אוסנתה: אירוח שמייצר אהבה

מתחם אירוח מעוצב בסגנון אורבני, סוויטות מלאות אהבה עם בריכת זרמים מחוממת מול נופי היער ושפע פינוקים מפתיעים שלא מפסיקים להגיע. אוסנתה - אירוח בוטיק בכפר ורדים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 04/01/2017

יש מקומות שברגע שמגיעים אליהם מרגישים מיד את האהבה שהושקעה בכל פינה, כאילו מישהו נתן את כל כולו כדי לגרום לאורחיו להגיע לפסגת האושר. מתחם האירוח אוסנתה מציע סוויטות בוטיק חלומיות בכפר ורדים הפסטורלי שבגליל המערבי ואוסנת, בעלת המקום הקסום, היא הרוח החיה שיוצרת, עוטפת ומפנקת. הכל כאן הוא לפי חזונה ובהשראת המוטו "במקום שיש אהבה, יש הכל".

עיצוב ומוטו - אוסנתה

אז באוסנתה באמת יש הכל

סוויטות יוקרתיות ומפנקות, בריכת זרמים מחוממת וג'קוזי תחת כיפת השמיים, אפשרות להזמין מגוון עיסוי גוף, סלסלת שף עד פתח הסוויטה ובעצם כל מה שאתם מדמיינים לקבל בחופשה. באוסנתה תיהנו משלל הפתעות וריגושים שביחד הופכים את האירוח למענג מאין כמוהו. וכמובן יחס אישי vip כדי שתרגישו אהובים במיוחד.

בריכת זרמים מחוממת בחצר המתחם

 לאהוב, לפנק, לנשום, לנפוש

שתי סוויטות אקסקלוסיביות ושני חדרי אירוח נעימים שוכנים במתחם האירוח של אוסנתה. הסוויטות המסוגננות מתאימות לזוגות או למשפחות, שוחרי החיים הטובים שלא מתפשרים על איכות ופינוקים. סוויטת חצב מגלמת את המפגש האסתטי בין קלאסיקה ומודרניות, קווים נקיים, צבעוניות בהירה שמשרה שלווה, מיטה זוגית רחבה, ג'קוזי זוגי, מטבח מאובזר היטב ומערכת קולנוע ביתי. גולת הכותרת היא המרפסת הפרטית הפונה אל התפאורה הגלילית המשגעת בה נושמים לריאות את אוויר ההרים ומתענגים על מנגינת ציוצי הציפורים. סוויטת יקינטון היא סוויטה לבנה ורומנטית להפליא עם כל האבזור של סוויטת חצב אך גולת הכותרת היא ג'קוזי ענק במרפסת מקורה מול פארק ירוק כך שכל טבילה היא הנאה צרופה.

סוויטת חצב

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים