העיגול הפנימי: חופשה במרחק נגיעה

דמיינו בריכת שחיה צלולה טובלת בגינה גדולה ומטופחת. דמיינו נופים קסומים הניבטים מקצותיה ודמיינו את איי הפינוקים והפעילות המנקדים אותה לצד פינות קסם החבויות בין מסתוריה. כבר התחלתם לחייך? אתם כבר מוכנים להתמסר לשקט ולשלווה, להניח בצד את המטלות ועומסי השגרה ופשוט ליהנות?

writer
נוגהה שפרלינג תאריך פרסום: 03/11/2016

צאו לדרך, הרחיבו את החיוך ומהרו לקבל את כל מה שיש למתחם האירוח הנהדר להעניק לכם. שלווה, נופים, כיף ואפשרות לאירוח ונופש לכל המשפחה - כל זה ועוד מחכים לכם בצימר העיגול הפנימי, פחות משעת נסיעה ממרכז הארץ.

מיקום מוצף שלווה, העיגול הפנימי

כל הקסם – במרחק נגיעה

כל מי שחולם על ירוק ועל שלווה, על שקט וניתוק, על טבע ופינוק, מפנטז צפון רחוק, מינימום שעתיים נסיעה. אבל כל הקסם הזה נמצא ממש קרוב לבית, במרחק נגיעה: מתחם האירוח "העיגול הפנימי" מחכה לכם במושב הקסום עין עירון, הצופה על נחל עירון, בלב איזור פסטורלי ומוריק, במועצה אזורית מנשה. במילים אחרות: עלו על כביש 2 או 6, סעו לואדי ערה, הוא נחל עירון, ושם תוכלו לפרוק את המטענים (לא רק את המזוודות, אלא גם את שלל המעמסות האחרים). הגיעו לשם מהר ובקלות כדי  לנוח, לשכוח, לנפוש, להתמסר לשקט ולנוף, למלא מצברים ולחדש את הכוחות.

זוגות המחפשים שקט ושלווה יוכלו למצוא את הזמן ולפרוש ממירוץ החיים המוטרף כדי לקבל מנה של שקט, שלווה וטבע, במתחם פרטי, אלגנטי ונעים, שם יוכלו לטבול בבריכה הפרטית, להשתתף בסדנאות המועברות במקום ולקבל עיסוי מפנק ומרגיע.

פשוט תתמסרו

גם מי שמגיע בהרכב משפחתי יוכל ליהנות מיתרונותיו הבולטים של צימר העיגול הפנימי. הבקתות, המתקנים והמתחם כולו מתאימים וערוכים גם לאירוח רב משתתפים. לאורחים הקטנטנים שבחבורה – הילדים - מחכה שפע של הנאות, פעילויות ותעסוקה; מעבר לבריכה המזמינה, המוקפת מרחבים מעוטרי דשא, פינות ישיבה ומשחק, יש בגינה המטופחת גם נדנדות, מתקני משחק לילדים ומרחבים אין סוף.  

להתענג מול הנוף

גם לזוגות, גם למשפחה

במתחם האירוח "העיגול הפנימי" ישנן בקתות המתאימות לזוג, לארבעה ואפילו לשישה אנשים- בקתות מעוצבות השומרות על קסם ואלגנטיות לצד פרקטיות מעשית לשם מענה על כל הצרכים. בקיצור, שם תישנו בכיף.

משפחות יכולות להתארח בלינה בצימר המשפחתי. זהו צימר חדש ומעוצב, משופץ ונעים, הכולל  2 חדרי שינה זוגיים, 2 חדרי רחצה סלון מרווח ומטבחון מאובזר. הצימר מרוהט בשלמות, לרבות המטבח המכיל תנור בילד אין, כיריים ומיקרוגל. השהייה בצימר מתאימה לשש נפשות. הצימר מותאם ונוח לילדים. לצימר חצר פרטית עם ג'קוזי ספא ענק. ביציאה מהצימר מדשאה גדולה ומתקני משחק לילדים. 

חדר שינה מרגיע במיוחד

זוגות יוכלו ליהנות מאירוח בצימר השני, העשוי מעץ ומתאים גם לאירוח של ארבעה אנשים. הצימר כולל חדר שינה, מטבח וסלון, מרוהטים ומאובזרים באופן מלא, לרבות, בין היתר, טלוויזיות lcd בחיבור ללוויין, חדר רחצה משופע בכל טוב, אביזרי מטבח ומקרר, ספה נפתחת למיטה ובקיצור כל מה שנחוץ לשהייה נוחה. 

לצימר חצר פרטית עם ג'קוזי ספא ענק. ביציאה מהצימר מדשאה גדולה ומתקני משחק לילדים. 

וילת הנופש, מבפנים

הצטיידו בתרמיל ומקל

האורחים שלא מחפשים רק לנוח, לרבוץ וליהנות מהבריכה ומהשקט, יכולים לצאת לטייל באיזור ובסביבה – שם יש הרבה מה לעשות ולראות:  פעילויות בעין עירון והסביבה המציע שמורות טבע סמוכות, לדוגמא:

בסמוך לעין עירון מצויה שמורת עין ארובות המשתרעת על שטח של 17.2 דונם המהווים בית גידול של טריטון הפסים. בשמורה שני מעיינות מוקפים עצי תאנה. אחד המעיינות נאגר בבריכה גדולה, צלולה ומרשימה בעלת 7 צלעות.

אפשר לצאת לטיול טיולי אופניים באיזור ואף ניתן להשכיר אופניים ביישוב ולטייל להנאתכם. או לצאת לטיולי פריחה בהר חורשן, אלונה ועמיקם ומרחבים פורחים בסביבה.

סביבה הכי כפרית שאפשר למצוא

אתרי ביקור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים