רעיונות לפעילויות עם ילדים בבית - ימי הקורונה

לא במקרה הזה! הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים ולא מתוכננים, אך עם חשיבה חיובית ויצירתיות תוכלו להפוך את התקופה הזו לזמן איכות משפחתי שבסיומו אנחנו והילדים נזכור את הקורונה כחוויה משפחתית. להלן כמה רעיונות שיעזרו לכם לעבור את התקופה הזו בשלום.

writer
גלית וולף תאריך פרסום: 26/03/2020

משבר הקורונה והשעות שנכפות על כולנו לשבת עם הילדים בבית מזמנות רגעים של שעמום ומתח אבל גם מזמנות הזדמנויות. בחופש הגדול ותקופות החגים אנחנו מארגנים טבלאות עם לו"ז מתוקתק של טיולים, אטרקציות, קייטנות, משמרות אצל סבא וסבתא ועוד. 

זה הזמן להיזכר בחוויות משותפות ולהסתכל בתמונות משפחתיות / מצגות של טיולים בארץ ובחו"ל. אפשר ואפילו רצוי בתקופה זו לשתף את הילדים ולחשוב על הטיול הבא. ניתן להיעזר במסלולי טיולים (להכניס קישור) וללון בסביבתם ( להכניס קישור) המותאמים לכל המשפחה  שיגיעו "ביום שאחרי".  העיקר שמצאנו סיבה לתכנן את החופשה הבאה 

אוהל בתוך הבית - אושר גדול! אפשר להוסיף שמיכות, מזרונים, פנסים, כריות, כיבוד, משחקי קלפים, ספרים ופשוט עוברים לגור באוהל לכמה שעות.

מסיבת ריקודים – הילדים בוחרים את המוזיקה מחשיכים את הבית מדליקים פנסים ופשוט רוקדים ומשתוללים.

אופים ביחד -  כיף ללוש בצק ולאפות עוגיות צורניות יחד עם הילדים, אם יש סוכריות צבעוניות קטנטנות אפשר לפזר למעלה ולאכול בכיף.

וגם מכינים בצק משחק - שמחזיק לשבוע ימים.

בתך קערה שמים :  2 כוסות מלח + 2 כוסות קמח + 2 כוסות מים + צבע מאכל לשים היטב ומשחקים ונהנים.

מבשלים ואופים יחד עם הילדים

 

השף הצעיר - הכנת פיצה על פיתה, פנקייקים, כדורי שוקולד בציפויים שונים, עוגיות חמאה, עוגת ביסקוויטים או כל דבר שעולה בראשכם העיקר להעביר את הזמן ובכיף.

מכינים פנקייק

 

שעת כושר – ביוטיוב ניתן למצוא הרבה  סרטוני התעמלויות ועל פי בקשת הילדים  בחרו את הסוג ההתעמלות  התחילו לקפוץ, להימתח, לעשות יוגה העיקר שנזוז.

 

 אימון כושר לכל המשפחה

 

החקלאי הצעיר – אין כמו לגדל ירק בבית פעילות מהנה לכל המשפחה!

מה אפשר לגדל? כרישה, בצל ירוק ופטרוזיליה: ממקמים את החלק התחתון (הלבן) של הירק (שיכול להיות כזה שקניתם ולא השתמשתם בו, או הסוף שלו ששמרתם בצד) בתוך כלי עם מים – זה יכול להיות כוס, צנצנת, או כל כלי אחר שהירק יישב בו בנוחות. החלק העליון של הצמח צריך לבלוט מעל המים. מניחים במקום מואר ומחליפים מים פעם בשבוע.

מגדלים ירקות עם הילדים

המדען הצעיר – הר געש מתפרץ 

לוקחים כוס שמים בתוך קערה בכיור מוסיפים מעט חומץ, כמה טיפות נוזל כלים ולבסוף את המרכיב הסודי מעט אבקת סודה והנה יש לנו הר געש.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים