חופשות אקסטרים – ג'יפים, טרקטורנים, ועוד...

מתכננים חופשה ייחודית? בדקו אילו פעילויות יש באזור, קצת אקסטרים בין ארוחה לארוחה יוסיף הרבה הנאה. האפשרויות מגוונות, החל מרכיבה על סוסים, דרך טיולי ג'יפים או טרקטורונים וכלה בפעילויות אקסטרים אמיתיות – כמו צניחה, טיפוס על מצוקים ועוד...

writer
יולי יניר תאריך פרסום: 07/01/2009

איך לתכנן חופשת אקסטרים מושלמת?

אחד הרכיבים הכי חשובים בכל חופשה, בייחוד עבור נופשים "פעילים" שזקוקים לקצת אקסטרים בים מסאג' לארוחה, הוא הפעילויות הספורטיביות באזור. בקיץ, חובבי חופשות אקסטרים רבים נהנים ממקומות בהם ניתן להינות מספורט מים, גלישה, צלילה, בריכות וכיו"ב. אך גם בחורף יש מספר פעילויות מהנות במיוחד לחובבי חופשות קסטרים.


טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים, טיפוס מצוקים, מצנחיי רחיפה, צלילה וסקי הם רק חלק קטן מהאפשרויות המזומנות לכם בטיול ובחופשה. נופש בבתי מלון או צימרים לא חייב להתבסס על מנוחה, תוכלו לשלב בו מגוון פעילויות מהנות שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת.
בעשור האחרון התפתחה מאוד תרבות הנופש בארצנו. הלינה הכפרית והצימרים שצמחו כמו פטריות לאחר הגשם, תחילה בצפון ומאוחר יותר לאורכה ולרוחבה של הארץ. אחת הסיבות לכך שנופש בצימרים הפך כל כך פופולארי, היא האפשרות לשלב בחופשה טיולים בחיק הטבע, אטרקציות וספורט אקסטרים.


פעילויות האקסטרים המוצעות במקומות שונים בארץ מתאימות לרמות שונות, לגלאים שונים ולכל דורש. ישנם מסלולי טיול רבים המותאמים לכל המשפחה, טיולי סוסים המיועדים לילדים בגילאי שמונה ומעלה ואפילו טיולי טרקטורונים בטומקארים ובריינג'ר המאפשרים התקנה של כיסא לתינוק.


בטיולים תוכלו לגלות את פינותיו הקסומות של חיק הטבע, לטייל לאורך שמורות ולצידם של נחלים ומפלים שוצפים, לצפות בבעלי חיים שונים, להביט על נופי הארץ ממרומי מצנח רחיפה ולהשתתף בפעילויות אקסטרים אחרות המשלבות בין טבע ובין אדרנלין.  


שלושת הענפים הפופולאריים ביותר בתחום האקסטרים הם, כמובן: טיולי הג'יפים המסעירים המתקיימים כמעט בכל פינה בארץ. הטיולים מותאמים לאוכלוסיות שונות ומשלבים אטרקציות אמיתיות כמו טיולי לילה וארוחות שטח; טיולי הטרקטורונים זכו לתחייה מחודשת בשלוש שנים האחרונות. גם בתחום זה ישנו מגוון רחב של טיולים בדרגות קושי משתנות; היום גם בישראל ישנן חוות סוסים רבות המאפשרות יציאה לטיולי רכיבה בחיק הטבע. ישנם טיולים לקבוצות, למשפחות, ליחידים ואפילו טיולים רומנטיים. רכיבה בשעת השקיעה לאורך חופי הים היא אחת הפעילויות המומלצות ביותר.


המלצה חמה אקסטרים

טיולי אופנים - תחום הרכיבה על אופניים צבר תאוצה רבה בשנים האחרונות ורבים מאוד נשבו בקסמיו. אין כמו טיול אופניים בשבילי ארצנו כדי ליהנות, להתרענן ולהחליף את המולת העיר הסואנת בשלוות הטבע, בקולות הציפורים ובחורש הירוק. היום ישנן לא מעט חברות המציעות טיולי אופנים באזורי הארץ שונים. ישנם טיולי אופניים רומנטיים לזוגות, ימי כיף לקבוצות, טיולי אופניים למשפחות, טיולי אופניים בהרים או ביערות, טיולי אופניים בשילוב רכיבה על סוסים, לימוד והדרכת רכיבה, ארוחות בחיק הטבע וגם שירותי השכרת אופניים לאלו המעדיפים לטייל לבד.


צלילה - בארץ ישנם אתריי צלילה לא מעטים כשהפופולארי שבהם נמצא, כמובן, בעיר אילת. את החופשה באילת אפשר לשלב בחוויית צלילה לכל המשפחה. הנופים התת - ימיים של אילת הם מהמרשימים בארץ ואפילו בעולם. מזג האוויר באילת והמים הצלולים מאפשרים ליהנות מחוויית צלילה לא רק בעונות הקיץ החמות אלא גם בתקופות הקרירות יותר. במועדוניי הצלילה השונים בעיר ניתן ליהנות מחוויית צלילה חד-פעמית גם אם אינכם בעלי ניסיון, להצטרף לקורס צלילה ולהשתתף בטיולים תת-מימיים מרתקים. הצלילה מתאימה גם לילדים מגיל שמונה ומעלה.


למידע על אפשרויות אטרקטיביות לטיולים, לחץ כאן: מסלולי טיול

אולי יעניין אתכם גם

מדורים