הופעות 2021- פסטיבלים בישראל קיץ וסתיו

אחרי שנה וחצי של מחסור חמור באירועי תרבות ובמוזיקה לייב הדבר שהכי נכון לעשות הוא לחיות את הרגע, אין טעם להגיד פעם הבאה, כי אין לדעת מה יהיה. נכון להיום לחיות את הרגע זה לגמרי אפשרי. איך? ובכן, יש לנו בשבילכם הצעה – פשוט תארזו את עצמכם, את הילדים או את החברים הטובים ותקנו כרטיס לאחד מאירועי המוזיקה שהולכים לקרות בחודשים הקרובים בשילוב עם לינה בצימרים.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 12/10/2021

אם אתם רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהרשות לעצמכם פאן במקסימום, אנחנו ממליצים לא רק לקנות כרטיס לפסטיבל (שרובם נמשכים יותר מיום אחד) אלא גם להזמין מקום לינה שווה באזור ופשוט לעשות מזה חופשת קיץ משחררת של תרבות ישראלית שכל כך התגעגענו אליה. 

לא רק שאנחנו סופר התגעגענו לראות את האומנים הישראלים (וגם הלא ישראלים) האהובים עלינו על במה באוויר הפתוח או האנגר ענק, תהיו בטוחים שגם האומנים הישראלים מוכנים לטרוף את הבמה ולתת את השואו של הלייף. 

אם אתם רוצים להיות שם ולראות את האומנים האהובים עליכם, כדאי מאוד שלא תשכחו להזמין כרטיסים ומקום לינה כבר עכשיו, אנחנו פה כדי לספר לכם על כל אירועי המוזיקה הכי שווים שמתחרשים בקיץ הקרוב מצפון עד דרום ודרך מרכז הארץ.

 

פסטיבל אינדינגב 2021

פסטיבל אינדינגב

יש אומרים שאם מעולם לא הייתם בפסטיבל האינדינגב, לא חוויתם אווירת פסטיבל מעולם. במצפה גבולות בנגב מתקיים יקום אחר שלא הכרתם עם אווירה לוהטת ותחושת חופש אמיתית שלא מרגישים בשום מקום אחר. הפסטיבל מתקיים שלושה ימים ושני לילות בתוך הרוח המדברית והחיבור לטבע.

האינדינגב הפעם יתרחש בתאריך המחודש - 14-16.10 ממש אוטוטו.

מתי זה קורה: 29.9  - 2.10 

מיקום: מצפה גבולות.

מחיר: משתנה לפי כמות הימים. 

פתיחת דלתות: 17:00

אמנים שיופיעו: יסמין מועלם, אסף אמדורסקי, מרסדס בנד, רד אקסס ועוד עשרות אמני אינדי מיוחדים מכל הסגנונות והקצוות שיתנו לכם להבין שוב פעם מחדש שיש סצנת מוזיקה חיה ובועטת בישראל. 

 

שלושת הגדולים -  פסטיבל העוד 2021 - 

מה דעתכם על חוויה יוצאת מגדר הרגיל עם צלילים ייחודיים שעוד לא שמעתם? פסטיבל העוד מגיע גם השנה לתת בראש ולגרום לכם להתאהב בצלילים העמוקים של כלי הזמר שנמצא איתנו כבר אלפי שנים והומצא במספוטמיה. 

הפסטיבל יתרחש בתאריך 25.11.2021 בתיאטרון ירושלים - אולם שרובר, בשעה 21:30.

ניתן להזמין כרטיסים באתר eventim שם עלות כרטיס נכון לעכשיו הוא 155 שקלים.

 

פסטיבל בין הכרמים 2021

פסטיבל בין הכרמים 2021

סוס מנצח לא מחליפים לכן לא סתם פסטיבל בין הכרמים איתנו עוד מ-2007.

מדובר בפסטיבל שנערך מדי שנה בסביבות ט"ו באב אשר מיקם את עצמו במקום מכובד מבין הפסטיבלים הכי מצליחים ביותר בישראל. בפסטיבל תוכלו ליהנות ממגוון מטריף של פעילויות כגון הפנינג, עמדת שזירת פרחים, יריד אוכל, מרכז תרבותי עם משחקים של פעם לילדים, ספא ביער מושב אמירים, ועוד.

את האווירה שבגליל לא תוכלו להחליף בשום דבר אחר בארץ. עכשיו תוסיפו לזה את הזמרים הכי טובים בארץ + פעילויות מגוונות לכל המשפחה, וקיבלתם חוויה של פעם בחיים. אין ספק שאם תבלו בפסטיבל בין הכרמים אתם תודו לנו אלפי פעמים.

מיקום: יישובי מרום הגליל

תאריך: 23-29 ליולי.

מחיר: משתנה לפי סוג הזמנה.

אמנים שיופיעו: חנן בן ארי, בניה ברבי, אליעד נחום, עמיר בניון, הפרויקט של עידן רייכל.

 

 

איפה ישנים באיזור?

יישובי מרום הגליל ידועים בזה שהם שופעים צימרים מעולים עם תודעת אירוח גבוהה לכל קונסטלציה בה תרצו להגיע- עם כל המשפחה, עם כל החברים או רק עם בן או בת הזוג. האזור שופע מסעדות מעולות ויקבים מומלצים שיגרמו לכם להיות שיכורים ומאושרים וכן מיין. 

הנה כמה ישובים סופר מומלצים לשריין בהם לינה לימי הפסטיבל:

צימרים בספסופה

ביישוב ספסופה בגליל העליון תמצאו וילות שיגרמו לרצות לעשות רילוקיישן לצפון. ישנן וילות בספסופה עם נוף כה מרהיב שיגרום לכם לשכוח את כל הצרות. תוכלו למצוא בווילות: טרמפולינות, בריכת ילדים, בריכת מבוגרים, ג'קוזי, מטבחונים מאובזרים, חדרי שינה מרווחים וגינות ענק מרהיבות עם צמחיות משגעות ואווירה טרופית. אין מה לומר, הווילות בספסופה העלו את הרף של הווילות בארץ והם יתנו לכם חוויה בלתי נשכחת.

צימרים בכרם בן זמרה 

באזור כרם בן זמרה תוכלו למצוא נוף פסטורלי מהמם אשר נשקף מהוילות והצימרים הפזורים באיזור. אם בא לכם אווירת אוטופיה אמיתית עם רוח גלילית ונוף שלא משתווה לשום דבר אחר שראיתם עד היום, אל תוותרו על צימרים בכרם בן זמרה. באזור תרוויחו שקט עמוק שייתן לכם כמה רגעי נחת משגרת הציוויליזציה היום יומית, הצופרים, הרעש, והעומס הבלתי פוסק שאליו התרגלנו בעל כורחנו.

 צימר אוטופיה גלילית כרם בן זמרה

 

 

 

פסטיבל הבירה ברמת גן

פסטיבל הבירה רמת גן 

נתחיל בפסטיבל הראשון שמתקיים ב-30.6 וב-1.7 בעיר הנוצצת רמת גן, שם יתקיים פסטיבל הבירה המוכר כמעט לכולנו שכבש את העולם וגם את הישראלים. לאור הצלחתו המטאורית, השנה הוא יתקיים במתכונת של יומיים. (אנחנו בחרנו את פסטיבל הבירה ברמת גן, אבל מדובר בסדרה של פסטיבלים שמשלבים בירות ומוזיקה בכל רחבי הארץ)

בפסטיבל הבירה תוכלו למצוא מגוון עצום של בירות שאתם כבר מכירים + בירות חדשות שעדיין לא טעמתם בשילוב הופעות חיות עם מוזיקאים מוכרים. במתחם יוקמו עשרות דוכני אוכל רחוב מתוחכם, מקומות ישיבה, כוסות רב פעמיות בפיקדון, ואפילו בירה שניתן לקחת הביתה בבקבוק פלסטיק!

הכניסה היא לכל הגילאים, אך מכירת אלכוהול מותרת  מגילאי 18+

מיקום: רמת גן, מתחם הבורסה (כיכר שניצר)

מחיר: כניסה חופשית

יופיעו: 

ביום ד - טונה, ג'יין בורדו.

ביום ה – מוש בו ארי ולהקת הקצב של אביהו פנחסוב.

שעה: ביום ד' מ-18:00 עד 23:00

ביום ה' מ-18:00 עד 1:00

**מומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם, המקום מוגבל במספר אנשים.

 

איפה ישנים באזור?

כידוע ברמת גן בעיקר ישנים, אז אם בא לכם להנות בפסטיבל, לטעום את כל סוגי הבירות ולהמשיך באווירה טובה גם אחר כך אנחנו היינו ממליצים לכם לקחת חדר באחד ממלונות הלואו קוסט של תל אביב שמספקים תמורה מעולה למחיר, עדיין לא מפוצצים בתיירים וסופר קרובים למיקום הפסטיבל – במונית או באוטובוס. 

פלורנטין האוס 

פלורנטין האוס, תל אביב

בשכונה הכי תוססת בתל אביב תמצאו את אחד המלונות השיקים בתל אביב שגם מספקים תמורה מלאה למחיר – המלון משקיף לים ומעוצב בסגנון מודרני בקווים נקיים. במלון יש 25 חדרים. חלק מהחדרים מתאימים לזוגות וישנם חדרים שמתאימים ללינה משותפת של עד 6 אנשים- חברים או משפחות. בחדרים יש כבר את כל מה שתצטרכו - חדר רחצה מאובזר, מיטה זוגית, מרפסת פרטית, ועוד. בונוס נוסף בפלורנטין האוס הוא הגג- בו יש מטבח, שולחן אוכל, מכונת אספרסו ומקומות ישיבה.

טלפון: 053-5458169

ללה מלון בוטיק  

ללה מלון בוטיק, תל אביב

ללה מלון בוטיק ממוקם בתוך מבנה אבן ישן אבל עם עיצוב מחודש אשר מספק פתרון לינה מצויין ולא יקר למי שמחפש לבלות לילה בתל אביב ולא לקרוע את הכיס. מדובר במלון עם סטייל מרטיט חושים הממזג בצורה אסטרטגית בין האורבניות של המרכז ואווירה חמימה ומלטפת של המזרח. במלון תמצאו 11 חדרים, עד 3 מיטות יחיד בחדר, טלוויזיה, אינטרנט, מקלחת ושירותים.

טלפון: 053-9346675

 

איפה ישנים באיזור? 

באיזור לא חסר איפה לישון ואם אתם מתכננים להגיע לכמה ימים, במיוחד עם ילדים כדאי מאוד שתמצאו מקום לינה נוח ונעים. במרחק של 10 ק"מ ומספר דקות נסיעה נמצא יישוב עין הבשור שמאופיין בצימרים ומקומות אירוח מעולים, בישוב יישנה בריכה גדולה שמתאימה גם להשתכשכות וגם לספורט לחובבי השחייה שביניכם. 

חוות התבלינים, עין הבשור 

אין ספק שהמארחים של הצימרים בחוות התבלינים יודעים מה הם עושים, והם עושים את זה טוב.

בנגב, סמוך למעיינות עם מים תרמו מינרלים, פריחת הכלניות דרום אדום, חוות תבלינים ועוד שלל אטרקציות משגעות, תוכלו למצוא ארבעה צימרים שהם למעשה בקתות עץ. כל אחד מהם מביא חוויה שונה עם רבגוניות מטריפה. בכל צימר עד 2 חדרים וכמו כן ישנו מטבחון מאובזר, מיטה זוגית, חצר, ג'קוזי, טיפולי ספא וארוחות בוקר בהזמנה מראש, ברביקיו,ערסל אל מול נוף מדברי, ועוד. 

במתחם נטועים עצי פרי מאכל להנאת האורחים: תאנים, גפן, תמרים, לימונים, פסיפלורה, ערוגת ירק ועוד. 

טלפון: 053-8097072

ראקויה, עין הבשור 

צימרים ראקויה, עין הבשור

שמעתם פעם על צימר יפני באמצע הנגב? הגיע הזמן שתכירו: ראקויה. מדובר בצימר בעיצוב יפני שעוצב בידי אמנים לפי תורת הפנג שוואי שישלח אתכם הישר לאווירה של המזרח הרחוק, הצימר מעוצב בקפידה ובהתאם למינימיליזם היפני המיוחד גם חיצונית וגם פנימית. במתחם ישנן 2 יחידות, בכל יחידה יש חדר, פינת ישיבה, מטבחון מאובזר, ג'קוזי, טיפולי ספא, כניסה חינם לבריכת היישוב, ואינטרנט. השילוב החמים של הדרום עם התרבות היפנית יגרום לכם לרצות להישאר בו לתמיד והביקורות מעידות על כך. 

טלפון:053-9429249

 

פסטיבל יערות מנשה סנטרל פארק מגידו

פסטיבל יערות מנשה

הפסטיבל האיכותי חוזר אחרי שנת הקורונה (או שזה אולי היה שנתיים?..) והוא נותן לנו הפעם שינוי מרענן. תכינו את עצמכם לארבעה לילות רצופים אשר נפרסים על פני סופ'ש שלם (של אירופאים), מלא מוזיקה והופעות שירעידו אתכם מרוב הנאה וירעננו לכם את הקיץ. הגיע הזמן ליהנות מפסטיבל באווירה שונה וייחודית אל תוך הלילה, של רמת מנשה.

מיקום: צומת רמת מנשה

תאריך: 18-21 באוגוסט.

מחיר: משתנה לפי סוג הזמנה

פתיחת שערים: 17:30

אמנים שיופיעו: טונה, ג'יין בורדו, הפרויקט של עידן רייכל, דודו טסה, אביתר בנאי, הדג נחש,

ועוד.

הגיע הזמן ליהנות מפסטיבל באווירה שונה וייחודית אל תוך הלילה, של רמת מנשה.

 

איפה ישנים באיזור? 

אזור מגידו הוא אחד האזורים עם העבר הכי מעניין שיש, במשך אלפי שנים עברו בו בני אדם, בנו, הרסו וחיו בדיוק כמונו. האיזור מתאפיין בנופים מרהיבים, מגוון אטרקציות וכמובן צימרים סופר מיוחדים שפזורים באזור הכנרת והגליל התחתון.

מתחם שבט אחים

שבט אחים, כעיבה טבאש

באזור הגליל התחתון ליד הכנרת תוכלו להתארח במתחם שבט אחים שנמצא בכפר הבדואי כעיבה טבאש ומעניק מגוון אפשרויות אירוח למשפחות, זוגות, וקבוצות. יש במתחם אפשרות ללון באוהל, אפשרות ללון בקרון בריטי עתיק משנת 1937 ששוחזר ושופץ ללינה, ואפשרות ללון בחדר סטודיו. המחירים מאוד זולים ונאים בין 250 ל-350 שקלים ללילה. במתחם יש מקלחות ושירותים משותפים, תנורי חימום בחורף, מזגנים, מטבח מאובזר לשימוש המתארחים הכולל מקרר, כיריים לבישול, תנור וכל מה שצריך. 

טלפון:053-9425753

 

אתנחתא בגלבוע 

אתנחתא בגלבוע, אדירים

ליד הכנרת ביישוב אדירים שוכן לו מתחם אירוח גדול ממדים בעל יוקרה שתגרום לכם להחסיר פעימה. במתחם יש 9 יחידות שכל מהן מתאימה למספר שונה של אורחים. כל יחידה מותאמת מבחינת סגנון – יש יחידה שתתאים לזוגות, ויש כזו למשפחות. בכל יחידה יש מטבחון מאובזר, מיטה זוגית, ספה נפתחת, וג'קוזי. בחצר תמצאו בריכה גדולה ומחוממת עם נוף פתוח ללא בניינים ברקע, כדורגל שולחן, שולחן פינג פונג, טרמפולינה ומנגל. באזור יש שלל אטרקציות כגון טיולי ג'יפים, טרקטורונים ועוד. 

טלפון: 053-9367240

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים