חופשה קולינרית: כי חייבים לנוח אחרי הארוחה

כל חופשה תוכתר מוצלחת אם שילבנו בה אוכל טוב, ורצוי ממש טוב. ריכזנו לכם חמישה איזורים מבוקשים לחופשה בצימר בארץ וחמש מסעדות קרובות שכדאי לכם לבקר, בטן גב מובטח.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 21/09/2016

נופשים בראש פינה

חופשה ראשפינאית לא צריכה הרבה יחסי ציבור, היא מוצלחת בזכות עצמה. ראש פינה היא אחת הערים הוותיקות בתחום האירוח והצימרים ומציעה חדרי אירוח, צימרים ומלונות בוטיק שמשאירים חותם ונחרטים לעד.

חופשה ראש פינאית, בתמונה העיגול - הפנימי

איפה כדאי לאכול?  סניף ראש פינה של דוריס קצבים – בר ומסעדה, המגיש נתחים מבקר שגדל בשטחי המרעה של רמת הגולן. בתפריט: המבורגרים, נתחי בשר, שרקוטרי, רוטיסרי ומנות ילדים. 

כדאי לנסות – פריים ריב 650 גרם – 229 שקלים.

 דוריס קצבים

נופשים בחד נס

מעצמת הצימרים שביססה את מעמדה כבר מזמן בזכות מגוון הצימרים העצום שהישוב מציע. בחד נס צימרים רבים החל מבקתות עץ כפריות עם נוף לכנרת ועד סוויטות יוקרה שמציעות בריכה פרטית ושירותי ספא מפנקים שיגיעו אליכם עד לחדר.

וילה וי, מתחם קולינרי הכולל סוויטות ומסעדת שף

איפה כדאי לאכול? וילה וי היא מסעדת השף של גיא בן שמחון שהקים את מתחם הנופש ומסעדת וילה וי בחד נס. המסעדה מציעה תפריט צרפתי מודרני עם נגיעות מהגליל והגולן. 

מהתפריט כדאי לנסות – ניוקי מושחם עם פטריות חמות וחומץ שמפניה – 55 שקלים; צלעות טלה ביין מרסלה – 155 שקלים.

וילה וי

נופשים סביב הכנרת

איזור הכנרת הוא אחד האזורים האטרקטיביים בכל ימות השנה. הכנרת תוססת בעונת הקיץ אך גם מציעה אתגרים בימות החורף. סביב הכנרת צימרים רבים באירוח קיבוצי, מלונות בוטיק המציעים אירוח סולידי וצימרים לזוגות בלבד שרוצים לנפוש בשקט.

איפה כדאי לאכול? מסעדת מגדלנה בצומת מגדל, בניצוחו של השף יוסף (זוזו) חנא, נמצאת בצומת מגדל בסמוך להר הארבל ולכנרת. מסעדה רחבת ידיים המארחת תיירים רבים. בתפריט: אוכל גורמה גלילי-ים תיכוני. 

כדאי לנסות - שישברק נדיה שהם כיסוני בצק ממולאים בשר טלה וצנוברים מבושלים ביוגורט עזים – 48 שקלים.

מגדלנה

נופשים באיזור העמקים

לב הגליל הידוע בשמו עמק יזרעאל מאופיין במזג אוויר חם במיוחד בעונות הקיץ, אך זה לא מונע ממנו להיות אחד האזורים האטרקטיביים לתיירות ולמסלולי טיול רבים, הפופולרי בניהם הוא נחל הקיבוצים המושלם לטיול קיץ מרענן. באיזור מבחר עצום של צימרים בכל רמות האירוח והמחירים.

איפה כדאי לאכול? שלו ביער בטבעון מציע מטבח צרפתי מודרני עם נגיעות קלות ממטבחים אירופאיים אחרים. מתאימה מאוד לאירועים אינטימיים ולארוחות רומנטיות. ארוחת ערב מלאה ב-99 או ב-150 שקלים. 

מהתפריט כדאי לנסות: פלמידה אדומה כבושה על קרפצ'יו סלק, גבינת שמנת וארטישוק עם צנונית ועשבי תבלין. 

שלו ביער

 נופשים ברמות

ישוב יוקרתי  הממוקם על רמה קטנה מול חופי הכנרת. הישוב רמות המציע חווית אירוח איכותית המאופיינת בצימרים רבים רומנטיים ומתחמי אירוח למשפחות.

משקיף אל עבר הכנרת, בתמונה- בקתות בוקי

איפה כדאי לאכול? מסעדת מושבוצ הינה מסעדת בשרים משובחת במושב רמות, שהמטבח בה מבוסס על תוצרת גידו

אולי יעניין אתכם גם

מדורים