המדריך לחופשה עם בריכה פרטית

השילוב בין חופשה ובריכה מעלה באופן מיידי אימג' של יוקרה וחיים טובים: שוכבים לצד הבריכה עם מרגריטה קפואה, פלטת פירות (או וודקה רדבול אם אתם מתעקשים), אבל... פעמים רבות חופשה עם בריכה תסתבר כלא כזאת יוקרתית כמו דמיינו בעיקר בעונות שיא הביקוש בהן הבריכות מתמלאות ילדים,מתנפחים ועוד דברים שיכולים לבוא לנו קצת פחות טוב...

writer
אליסה גיטניק תאריך פרסום: 14/06/2021

 צימרים עם בריכה פרטית

אז באיזו דרך תוכלו להגשים את פנטזיית הבריכה המושלמת? הפתרון מאוד פשוט- בריכה פרטית לשימושכם הבלעדי. יש מצב שזה יעלה לכם טיפה יותר, אבל תאמינו לנו שאם אתם מחפשים לוקסוס ופרטיות בריכה פרטית היא הפתרון המושלם בשבילכם.אם התגבשה ההחלטה ואתם הולכים על חופשה עם בריכה פרטית, הנה כמה טיפים של בעלי ניסיון שכדאי לחשוב עליהם לפני שאתם סוגרים את החופשה החלומית בצימר, וילה או סוויטה רומנטית עם בריכה פרטית: 

 

קודם כל מה מספר הנופשים? במידה ואתם יוצאים לחופשה זוגית כדאי לכם לסנן את החיפושים לפי סוויטות או צימרים עם בריכה פרטית שמיועדים בעיקר לזוגות. סוג זה של נופש מתאים גם לזוגות דתיים ושומרי מסורת. במידה ואתם יוצאים לנופש משפחתי עם יותר משלושה ילדים, נופש של משפחה מורחבת או חופשה של כמה משפחות של חברים כדאי לכם לסנן את החיפוש לפי וילות עם בריכה פרטית או מתחמים שלמים שניתן לשריין מספר צימרים במתחם ובצורה זאת הבריכה של המתחם תשמש כבריכה פרטית עבור קבוצת החברים או המשפחה שיוצאת לנפוש.

 

עוד מאפיין חשוב ואפילו נחמד של בריכה פרטית שכדאי לקחת בחשבון עוד בשלב התכנון הוא מיקום החופשה: אם אתם יוצאים לחופשה בצימרים בצפון עם בריכה פרטית, וילה בצפון בדרום או במרכז הארץ רוב הסיכויים שהבריכה שתמצאו תהיה בריכה גדולה ומגודרת, מוקפת ירוק, פינת מנגל ומיטות שיזוף. ישנם צימרים ומתמחי אירוח בצפון, בדרום ובאזור ירושלים שדוגלים באירוח אקולוגי ומציעים בריכה לא סטנדרטית, אשר בד"כ מעוצבת בצורה מיוחדת וסביבה צמחים טבעיים שאחראים לניקוי וטיהור המים. בריכות מסוג זה מעניקות חוויה יחידות בלב מדבר, בפינות מיוחדות בצפון הארץ או אל מול נופי הרי יהודה. 

 

כדי לעזור לכם לבחור את החופשה המושלמת עבורכם עם בריכה פרטית, הנה 5 מקומות אירוח שונים במהותם אחד מהשני שכל אחד מהם מציע לאורחים בריכה פרטית, כל מה שנותר לכם הוא רק לבחור איזה נופש עם בריכה פרטית הכי עושה לכם את זה: 

 

וילת שירת הגלבוע

וילת שירת הגלבוע ממקומת ביישוב נורית על הר הגלבוע ומשלבת כל מה שצריך לחופשה משפחתית באווירה מושלמת- טבע, נוף, אבזור, יוקרה ובריכה פרטית. בוילה שלושה חדרי שינה (ביקורות האורחים מעידות כי המיטות ממש נוחות), 2 חדרי רחצה, סלון מרווח ופינת אוכל ומטבח מאובזר עם מכונת אספרסו. המארחים בעלי תודעת שירות סופר גבוהה ויסייעו לכם להפיק את המקסימום מהוילה והמיקום המדהים שלה: תוכלו להזמין ארוחות שף ולקבל טיפים על מסלולי טיול ופינות נוף מקסימות ממש בקרבה. 

במתחם החוץ חצר רחבת ידיים עם בריכה פרטית צלולה ומתוחזקת (שמחוממת בעונות הקרות), מטבח חוץ עם גריל גז ענק, שולחן אוכל, ריהוט גן איכותי ומיטות שיזוף. 

מתאים ל: משפחות וקבוצות, עד 12 נופשים

טלפון ליצירת קשר: 053-7931332

 שירת הגלבוע, נורית

 

חוות נאות 

חוות נאות אחד המקומות המיוחדים בארץ, הוקמה באוקטובר על ידי זוג שלקח את עניין יישוב הנגב ברצינות ומקצועיות ויצר חוות אירוח מופלאה, שמשתלבת בנוף הטבעי והקסום של הנגב. בחווה קיימות מגוון בקתות אירוח מיוחדות שכל אחת מהן עוצבה ותוכננה בקפידה ובאהבה. אבל מכיוון שבבריכות פרטיות עסקינן נספר לכם כאן על הבקתה הגדולה שמתאימה למשפחות ולקבוצות וכוללת בריכה פרטית. 

הבקתה המשפחתית בחוות נאות כוללת 3 חדרי שינה זוגיים  ו2 חדרי שינה ליחידים (עם 5 מקומות לינה) לכל החדרים שירותים ומקלחת צמודים, ישנה אפשרות להוספת 4 מיטות נוספות בסלון כך שבסך הכול יכולים ללון בבקתה המשפחתית 15 איש. בבקתה מרחב סלון גדול ומפנק עם מבטח מאובזר ופינת אוכל.

במרפסת שולחן אוכל רחב ועם עמדת גריל, אזור למדורה וערסלים, גינת צמחי תה ותבלין ובריכת שכשוך פרטית שמשתלבת באופן מושלם בנוף המדברי ובהווי של החווה. 

מתאים ל: משפחות וקבוצות עד 15 נופים.

טלפון ליצירת קשר: 053-9426515

 חוות נאות, טללים

יאמה

בראש הנקרה, עם רוח ים מתחם צימרים קטן ואינטימי בשם יאמה. המתחם מתוכנן כסוויטות פרטיות ומעוצבות, קירות מצופים בלוחות צפחה מטבחון, טלוויזיה, חדר רחצה מעוצב וג'קוזי ספא שצופה לנוף. לכל אחת מהסוויטות יציאה למרפסת דק מטופחת ומתוקתקת בעיצוב מודרני עם ערסלים, נוף עוצר נשימה ובריכה פרטית אשר מחוממת בחורף.

הסוויטות סופר רומנטיות ומתאימות בעיקר לזוגות, אבל אם אתם הורים טריים עם ילד אחד הסוויטות יכולות להתאים גם לכם! ביישוב ובקרבה יש כל מיני דברים שווים לעשות: ספורט ימי, מסעדות ובתי קפה, מסלולי נהיגת שטח וחוף ים מרהיב. 

מתאים ל: זוגות וזוגות+1.

טלפון ליצירת קשר: 053-7104244

 יאמה, ראש הנקרה

וילה דניאל'ס

על הר הכרמל ביישוב הדרוזי עוספיא שוכנת וילה מפוארת וענקית שמתאימה לחופשה משפחתית מהסרטים. בוילה עצמה 5 חדרי שינה מעוצבים, 2 חדרי רחצה, מטבח מאובזר קומפלט, סלון מרווח עם טלוויזיה. הוילה מתאימה לאירוח של 15 איש ואפשר אפילו להתרחב ל20 איש (בתוספת מזרונים בחללים שונים). הוילה מאוד מתאימה גם לחגיגות של אירועים מיוחדים: ימי הולדת, מסיבת רווקים/ רווקות ועוד. 

חצר הוילה גדולה מטופחת ובה יש כמובן בריכה פרטית שמחוממת בחורף, ג'קוזי וסאונה יבשה, משחקי שולחן (פינג פונג וכדורגל), פינות ישיבה ועמדת מנגל. 

בוילה תוכלו להינות מאירוח דרוזי מצטיין ואיך אפשר בלי האוכל הדרוזי המצויין שיש ממש בקרבת מקום, חופי הים של חיפה ומגוון אתרים מעניינים שתוכלו לקפוץ אליהם במידה ותצליחו לצאת מהבריכה. 

מתאים ל: משפחות וקבוצות עד 15 איש (ואפשר גם עד 20)

טלפון ליצירת קשר: 053-9415818

 וילה דניאלס, עוספיא

ימים סוויטות על החוף

סוויטות ימים בשבי ציון אחד המקומות המדהימים בארץ, ולא רק אנחנו חושבים ככה. לא רק שמולכם נמצא אחד החופים היפים והבתוליים בארץ במרחק של 30 צעדים בלבד, בסוויטות ימים יש גם בריכה רומנטית ומבודדת צופה לים הפתוח בפרטיות מלאה. אין ספק שימים בשבי ציון זה ה-מקום לראות את השקיעה מחובקים ולהירדם לרחש הגלים. 

במתחם 3 סוויטות בגדלים שונים אשר כל אחת מופרדת לחלוטין מהשנייה , בסוויטות עיצוב מוקפד בסטנדרט הכי גבוה שאפשר, לכולן מרפסת דק שמשקיפה לים הפתוח בחלקן ישנו ג'קוזי חיצוני וב2 מהסוויטות בריכה פרטית במרפסת. בכל הסוויטות ישנו חדר שינה מעוצב עם מזרן איכותי, מכונת אספרסו, מצעים איכותיים וסלון מרווח. ניתן להזמין ארוחות בוקר שוות במיוחד מחומרי גלם מובחרים בתיאום מראש. 

אם אתם מחפשים יוקרה לא מתפשרת באחד הלוקיישנים הכי מדהימים בארץ - אין ספק שזה המקום בשבילכם. 

מתאים ל: זוגות בלבד.

טלפון ליצירת קשר: 053-9414911

 ימים, שבי ציון

אולי יעניין אתכם גם

מדורים