חופשה בקרבת הים: 5 המלצות עם בריזה

אין כמו להתעורר בבוקר ולשמוע את רחש הגלים, לצאת החוצה ולתת לחול הרך לדגדג את כפות הרגליים, גם אם כבר קריר. בערב משיקים כוס שמפניה מול השקיעה והולכים יד ביד לאורך הטיילת או בין הסלעים. ככה נראית ומרגישה חופשה ליד הים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 18/09/2016

למרבה השמחה, יש הרבה מאוד אלטרנטיבות אירוח ליד הים למי שמעוניין להחליף את התפאורה הפסטורלית של מרחבים ירוקים או גגות רעפים אדומים, גורדי שחקים שכמעט נוגעים בשמיים (תלוי היכן אתם גרים ולאיזו חופשה התרגלתם) בצימרים אינטימיים או מלונות בוטיק שנהנים מקרבה לחופי ארצנו. הכתבה שלפניכם כוללת 5 המלצות על לוקיישנים לא יקרים שמספקים חוויית אירוח נעימה ליד הים.

דירת נופש ליד הים

אזור הנופש של הרצליה פיתוח נהנה מיתרונות רבים – מצד אחד, המרינה המושקעת, מרכז הקניות ארנה ועמק ההייטק הישראלי ומצד שני – טיילת שוקקת שופעת בתי קפה אופנתיים ומסעדות. 

תוכלו ליהנות מאווירה רומנטית בדירת אירוח זוגית - הרצליה על הים הממוקמת מרחק הליכה קצרצר מחוף השרון המטופח בהרצליה פיתוח. הדירה בעלת קווים מודרניים נקיים, כוללת חדר שינה, מטבח מאובזר וסלון. גולת הכותרת היא הקרבה לים ולמרכז העניינים של לב השרון.

דירת נופש במרחק הליכה מהים

שלווה כפרית קרוב לחוף

קרוב מאוד לחוף דור-הבונים היפהפה ולגן הלאומי העתיק תל דור, נחבאות בקתות בוסתן יווני במושב דור שממוקם דרומית לחיפה. בקתות העץ כוללות בקתה זוגית ושתי בקתות משפחתיות בניחוח כפרי מצוידות היטב בחדר שינה, מטבחון ואפילו חדר ילדים בבקתות המשפחתיות. אלה עטופות בחצר מטופחת עם פינת ברביקיו, פינות ישיבה וישנה גם בריכת שחייה להתרעננות בימים החמים. מכאן תוכלו להגיע בקלות ובמהירות לחוף דור המעוטר מפרצונים ואיים קטנים אליהם תוכלו לשחות במרץ. שילוב מנצח בין כפר לים.

אירוח כפרי ליד הים

קרוב לחוף הבונים

במרחק צעידה מהים

אירוח קסום נוסף בדור הוא רחש הגלים, בקתות עץ חמימות ונעימות מרחק קצר מחוף דור. בקתות העץ כוללות שתי קומות: חדר שינה זוגי, ג'קוזי פנימי וקומת גלריה המתאימה לילדים. לכל בקתה גם חצר פרטית מטופחת עם פינת מנגל ופינות ישיבה ומעבר לירוק ששוטף את העיניים באתר האירוח, תוכלו להגיע תוך 5 דקות הליכה לחוף דור עצמו ולהתענג על בילוי באחד החופים היפים בארץ. 

רחש הגלים, צילום חן בלחנס

אירוח מפנק בקיסריה

תחושה של ריביירה בחו"ל ביחד עם פינוקים מחכה לכם בחופשה קיסרית, מלונית נופש בקיסריה. עיר הקיט בעלת מגרשי הגולף המפורסמים, המסעדות הטובות וכמובן הגן הלאומי והנמל העתיק היא המקום האולטימטיבי לנשום אוויר ים צח ביחד עם אטרקציות נוספות. 

יחידות הנופש במלונית כוללות 2.5 חדרים מאובזרות היטב הממוקמות בקומפלקס מודרני המצויד בבריכות שחייה מקורות ומחוממות, מגרשי ספורט, חדרי כושר, מתקני שעשועים ועוד. טעימה מהחיים הטובים.

מלונית נופש בקיסריה

חוויית בוטיק עם נוף לים

בלב עמק חפר, קרוב מאוד לחופי בית ינאי ומכמורת, מחכה לכם מלון בוטיק אדווה. זה הוא מלון מסוגנן המעוצב בשיק נוסטלגי וכולל שישה חדרים וסוויטות אשר חלקם משקיפים לאגן נחל אלכסנדר וליופיו של חוף בית ינאי.  החדרים כוללים מיטה זוגית בעיצוב רטרו, מסך טלוויזיה שטוח מחובר לשידורי לוויין, מקלחת פרטית וארוחת בוקר עשירה וגולת הכותרת הוא כמובן הנוף וההליכה הקצרה לים. אווירה אינטימית קרוב לגלים. 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים