חנוכה: הפעילויות שיאירו לכם את החג

חג החנוכה הוא כמו פסטיבל אחד של אטרקציות: סיורים עם עששיות, מופעים מרהיבים, מפגש עם גיבורים ועוד הפתעות וריגושים שיכניסו לכם אור לחג. מחפשים מקומות בילוי מדליקים לחנוכה? יש לנו כמה המלצות חגיגיות.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 14/12/2016

באנו חושך לגרש 

הפעילות: גן גורו, הפארק האוסטרלי בשיתוף עם פארק המעיינות מציעים למבקרים לצאת לחוויה חושית מיוחדת: סיור עששיות מודרך בשעות הדמדומים. הסיור בגן גורו יכלול הכרות עם קואלות, קזואר כולל ליטוף והאכלת קנגורו ובסיור עששיות בפארק המעיינות מחכה לכם הליכה רגלית חווייתית דרך בריכת טחנת הקמח ותל שוכה. כמו כן, סדנה ליצירת עששיות מחומרים ממוחזרים. 

מקום: גן גורו ופארק המעיינות בעמק המעיינות
חשוב לדעת: פעילות בגן גורו (כולל כניסה): 59 שקלים למבוגר /ילד מגיל 2 ומעלה. 

לפארק המעיינות הכניסה חינם ברגל או באופניים. עלות השכרת רכב ירוק – מ-190 ש"ח לארבעה ועד 270 ש"ח לשישה לשעתיים (הפעילות נכללת במחיר). 

גן גורו, חוויה חושית מקסימה

על דגים וסביבונים

הפעילות: בפארק הדייג דג בכפר מזמינים אתכם לסדנת סביבונים (24.12) ולסדנת חיות מדליקות זוהרות (30.12) ובנוסף, ליהנות מהאטרקציות של הפארק – בריכת דייג ובריכת דייג לילדים, בריכת כדורים, משחק חץ וקשת, טרמפולינה ועוד הפתעות באזור ירוק עם פינות לפיקניק ומנגל. 

מקום: דג בכפר במושבה יוקנעם, למרגלות הכרמל.
חשוב לדעת: האתר פתוח בשבת משעה 7:30 ועד 17:00. פעילות הילדים משעה 10:00 ועד 16:00. בחנוכה מחירי כניסה רגילים.

סדנת סביבונים וחווית דייג

מאירים את חמת גדר

מופעי אור, אש ומים מיוחדים מחכים לכם בחמת גדר. התוכנית האומנותית לחג כוללת סיורי לפידים מרגשים בחוות התנינים, מיטות עיסוי ומפל מים, לינה בקרוואנים וכמובן מרחצאות חמים ועוד פינוקים במתחם עצמו דוגמת מופע של תוכים מאולפים, צפייה בהאכלת תנינים, פינת חי, פארק דיג ואפשרות לינה בקמפינג או בקרוואנים מאובזרים היטב. 

מקום: חמת גדר ברמת הגולן.
חשוב לדעת: המופעים יתקיימו בין התאריכים 27-29.12 בין השעות 17:00-20:00.

מופע אש לוהט

שעשועים בקרקס החקלאי

הפעילות: היכונו ליהנות משילוב מיוחד בין מופע קרקס וחוויה בחיק הטבע. פתירת כתב חידה וכתב סתרים, קישוט של עציץ, ליטוף חמורים ועיזים, סדנת ג'גלינג, נסיעה על חדי אופן והליכה על קורה וגולת הכותרת - הקרקס החקלאי הינו מופע קרקס מלהיב ומשעשע המשלב טכניקות קרקס שונות.

מקום: מושב היוגב עמק יזרעאל.
חשוב לדעת: עלות כרטיס 48 ש"ח לאדם מעל גיל שנתיים. 

קרקס בלב הטבע

חג האורות במחלבת צאלה

הפעילות: מוזמנים לגלות את מאחורי הקלעים של המחלבה במחלבת צאלה בחוות משק צאן אשר בנגב. סיור מודרך הכולל הדרכה על היסטוריית המקום ואורח החיים במשק, הטיפול בכבשים והכנת הגבינות, טעימות וחנות לממכר מעדנים והכל באווירה מדברית משגעת. 

המקום: מחלבת צאלה בחבל הבשור שבנגב המערבי.
חשוב לדעת: כדאי לברר מראש שעות פעילות ועלויות לחג החנוכה.

סיורים וטעמים מופלאים

חוגגים עם יענים

הפעילות: בחוות אל היען, חוות יענים בנגב המערבי, מציעים לכם סיור חוויתי בין מכלאות היענים להכרות עם העוף הגדול ביותר על פני כדור הארץ. כמו כן, פינת חי עם מבחר ציפורים, עופות נוי ובעלי חיים נוספים ופי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים