מתחמי אירוח לפסח: לחגוג עם כל המשפוחה

וילת נופש מרוהטת עם מטבח מאובזר, מתחם צימרים עם 8 בקתות או סוויטות מרווחות שיתיאמו גם לילדים המתבגרים - מתחמי נופש מושלמים לימי פסח המתקרבים.

writer
שרון שחק תאריך פרסום: 27/02/2017

מי שחשקה נפשו לצאת מעבדות לחירות בפסח ייהנה להחליף את ההכנות הקדחתניות לחג באירוח אקסקלוסיבי. קיימות הרבה מאוד אלטרנטיבות מפנקות לחוגגים שמחפשים ליהנות מחופשה בניחוח אחר. מדובר במתחמים גדולים ומאובזרים היטב המתאימים למשפחות, כוללים שדרוגים רבים מפינת אוכל מסוגננת דרך ג'קוזי ספא ועד בריכת שחייה מול נוף מסנוור. הנה כמה המלצות על מתחמי אירוח לחג – בחרו את המקום המועדף לחגיגה. 

אירוח בוטיק עם שיק

וילה פלורין במנות אשר בגליל המערבי משלבת בין פסטורליה כפרית ובין עיצוב קלאסי אלגנטי. הוילה מתאימה לעד 16 איש וכוללת 5 חדרי שינה, שלוש מתוכם הן סוויטות הנהנות מחצר צמודה ויש גם סלון מרכזי מרווח עם קונסולת משחקים. בוילה מטבח עצום מאובזר היטב במקרר, תנור איטלקי גדול, מכונת אספרסו ועוד. בוילה חצר מטופחת עם בריכת שחייה בנויה אבן המחוממת בחורף, ג'קוזי ספא, פינת ברביקיו והכל באווירה של שלווה ורוגע. 

יתרון בולט: מטבח גדול נהדר ופינת אוכל מרשימה עם שולחן עץ מאסיבי ל-18 סועדים לארוחת ליל סדר בלתי נשכחת.  

מטבח גדול ופינת אוכל מרשימה

לבלות בחוץ ובפנים

הנוף הוא שחקן מרכזי בוילה מקסים שבישוב הכפרי חוסן. וילה רחבת ידיים בסגנון מודרני המתאימה לעד 12 אורחים. כאן תיהנו מסלון מרווח, מטבח מצויד, 3 סוויטות מפנקות המאופיינות בקורות עץ ובטאץ' כפרי. אבל אין ספק שגולת הכותרת של המקום הוא המתחם החיצוני הכולל מרפסת גבוהה עם ג'קוזי ספא, חדר סאונה פרטי, בריכת שחייה מחוממת בעונה ושלל פינות ישיבה לצד פינת מנגל ושולחן פינג פונג. 

יתרון בולט: החצר הענקית המשתרעת על שטח של כ-700 מטרים עם בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, מיטות שיזוף, ספות מול הנוף ההררי הכובש ביופיו. 

החצר הענקית היא היתרון הבולט של המקום

קרוב לאילת אך רחוק מההמולה

למרגלות הרי תמנע, בסביבה מדברית עם תפאורה בראשיתית, מחכה לכם וילה סלין. וילת נופש יוקרתית בבאר אורה המשתרעת על חצי דונם ומתאימה לעד 14 נופשים. הוילה כוללת 3 סוויטות גדולות וחדר אירוח נוסף, סלון רחב עם נוף ומטבח מפואר כולל כיסאות בר ופינת אוכל גדולה. המתחם החיצוני של הוילה מציע בריכת שחייה מחוממת בחורף, מיטות שיזוף, פינת ברביקיו, סנוקר בחצר מטופחת עשירה בצמחייה.

יתרון בולט: הוילה ממוקמת כעשר דקות נסיעה מאילת ומציעה אפשרות ליהנות מאירוח יוקרתי באווירה שלווה עם קרבה לעיר הנופש שופעת האטרקציות ולמסלולי הטיול היפים של הערבה.

קרוב לאילת אך רחוק מההמולה

נופש מול הים

רוצים ליהנות מחופשה חלומית מול הים? הגעתם לוילה הנכונה. וילה על הים בנהריה היא וילה ענקית מתפרשת על שני מפלסים ומתאימה לעד 17 אורחים. היא כוללת 5 חדרי שינה מעוצבים ובגוונים רגועים, סלון גדול ופינת אוכל המשקיפה לעבר הים, מטבח גדול מאובזר בכל מה שצריך לבישול ולאירוח ועטופה בחצר מטופחת להפליא עם פינות ישיבה נעימות. 

יתרון בולט: הקרבה לחופי הים היפים של נהריה והגליל ופינת האוכל המשפחתית מוקפת חלונות זכוכית מול הים לסעודת חג באווירה קסומה. 

להשקיף אל עבר הים

פסח למרגלות הגלבוע

רוצים לחגוג ביחד אבל ליהנות גם מזמן איכות לחוד? אחוזת הסתיו למרגלות הגלבוע כוללת 6 בקתות עץ מסוגננות לזוגות ולמשפחות במתחם יפהפה עטוף בירוק. הבקתות חולקות

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים