יאניביצ'י: פנינה קולינארית בלב המושב

עיצוב מודרני עם נגיעות פסטורליות, מטבח פיוז'ן מגוון עם תפריט עשיר ומדוייק, סדנאות אוכל, שף שיוצא מהקופסא ומיקום, אוי המיקום... מסעדת יאניביצ'י - אתם חייבים את זה לעצמכם.

writer
שרון שחק תאריך פרסום: 16/05/2017

הצפון הפך כבר מזמן לממלכה קולינרית גדושת מסעדות כפריות לצד מסעדות גורמה, שווקים תוססים, בתי קפה אופנתיים. כשפוסעים פנימה אל מסעדת השף יאניביצ'י בבוסתן הגליל (במיקום האטרקטיבי בין עכו לנהריה), אי אפשר להאמין שהמבנה העתיק היה פעם המחלבה של המושב.

החלל האינטימי מעוצב בקווים מודרניים נקיים טובל בירוק פסטורלי של עצי האקליפטוס העבותים והזכר היחיד שנשאר לגלגול הקודם הוא שם המסעדה, שקרויה על החלבן ההונגרי המיתולוגי של המושב - יניבצ'י שנפטר כבר לפני 35 שנה אך דמותו וסיפורו מפיחים חיים בין כותלי המסעדה. זו גם מקושטת בתמונות נוסטלגיות של מייסדי המושב אך כאן נגמר העבר ובהווה מדובר במסעדה שמשלבת בין הרוח הכפרית למודרניות עכשווית. 

יאניביצ'י, מתחם מעוצב ונעים

המקום, הסטייל, האווירה והריחות

היום יאניביצ'י היא מסעדת פיוז'ן בסטנדרט גבוה שמבטאת בתפריט שלה מיקס בין אוכל איטלקי, צרפתי, ערבי וישראלי, ביסטרו אופנתי שבעיצובו משרה נינוחות רבה על הסועדים, תושבי האזור ונופשים רבים שמתארחים בצימרים בסביבה השופעת  אתרי אירוח או מטיילים שמחפשים סעודה משובחת לסיום יום קסום בחיק הטבע. המסעדה מחולקת לשני אזורים: המתחם הפנימי הכולל בר מעץ וגלריה עם ספות מפנקות, חלונות פנורמיים ומרפסת דק מרווחת המכניסה את המתמזגת עם התפאורה הגלילית הרומנטית. 

את המסעדה מוביל השף עידן רקיר, לשעבר מחניודה והוא זה שיצר תמהיל מגוון של ארוחות ערב עשירות, עסקיות משתלמות וגם בשישי מוגש כאן בראנץ' מושקע במיוחד.

נגיעות עולם

מנות מעוצבות ומעוררות חושים

בשרים, דגים, פסטות, ירקות ועוד

התפריט של המסעדה קולע לכל טעם - מגוון מנות בשריות עסיסיות, דגים טריים, פסטות טובות. בין המנות, ניתן למצוא פילה בקר, קדירת ציידים המבוססת על שוק טלה בבישול ארוך של בירה וירקות שורש, סלופי יאניביצ'י שהוא נתח קצבים בבישול ארוך, ניוקי סינטה ועוד. 

נתח בשר איכותי ביניביצ'י

חובבי הדגים יגלו דג טרי מהבוקר אפוי בתנור בחמאת לימונים, יין לבן, שום, צ'ילי, ארטישוק, כרישה, שומר, תרד המוגש עם פירה קלאסי ומי שאוהב פסטות יוכל ללכת על לינגוויני אולי אולי או לינגוויני קרבונרה. למנות ראשונות מוצעות מנות דוגמת סביצ'ה, שקדי טלה, חזה ברווז, טרטר פילה בקר ועוד וגם סיום הארוחה גדוש הפתעות מתוקות נבחרת קינוחים הכוללת מנות יצירתיות כמו "צרחות בקאריבים" שהיא מנה מענגת המשדכת בין קרם בננה, קראנץ' שוקולד ואגוזי לוז, מוס וניל, בננות מקורמלות, מרנג בננה, קרמל מלוח, קראמבל קקאו ופרפה בננה או "עץ התות" שהוא ג'לי תות, בראוניז שוקולד חלב, קרם גבינה, סמיפרדו וניל, קראמבל שוקולד לבן, טראפלס פיסטוק, קולי תות ותותים טריים. 

דיוק. זה שם המשחק

צהריים באמצ"ש ? עסקיות שוות 

העסקאות של יאניביצ'י מוצעות בימים ראשון, רביעי וחמישי במחיר אחיד של 82 ש"ח לעסקית הכוללת מנה ראשונה לבחירה, עיקרית, לימונדה ומלווה בלחם ומטבלים ואם תרצו להשיק את סוף השבוע בבראנץ' מפרגן לחיך תגיעו למסעדה בין השעות 11:00-16:00 ותיהנו ממנות כמו ברבוניות מטוגנות טריות מהבוקר עם סלט ציזיקי רענן, טרטר פילה בקר או סביצ'ה של הים או שקשוקה ציידים ועוד. המסעדה מציעה גם תפריט יינות עשיר עם יינות נבחרים מיקבים ייחודיים כמו יקב שטרן, לינדסמן ויינות מניו זילנד.

ספיישלים וסדנאות אוכל

חוויה גסטרונומית מרתקת מחכה לכם בבית האוכל של יאניביצ'י בניצוחו של השף עידן רקיר. מגוון סדנאות קונספט מלהיבות ללימוד טכניקות בישול מעניינות, שימוש בחומרי גלם טריים ועונתיים שגדלים בגינת הסטודיו ועוד הפתעות לפודיס ולמי שמחפשים לתבל את החופשה בסדנת בישול.

סדנאות לאתר הבית 053-9425117

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים