כן זה בארץ: צימרים עם נוף מרהיב

כשתגיעו אל המקומות האלה לא תרצו לעזוב. השלווה מסביב והנופים המרתקים מייצרים חוויה חד פעמית שתנתק אתכם מהשגרה וזו הבטחה. קבלו את ההמלצות שלנו לצימרים עם הנוף הכי מרהיב והכי מקומי

writer
שירה דרורי תאריך פרסום: 28/11/2018

מי לא אוהב נופים עוצרי נשימה? מחפש להחליף את הרקע המוכר במשהו מרענן וקסום שטרם נראה מהחלון? לצאת מהסוויטה לים כובש עם שקיעות רומנטיות או למדבר הפתוח, להרים ירוקים ולחוות את היופי הטבעי בשיא הדרו. צימרים עם נוף בארץ משקיפים לתפאורה מהפנטת זרועה בנקודות תצפית מסנוורות ויעניקו לכם את האווירה המבוקשת והכל מבלי לצאת מגבולות המדינה. נופים שטרם ראיתם וברגע שראיתם תשמחו לראות שוב ושוב...

אמירים: קו ראשון לנוף

יש נופים שעולים על כל דמיון כמו זה של נוף 10 באמירים. בקתות וסוויטות מבודדות המשלבות בין ניחוח כפרי למודרני וגולת הכותרת בכל בקתה – נוף פנוראמי מהג'קוזי ומהמרפסת הפתוחה ישירות לכנרת המתמזגת יחד עם מצוק הארבל. תחושת אינטימיות ופרטיות לכל מי שמחפש שקט ושלווה עם שלל פינוקים 

חשוב לדעת: יש גם פנטהאוז ייחודי שמציע את הנוף הטוב ביותר גבוה מכולם, כולל שני חדרי שינה וסלון מפנק.

נוף 10 באמירים

אוהבים ירוק? זה בשבילכם

הנוף הגלילי המרהיב הוא רק תירוץ להגיע להתארח ביחידות אהבה בירוק ביישוב אמירים. מגוון סגנונות אירוח מובילים לפי בחירתכם: סוויטות יוקרתיות בעיצובים קלאסיים, צימרים רחבי ידיים וביתני אהבה לזוגות מאובזרים היטב ואפילו סוויטה עם בריכת שחייה פרטית וג'קוזי זרמים. את כל אלה עוטפת חצר מטופחת שתחבר אתכם לטבע בחוץ. 

חשוב לדעת: קיימת אפשרות לשדרג בארוחת בוקר עשירה ועיסויים עד לחדר. 

אהבה בירוק באמירים

נוף חלומי וזה אמיתי

יש מקומות שכבר שמגיעים אליהם מבינים שמדובר באוצר. כזה הוא רום 1125, שממוקם ביישוב נמרוד כ-1125 מטרים מעל פני הים. הבקתות הקסומות ממוקמות בקצה היישוב וכוללות חדר הורים עם ג'קוזי מפנק הצופה אל הנוף הפתוח, קומת גלריה, שתי מרפסות מהן תיהנו מהמיטב של רמת הגולן. בקיץ עומדת לרשותכם גם בריכת שחייה מרעננת להשלמת החוויה.

חשוב לדעת: אם רוכשים ציור מהגלריה המרשימה של בעל הצימר דיאגו נהנים מהנחה של כ-50% מעלות האירוח בצימר.

לכל הצימרים באמירים עם הנוף המדהים

רום 1125

מהכנרת ועד החרמון

אין כמו להתארח בווילה מפוארת הצופה לנוף משגע מהחרמון ועד הכנרת. וילה אקווה בוטיק היא פנינה בגליל העליון, בנוף כנרת, המשלבת עיצוב מודרני יוקרתי המשתרע על פני 2 מפלסים וכוללת גם בריכת שחייה, ג'קוזי ספא, פינות אתנחתא ומשחק ועוד הנאות וריגושים למבקרים ו-5 סוויטות שתוכלו לחלוק עם האהובים עליכם ביותר שאוהבים נוף משובח ואירוח יוקרתי ממש כמוכם. 

חשוב לדעת: הווילה במיקום אטרקטיבי ביותר, כ-20 דקות בלבד מהכנרת וכ-30 דקות מהחרמון. ניתן לשדרג את ההנאה בהזמנה מראש ובתוספת תשלום עם שף פרטי, סדנת צחוק ואפילו הפעלות לילדים.

אקווה בוטיק

אירוח בוטיק על פסגת הר כנען

במקום הגבוה ביותר בצפת, באווירה של פרובאנס, מחכה לכם וילה גליליי מלון בוטיק מענג בהר כנען. יש כאן את כל החומרים הדרושים לחופשה של החיים הטובים: בריכת שחייה עונתית, סוויטות אבן בסגנון אצילי, ספא עם תפריט טיפולים עשיר להפליא, מסעדת גורמה משובחת והכל בשיק צרפתי מעודן שמביא את אירופה לכאן. 

חשוב לדעת: המלון מארח ילדים בחודשי יולי אוגוסט ובחגי ישראל בלבד כך שתוכלו ליהנות גם מאירוח למבוגרים במשך השנה.

מלון בוטיק וילה גליליי

נוף לכנרת, עיצוב בינלאומי

קאמי הוא מלון בוטיק השוכן בגובה 680 מטר מעל פני הים מול נוף לכנרת ולהר ארבל, כולל סוויטות שכל אחת מהן מעוצבת לפי תרבות ואזור אחר בעולם כמו יוון, תאילנד, מרוקו, מקסיקו וצרפת. האורחים נהנים מג'קוזי גדול, בריכת שחייה מחוממת הפונה לכנרת, מרפסת נוף ומתחם ספא. 

חשוב לדעת: מגישים ארוחות בוקר טבעוניות בתוספת שלום וכיבוד טבעוני בכל שעות היום. 

קאמי

בוטיק בלב המדבר

מי שמחפש תפאורה בראשיתית של נוף שמיימי ואירוח מבודד ימצא את מבוקשו בארץ הערבה, סוויטות בקצה היישוב צוקים אשר בערבה. לכל סוויטה בריכת טבילה מפסיפס אבן המחוממת בחורף ומוצלת בעונה החמה, מרפסת החשופה לשמי הלילה ולכוכבים המנצנצים, ניתן לבחור בין סוויטות המשקיפות לעבר שמורת נחל עשוש או אל הרי אדום וליהנות ממטעמיה של מסעדה מעוטרת בוסתן. 

חשוב לדעת: ניתן להזמין מראש טיפולי גוף כמו עיסוי שוודי, רפלקסולוגיה, שיאצו וטיפול רקמות עמוק.

ארץ ערבה

מתמזגים עם הטבע

במיקום מבודד ביישוב שתולה תגלו 12 בקתות ספא יוקרתיות העונות לשם "שילובים בטבע". הן נסתרות בתוך סבך של חורש טבעי, מציעות את מיטב הפינוקים כמו ג'קוזי ספא וסאונה ומרפסת רחבת ידיים עם פינות ישיבה מרגיעות. הנוף הפסטורלי של הגליל המערבי עוטף מכל הכיוונים ויש גם בריכת שחייה בנויה הצופה לתפאורה הגלילית המשובחת.

חשוב לדעת: במתחם נפרד יש גם וילת אירוח אקסקלוסיבית עם 5 חדרים ונוף לבריכה. 

שילובים בטבע

ליהנות מול הנוף

התפאורה הגלילית שנשקפת מוילה קרולינה במושב שתולה מרוממת את הנפש. זוהי ווילה מודרנית בסטנדרט גבוה עם 5 חדרי שינה מאובזרים היטב, סלון ומטבח מצויד עד הפרט האחרון ובריכה מחוממת ומקורה בחורף, חצר מטופחת וירוקה והכל מרחק קצר מנהריה, ראש הנקרה ומקומות אטרקטיביים בצפון. 

חשוב לדעת: בוילה מחכים לכם כיבודים כמו בקבוק יין ופירות העונה ואפשר להזמין בתוספת תשלום ומראש שלל עיסויים וטיפולי ספא מרגיעים. 

וילה קרולינה

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים