צימר אותנטי: 5 מקומות מומלצים לאירוח דרוזי

הסגנון, התרבות, האווירה והאוכל יספרו את הסיפור כולו. אירוח דרוזי אותנטי באווירה עטופה במסורת ואהבה. קבלו המלצה על 5 צימרים בכפרים היפיפיים של הצפון.

writer
שרון שחק תאריך פרסום: 14/03/2017

מי שחשקה נפשו בחוויית אירוח אותנטית, ישמח לגלות את סגנון האירוח הדרוזי המחבק ששופע מטעמים מסורתיים, תה ריחני, סיפורים על תרבות מרתקת והכל באווירה עוטפת. בכפרים הדרוזיים היפים, דלית אל כרמל, עספיא, ג'וליס ובית ג'אן, תיהנו מהכנסת אורחים חמה לצד מסלולי טיול, נוף עוצר נשימה, אטרקציות לכל המשפחה. לפניכם המלצה על חמישה מקומות לאירוח דרוזי אותנטי במיטבו. 

מתפנקים בדלית אל כרמל

מעוניינים לנפוש ליד השוק הססגוני של דלית אל כרמל וליהנות ממגוון פינוקים? הדקל והפקאן הוא מתחם אירוח מושקע עם בריכת שחייה בישוב הדרוזי הגדול בארץ. כאן מחכות לכם סוויטות אקסקלוסיביות עם חדר שינה מהודר, סלון גדול ו 4 יחידות מאובזרות היטב, כולל מטבחון. וילת הנופש במתחם מונה 2 חדרי שינה עם ג'קוזי בחדר ההורים. בחצר מטופחת, שופעת צמחייה, תיהנו מזמן איכות בבריכת שחייה, ג'קוזי ספא , שולחן ביליארד.

גולת הכותרת ארוחת הבוקר הדרוזית שופעת המטעמים המסורתיים של פואד ואלמאז. תענוג אמתי לחיך. 

הדקל והפקאן

תנו לשמש לעלות

אווירה כפרית נעימה תקבל את פניכם בבקתות השמש בעספיא הפונות לנוף מרהיב. מדובר ב 2 בקתות עץ מרווחות המעוצבות ברוך רומנטי,באחת מהן שני חדרי שינה והשנייה מחולקת לחדר זוגי ולגלריית שינה. כל בקתה מעוצבת בקווים אלגנטיים נקיים ומאובזרת היטב, כולל ג'קוזי מפנק. במתחם האירוח המשותף מול הנוף הירוק, תגלו בריכת שחייה, פינות ישיבה נעימות, פינת מנגל, שולחן פינג פונג, כדורגל ומרבדי דשא המשלימים את התפאורה הפסטורלית.

ניתן לשדרג את החוויה גם בהזמנת עיסויי גוף, קישוט הבקתות ובארוחות עשירות בסגנון דרוזי אותנטי.

העיצוב באוויר נעימה ורכה

הנוף המרהיב מבקתות השמש

כשנוף פנוראמי מתמזג עם חוויה קולינרית

הנוף המהפנט הוא שחקן מרכזי בבקתות עץ בין העננים אשר בבית ג'אן. המיקום, כ-1050 מטר מעל פני הים, מאפשר לתפאורה המרהיבה לככב ולאורחים ליהנות מנוף פנוראמי עוצר נשימה של ארבעה כיווני אוויר: הכנרת, הרי הירדן , הר הלבנון והחרמון. 

המתחם כולל בקתות עץ אינטימיות המחולקות לשני חדרים ויחידה משפחתית נוספת בת שלושה חדרי שינה. הבקתות עוצבו בהשראת סגנון כפרי מעודן ומציעים מרפסת פרטית המחברת כל בקתה לחצר ממנה נשקף הנוף ממנו לא תדעו שובע. החצר עצמה מטופחת מאוד, שופעת פינות חמד, ערסלים וכיסאות לישיבה תחת כיפת השמיים.

במתחם מסעדה דרוזית חדשה המבוססת על מטעמי העדה האהובים כמו, סיניית חציל ממולאת, מק'לובה, טאבולה, בקלאוות – חגיגה גסטרונומית בלתי נשכחת. 

מתחם מטופח במיקום גבוה

 חוויה דרוזית בלב המטע 

ארבעת הסוויטות המעוצבות של הבית במטע בג'וליס אשר בגליל טובלות בירוק ומעוצבות עד הפרט האחרון. סוויטת אבן מפנקת המחולקת לשני חדרי אירוח, ישנה גם סוויטה מלכותית רחבת ידיים הכוללת מתחם ג'קוזי פרטי וסוויטות משפחתיות המאובזרות ובעלות עיצוב מזמין. בחצר הציורית  תמצאו בריכת שחייה הפונה לנופי הגליל וכן, עמדת ברביקיו ומיטות שיזוף. המקום כולל גם מטבח משותף בו מוגשות ארוחות בוקר בתוספת תשלום על פי מיטב המסורת הדרוזית וקיימת אפשרות גם לאירועים קבוצתיים וארוחות ערב אותנטיות.

אל תפספסו בעת החופשה את המוזיאון למורשת הדרוזית בג'וליס המפליא לתאר את סיפורה המסקרן של העדה. 

מתחם אירוח הטובל בסביבה ירוקה

אירוח בניחוח אחר

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים