נופשים בסתיו: צימרים מומלצים בנגב

תקופת הסתיו מביאה עימה מזג אוויר מושלם ואיזור הדרום זוכה ליחס מיוחד. האוויר ללא לחות, הבריזה מנשבת בכל שעות היום והנוף המדברי נהפך מרהיב. אספנו לכם 5 צימרים מומלצים לחופשה סתוויות שתתאים לכל קונספט.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 26/09/2016

הרוח שמנשבת, הימים שמתקצרים, עונת הסתיו אוטוטו כאן וזה הזמן לגלות את נפלאות הדרום. שם עוד חם יחסית לצפון והסביבה הבראשיתית הקסומה שופעת אתרי אירוח מפנקים בסגנונות שונים מחוויה מבודדת בלב מדבר דרך צימרים קרוב למסלולי הטיול המיוחדים של האזור ועד מתחמים אקסקלוסיביים לאוהבים שרוצים להתחבר לטבע. לפניכם 5 המלצות על צימרים בדרום שאסור לפספס.

הקונספט: מתחם יוקרתי בלב המדבר

אי אפשר שלא להתאהב בתפאורה השמימית של נוף צוקים – בקתות יוקרה המשתלבות בהרמוניה של המדבר ומספקות את כל החומרים הדרושים לחופשה מדברית בלתי נשכחת. שבע הבקתות זהות מבחינת אבזור אך כל אחת פונה לנוף קצר אחר בין אם לעבר ערוצי הנחלים או הגבעות סביב, ובכל בקתה תיהנו מחדר שינה, סלון, מטבחון מצויד היטב, פינת קפה וגולת הכותרת – מרפסת פרטית פתוחה וג'קוזי ספא. העיצוב הפנימי מחובר לאדמה מהגוונים ועד חומרי הגלם. 

למה כדאי: בדיוק פסק הזמן שחיפשתם לעצמכם מקצב החיים המהיר. לחובבי המדבר ולמי שמחפש אירוח מפואר בסביבת נחלי וצוקי הדרום המרהיבים ביופיים.

נוף צוקים, צילום אבישי חזן

הקונספט: אינטימיות בנחל הרועה

ברמת נגב היפה מסתתרת חוות נחל הרועה המציע אירוח מבודד ואקסקלוסיבי לזוגות אוהבים. יחידות האירוח המיוחדות הן תוצר של עבודת יד יצירתית ואבן טבעית שנאספה בואדי הסמוך לחווה. התוצאה היא סוויטות מדהימות באווירה שלווה צבעי אדמה וחול הכוללות מיטה זוגית מפנקת, ג'קוזי ספא, פינת אוכל ומרפסת פרטית עם בריכה מחוממת באוויר הפתוח המשקיפה לנוף המהפנט באינטימיות מושלמת. תוכלו גם ליהנות מהסביבה הקדומה סביב שעשירה באוצרות מהתקופה הנבטית ושופעת אתרי טבע כמו נחל צין ואגם ירוחם.  

למה כדאי: מדובר בשילוב מנצח בין בנייה ייחודית שמביאה את הטבע אל הפנים ובין דגש על הפרטים הקטנים ביותר בסביבה עשירה באטרקציות. 

חוות נחל הרועה

הקונספט: תענוג בערבה

הדרך לאילת עוברת בין יישובי הערבה הציוריים וביניהם בחצבה – מקום מושקע ואטרקטיבי לנופשים. לה סיאסטה הוא מתחם אירוח בשיק מקסיקני אנרגטי הכולל ארבעה צימרים המתאימים מאוד למשפחות. תמצאו כאן חדר שינה, סלון עם מיטות לילדים, מטבחון ומרפסת גדולה פרטית לכל צימר. המתחם המשותף כולל מטבח גדול ופינת ברביקיו, זולה, שולחן ביליארד ובריכת שחייה תחת כיפת השמיים (בקיץ). מי שחשקה נפשו לשדרג את הנופש באקשן הגיע למקום הנכון – זוהי סביבה אידיאלית לטיולי ג'יפים, מסלולי רכיבה על סוסים מרחק קצר מחוות התנינים קרוקולוקו ומכוורת פורת. 

למה כדאי: מתחם בלב העניינים של אזור הערבה, קרוב לאטרקציות מגוונות ומציע אווירה משפחתית נעימה במיוחד. 

לה סיאסטה

הקונספט: נהנים קרוב לטבע

על דרך היין בנגב, 3 ק"מ ממצפה רמון, מחכה לכם חוות נועם במדבר. המתחם מציע לכם שני סגנונות אירוח לבחירה: צימרים בבנייה אקולוגית עם חדר שינה הפונה לכרם גפנים, ג'קוזי ובריכת שכשוך או חאן מדברי המציג לינת שטח באוהלים בסגנון בדואי (ניתן גם להביא אוהלים מהבית למתחם הקמפינג). בחווה תרגישו את המדבר מכל הכיוונים וזו גם נקודת זינוק נהדרת לטיולים במכתש, שמורת מצוק הצינים והר הנגב. ניתן להזמין ארוחות בוקר וסעודות שונות המוגשות בשטח החווה או ארוחות ארוזות לחאן או לטיולים. 

למה כדאי: כדי לחוות אירוח מסוג אחר שמשלב בין לינה באוהלים לאווירה מדברית נעימה. 

חוות נועם במדבר

הקונספט: לטייל בד

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות נגב ערבה הנגב

אולי יעניין אתכם גם

מדורים