צימרים זולים - חופשה נהדרת במחיר לכל כיס

חולמים לצאת לחופשה אבל לא רוצים למשכן את הבית? לא הכל אבוד. בארץ מגוון צימרים זולים ואתרי נופש שמציעים חוויות נהדרות וחופשות מפנקות בעלויות לא גבוהות. לפניכם המדריך המלא לחסכנים...

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 13/01/2009

חופשה בצימרים המפוארים והיקרים, כרוכה בעלויות גבוהות - בין השאר בגלל העיצוב הייחודי שלהם. אולם, כל מי שנפש בצימרים יודע שלרוב החלק הויזואלי האטרקטיבי ביותר באתרי אירוח כפרי הוא הנוף הפסטוראלי. ניתן למצוא מגוון צימרים זולים הממוקמים בחלקות ארץ מדהימות עם נופים מרהיבים וליהנות מאווירה נעימה במיוחד, כמו מלון ארזים במטולה.
מהר מאוד תגלו שערסל על מרפסת עץ קטנה, עם נוף להרים, אוויר צלול וריח של פריחה – שווה יותר מכל מיטת קינג סייז עם מסגרת אפריון.

צימר החווה של אדם

טיולים, אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה
בייחוד כאשר מדובר בנופשים "פעילים", משפחות המעוניינות לשלב בחופשה טיולים ואטרקציות או חובבי טבע שלא מתכוונים לבלות את החופשה בין 4 קירות – מקום הלינה עצמו פחות חשוב ממה שיש סביבו.
מומלץ לבדוק אילו מסלולי טיול ואטרקציות יש בסמוך לאזור בו אתם מתכננים לנפוש. צימרים זולים יש בכל הארץ, גם ליד אתרי התיירות האטרקטיביים ביותר: צימרים זולים ליד הכנרת, במורדות הר החרמון, בלב נופיי הגולן, מול הרי יהודה או בכל מקום אחר שתבחרו. רבים ממקומות הלינה סמוכים לאתרים בהם גם פעילויות ספורט שונות: טיולי טרקטורונים, טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, גלישת רוח ועוד.

טרקטורוני כלנית במושב כלנית

על מה לא לוותר גם בצימרים זולים?
המטבח הוא מרכיב חשוב מאוד במקום לינה זול, שכן אחד מיתרונותיה של השהות בצימר זול הוא האפשרות לבשל ולאכול במקום. בסמוך למרבית ממקומות הלינה הזולים תוכלו לרוב ליהנות ממגוון רחב של מסעדות אך אם אתם רוצים לחסוך, יש להניח כי לא תרבו לאכול בחוץ, ולכן, חשוב מאוד שיהיה במקום מטבח מאובזר. בחלק מהמקומות, תוכלו אף לעשות ברביקיו בחצר הצימר.


במרבית ממקומות הלינה הזולים תוכלו אף ליהנות מארוחת בוקר בריאה, טעימה ומזינה הכלולה כבר בתשלום. ארוחות הבוקר המוגשות הן עשירות וכוללות לרוב לחם ריחני וטרי, ריבות ביתיות, גבינות, חלב עשיר וסמיך מהמשק ועוד הפתעות טעימות. בדקו האם ארוחת הבוקר מוגשת עד החדר או בחדר אוכל מרכזי ביחד עם כל האורחים שבמקום.

צימר בקצה היער - ארוחת הבוקר

חופשה לקבוצות ולצעירים

צימרים זולים מאוד מתאימים לצעירים ולקבוצות, שרואים בנופש חוויה חברתית ופחות מחפשים את הג'קוזי, הספא והפאר. צימר החווה של אדם באליעד מציע פתרון זול ואטרקטיבי לזוגות צעירים,  בחלק מהמקומות תוכלו למצוא צימרים המתאימים לאירוח מספר רב של אנשים ולא רק זוגות. מטבע הדברים עלות השהות שתתחלק בין מספר אנשים - תהיה זולה בהרבה.
מומלץ לתאם את כל הפרטים מול בעלי המקום, קבוצות גדולות של מבקרים לרוב יוצרות לא מעט רעש ו"דרישות מיוחדות". תיאום מראש יחסוך הרבה אי נעימות ואי נוחות שעלולה להרוס את החופשה ולהרגיז את בעלי המקום והנופשים האחרים.

בעונה זו של השנה, אחד האזורים המומלצים ביותר לנופש וטיולים הוא הצפון הירוק.

הבריכה הקיבוץ מזרע

צימרים זולים המופיעים בכתבה:

אולי יעניין אתכם גם

מדורים