חלום בגליל: חופשה יוקרתית בניחוח כפרי

לוקשיין מושלם, בקתות עץ מעוצבות, בריכת שחיה מול הנוף המרהיב וחווית אירוח מפנקת במיוחד שתשאיר לכם טעם של עוד. חלום בגליל - מתחם נופש למשפחות וזוגות.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 17/03/2021

כל אחד מאתנו יודע מתי הגיע הזמן בשבילו לצאת לחופשה, זה יכול להיות אירוע חגיגי, שיגרה שזקוקה להפוגה או פשוט סתם כי בא לכם גיוון. הגוף מאותת שהוא חייב הפסקה, הנפש חושקת בפינוקים ואתם מוזמנים לפרגן לעצמכם בבריחה האולטימטיבית מהשגרה. אז דמיינו - לוקיישן קסום, והאנשים שאתם אוהבים וכל זה בבקתת עץ עם שיק כפרי, בריכת שחייה מול הנוף הפתוח, סביבה שופעת מסלולי טיול נהדרים ואטרקציות שכיף לחוות.

 חווית אירוח מובטחת - חלום בגליל

חלום בגליל בישוב הפסטורלי גורן הוא מסוג המקומות האלה שיודעים איך להשרות שלווה ולהציע לאורחים מתכונת מנצחת בין אירוח כפרי לסטייל יוקרתי. מדובר בסוויטות זוגיות וסוויטות משפחתיות בעיצוב מסוגנן ומתקני נופש בסטנדרטים גבוהים בסביבה ירוקה ומטופחת להפליא.

לוקשיין ואווירה מושלמים

אווירה כפרית בפרטיות מושלמת

ארבעת הסוויטות של חלום בגליל מגשימות במראה ובתחושה את ההגדרה לעיצוב כפרי שמחובר לטבע - אלה הן בקתות עץ מרווחת (30-40 מ"ר) בגוונים של אדמה ושורשיות. בבקתות מיטה זוגית מאסיבית, פינת אוכל, מטבחון מאובזר היטב, גופי תאורה דקורטיביים. הבקתות כוללות חדר שינה נפרד ובבקתות למשפחות גם קומת גלריה פרטית לילדים. בכל סוויטה ג'קוזי הצופה לחלון פנורמי החושף את הנוף הגלילי במלוא תפארתו.

הבקתה הזוגית, כפרית גם מבחוץ

הבקתה הזוגית

פינוקי ג'קוזי גם בבקתה המשפחתית

מטבחון בבקתה המשפחתית

אם תרצו לנשום אוויר צח, תוכלו לפסוע לעבר המרפסת הפרטית של הבקתה בה שולחנות וכיסאות מסוגננים וליהנות מארוחה או ספר טוב או פשוט להתענג על הבריזה שבאה מבחוץ. אחד היתרונות במתחם הוא שהבקתות מרוחקות זו מזו כך שנשמרת לכם פרטיות מקסימאלית. 

הכי פסטורלי שיש

בריכת שחייה גדולה, חדר אוכל מאובזר

המתחם עצמו של חלום בגליל הוא מרחב פתוח, עטוף בירוק, שופע פינות חמד בהן מורגשת ההקפדה בטיפוח המסור שמשקיעים במקום: מדשאות מבריקות, ספסל נדנדה וערסל לאתנחתא מושלמת, פסלים יפים, מזרקת מים וצמחייה טרופית, תאורת לילה שמאפשרת לכם ליהנות מהסביבה הקסומה גם בשעות החשיכה. בחצר שוכנת בריכת שחייה גדולה פרטית לאורחים בלבד המשקיפה לעבר התפאורה הגלילית המרהיבה ועושה חשק לטבול ולהתרענן במהלך החופשה שוב ושוב. 

ועכשיו, חדש במתחם - הבריכה גם מקורה ומחוממת בימי החורף!

בריכה בעיצוב מרשים מול הנוף הנדיר

 מחוממת בימי החורף

הסעודות המשותפות הן חלק בלתי נפרד מחוויית האירוח: במקום חדר אוכל גדול עד 30 סועדים, מרווח וממוזג, בו גם מסך צפייה עם חיבור לכבלים ומטבח עם כל הציוד הנדרש כגון טוסטר אובן, בר מים, פלטה, פינת קפה ותה ועוד. תוכלו לשבת כאן להתכנסות משפחתית במהלך היום ולסעוד ביחד. 

כל כך הרבה אטרקציות – בחרו את הסגנון שלכם

הישוב גורן בו נוסד חלום בגליל הוא אחד הלוקיישנים האטרקטיביים ביותר בגליל ומכאן תוכלו לזנק לטיולים רגליים, טיולים של נהיגת שטח, רכיבה על אופניים ופעילויות אקסטרים שונות. בישוב עצמו יש מתחם פיינטבול אנרגטי ובאלקוש הסמוכה טרקטורוני אדרנלין מחכים לכם למסע הרפתקני. משפחות ייהנו גם מרכיבה על סוסים בחוות כברי וממוזיאון תפ"ן המסקרן. כדאי לטייל בסביבה בנחל כזיב, שרך ובצת או לעבור מתל אכזיב לראש הנקרה ולהכיר את הנקרות המסתוריות. מכל עבר, מסעדות ובתי קפה וגם מתחמי ספא לחופשה באמת חלומית בגליל שלא מפסיק להפתיע ולרגש כל פעם מחדש. 

 חלום בגליל

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים