסי, קירות אבן אותנטיות, ריהוט מוקפד וג'קוזי פנימי רחב ידיים הנסתר בבמה. בחדרי האירוח גם מטבחון כפרי המאובזר במיני בר ומכונת קפה, פינת ישיבה בסגנון אירופאי וסלון עם מערכת קולנוע ביתית. 

סוויטות אבן רומנטיות

עיצוב מוקפד עם ג'קוזי עגול

אירוח יוקרתי גם למשפחות ולקבוצות

מתחם הסוויטות המשפחתיות ממשיכות את הקו האקסקלוסיבי, והן ממוקמות במבנה אבן מרכזי בשתי קומות נפרדות. בכל קומה 3 סוויטות המתאימות לאירוח של עד 12 נופשים. אלה משתרעות על פני 150 מ"ר וכוללות 3 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה, סלון מוקפד עד הפרט האחרון ומטבח עץ יפהפה ולצדו פינת אוכל מאסיבית ורחבת ידיים. כמו כן, יש יציאה ישירה מהוילות לחצר פרטית מטופחת ובמטבחים של היחידות ממתינים לכם פינוקים לשדרוג החוויה מבקבוק יין דרך עוגיות ביתיות ועד שוקולדים שישאירו לכם טעם של עוד.

המבנה בו מתחמי האירוח למשפחות

הסוויטות המשפחתיות

הריהוט המושקע והאווירה

הקרבה לטבע והפינוקים

השם של הקומפלקס ההיסטורי מרמז על כך ששמר בקנאות על צביון נוסטלגי ובנוסף לכך הוא שוכן באזור מבודד במושבה עם נוף מהפנט לעבר החרמון. 

המתחם המשותף לאורחים עטוף בצמחייה עשירה, עצי פרי, גינת תבלינים המפיצה ניחוחות משכרים באוויר הפתוח, בריכת נוי בה שוחים בשלווה דגים ושולחן אוכל גדול ומקורה לסעודות בלתי נשכחות תחת כיפת השמיים. בריכת שחייה בנויה מאבן מהווה מוקד משיכה לטבילה מרעננת ויש גם ג'קוזי ספא ושלל פינות חמד מוצלות עם כיסאות, נדנדה, מיטות שיזוף ופינת ברביקיו.

 פינות חמד בחצר של נוסטלגיה

רגעי קסם בעקבות החלוצים

אירוח בוטיק נוסטלגיה הוא מסוג המקומות בהם נותנים ללחצים לברוח ואין באמת סיבה לצאת החוצה מתוך החממה המופלאה הזאת של נופש עם רגעי קסם ואושר. אבל אם בכל זאת חשקה נפשכם לטייל ולבלות בין אטרקציות, יסוד המעלה מהווה לוקיישן אידיאלי לחובבי הטבע. שפע של מסלולי טיול ברמת הגולן, אגמון החולה נמצא מרחק נסיעה קצר ומציע מפגש מרתק עם ציפורים ונסיעה חווייתית במכוניות גולף או באופניים, קרוב לכאן ממוקם מוזיאון אחוזת דוברובין שייקח אתכם הישר לתקופת החלוצים. 

תוכלו להוסיף אקשן ואדרנלין לחופשה ברפטינג נהר הירדן או לפסוע באטיות ולגלות את נפלאותיה של יסוד המעלה, שהוקמה על ידי חלוצי תנועת חובבי ציון בשנת 1883 ובין בתי האבן השמורים והחצרות המטופחות מסתתרות גם גלריות לאמנות עם הרבה קסם. 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים